Tämä palsta muuten tulee lopulta kuolemaan siihen, että @ylläpitäjät yhdessä toteavat tähän ketjuun:
Voitte poistaa meidän tunnukset.
Tämä palsta muuten tulee lopulta kuolemaan siihen, että @ylläpitäjät yhdessä toteavat tähän ketjuun:
Voitte poistaa meidän tunnukset.
Ei nää ihon alle mene, kunhan annan sitä palautetta kuten tän ketjun aiheena onkin ;). Mutta ehkä se kantsis täällä jättää vähemmälle? Ehdotus vaan.
On muuten hyvä tapa. Kokemuksesta tosin tiedän, että kaikkien kanssa tämä ei vain onnistu.
Onneksi monen kanssa onnistuu.
Eihän kirjoittamisesta tulisi yhtään mitään, jos pitäisi kirjoituksen(pitkän viestin) aikana alkaa käyttämään tyyliä : “en ole täysin varma” , “voin olla väärässä”, “voi löytyä monia totuuksia asiaan”, “tämä on vain oma mielipiteeni”.
Ihan kirjoitusmuodollisista seikoista kyse.
Itse en oikein voinut edes ymmärtää miten pyörä-gatesta tuli jäätävä härkänen.
Mun mielestä on itse lukijan vastuulla se, miten viestiä tulkitsee. Ei tarvisi aina hyökätä , vaan voi myös kysyä asioita. Itse ainakin luen noita @peterra n oikein hyviä analyyttisiä viestejä siten, että saatan löytää sieltä joukosta asioita, joita en itse ole tajunnut kirjaimin kuvata. Toimii hyvänä keskustelun rakentajana ja katalyyttinä.
Erilaisia kirjoittajia tarvitaan ja toivottavasti jatkat samaan malliin.
Erittäin hyvin sanottu siellä jossain Tampereen nurkilla :).
Tosi tärkeä pointti sille että keskustelut pysyisi asiallisina ja hyvähenkisinä.
Ei ole pelkoa. Sen verran tasaisesti tulee käytännössä hyvinkin identtinen palaute, että olisin huolissani, jos tyyli olisi oikeasti muuttunut.
Olen muutenkin tänään harvinaisen leppoisalla tuulella, joten rehellisesti en ole jaksanut hirveästi tähän nyt paneutua. Kun miettii juurikin näitä kommentteja kuin esim. tämä:
Juuri kirjoitin tänään esim. Tapparan YV-pelaamista koskevaan ketjuun pitkän viestin, jossa pohdin Tapparan ylivoiman mahdollisia ongelmia. Olin jopa vastavuoroinen ja pyysin, että muutkin osallistuisivat keskusteluun ja keskustelu syntyi.
Minulla oli juuri siitä sanottavaa ja olin huomioinut jotain. Ikävä juttu vaan on se, että nämä, jotka ovat nyt tässä ketjussa - eivät ehdi mukaan siihen keskusteluun, jossa minulla oli sanottavaa! Se on valtava pettymys.
Nyt on aika kiittää. Kiitoksia palstahenkilöt tästä viihteellisestä topicista, joka on ihan parasta tällä Tapparafroorumilla. Minä jopa jaksan Peterrankin viestit tällä topicilla lukea loppuun, aivan mahtavaa.
Kävin 2 tuntia pelaamassa pelejä ja täällä on 48 viestiä ihan ydinasiaa. Jatketaan samaan malliin.
Kiitos itsellesi. Olet ollut tässä topicissa varsin aktiivinen. 78 viestiä olet tänne kirjoittanut. Sillä ollaan top kympissä tässä topicissa.
Se on jompi kumpi:
Niinkö vähän? Ehän tuo ole ku 0,7 prosenttia kaikista 10 900 viestistä, jotka olen tänne raapustanu. Nyttemmin ollu vähän vähemmän asiaa, tähänkin topiciin.
Mulla oli yli sata viestiä. Yllätyin. Peiliinkatsomisen paikka, se on selvä.
288 viestiä tähän ketjuun. Oon näköjään ihan omalla sadallani. Huh huh.
Ehkäpä mun todella pitäisi olla vastaamatta tähän ketjuun yhtään mitään. Tosin mut namedropataan tänne niin usein, että vaikeaa se on.
Malttia, malttia - siedä, siedä.
Toki välillä väliin mahtuu joku positiivinenkin, johon tätäkin ketjua voisi useammin käyttää.
Kuten vaikka se, että olen ollut viime aikoina tosi iloinen seuraavista nimimerkeistä:
@Luppakorva
@Kahvanaama
@Oijennus
@Sardion
@Treppu
Positiivista on niin vaikea sanoa, vaikka sellaistakin on.
Pidän myös siitä, että
@ljpp namedroppaa usein - mutta oikein. Ja yleensä pyytää osallistumaan johonkin keskusteluun, jossa voi olla annettavaa.
Tässäkin ketjussa olisi hyvä, jos edes 50 pinnaa olisi positiivisista. Mutta palautteen on kai rakenteen vuoksi oltava aina negatiivista, koska kaikkihan ne hyvät jutut tietää, vai?
@Desperado @S.T. taas voi ainakin kerran kuukaudessa muistaa kehua, kuinka tärkeää on laadukas linkkaaminen. Laadukas linkkaaminen on taitolaji - ja näillä herroilla se on koko ajan hallussa. Ei pitkiä linkkauksia nönnönnöö niin kuin minulla - vaan lyhyitä ja tärkein asia korostettu ulos artikkelista lainauksena. Aika usein tulee klikattua.
Droppailen, koska olet yksi siitä pienestä joukosta joka jaksaa tutkiskella palstan aihetta peliteoreettisesta näkökulmasta. Lisäksi ilmeisesti käytät jälkilähetyksien voimaa (screenshotit), kun taas itse vedän virheherkällä live-fiiliksellä.
Pakko kysyy miks sillon sit pitää provoa henkilöitä? Eikös ois fiksumpaa että ei provoa tai lähde provoihin mukaan ja pysyy jonkunlainen rauha. Ei kukaan pahoita mieltään ja jätä sen myötä tunkkiaan ylläpidon tunkkivarastoon.
Hei kaikki, ennen kun mun tili suljetaan niin ajattelin vielä kirjoittaa, että antakaa kaikkien olla sitä mieltä kun he ovat, älkääkä tuomitko sillä tunteet kuuluu kaikkeen.
Niille joilla on tapana olla tuskissaan kun joku ketju aktivoituu tappion myötä niin sanoisin että se jos joku on tuskaista luettavaa.
No tuntukos se välimerkkien käyttäminen nyt niin kohtuuttoman vaikealta? Hyvinhän se sujuu.
Olihan tämä vitsi? Se,että tänään julkaistiin Bloodin soppari oli minullekkin shokki.Monia on mielipiteitä.Mutta itse en haluaisi välttämättä nähdä kahta kyseenalaisen pelitaidon omaavaa pelaajaa.Ja toivottovasti toimisto tietää mitä tekee…
Joo, se oli vähän sellaista vitsihuumoria.
4 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta
@Varilasit on kyllä särmä kaveri. Hyvä kun Lucen sopimus keretty julkaisemaan, niin pitäisi jo ketju olla lukossa.