Palautetta kanssakeskustelijoille

Varsinkin jos @Peterra olisi lainannut lauseen kokonaan. Toki silloin ei olisi päässyt viisastelemaan, kun muut olisi huomannut tuon yhden monikkomuodon, joka ilmaisee että jotain on tapahtunut monta kertaa. Eli sittemmin on noussut satulaan kun on ensin monta kertaa pitänyt besserwisseriä huomauttaa, yeah…

#theend.

1 tykkäys

@Jasu76 nyt annan sulle ihan suoran palautteen - ja aivan samalla tavalla kuin sinä annat sen palautteen minulle toistuvasti:

Etsiä kotoasi peili ja katso sitä hetken aikaan.

Todella lapsellista urputtamista eikä liity mitenkään minun besserwisserismiini.

Huh, tuo nyt oli aika lapsellista?

1 tykkäys

Alkaa mennä jo vähän yli. Vai? Tietää siitä, että:

• viestejä pilkotaan atoimeiksi,
  • “virheistä rokotetaan” ja
  • haastetaan.
10 tykkäystä

Ei nyt vielä. :slight_smile:

4 tykkäystä

Jopa minä sanon nyt, että tämä on mennyt ihan naurettavaksi ajojahdiksi yhtä kirjoittajaa kohtaan.
Ette te edes osaa ottaa kunnolla yhteen. Tuo tuollaista naurettavaa näykkimistä.

Ehkä olisi aika mennä eteenpäin tämän päivänkin osalta.

13 tykkäystä

Ihan tervehenkinen “sinä vs. muut”-asetelma nähdäkseni. \

@Oijennus Naurahdin viestin loppuosalle. Ennen muokkausta olleelle loppuosalle, joka on nyt siis keskiosa.

Näykkimistä vai eteenpäin menoa?

E. Kiitos tarkennuksesta, mutta mielestäni en ole enää hetkeen kuittaillut vähääkään.

1 tykkäys

Muistan kohtuu hyvin tapahtumat, henkilöt jne. tuon tyyppiset jutut. Välillä kyllä tarkistan eri lähteistä, että pitikö muistikuva kutinsa. Päivämääriä, syntymäpäiviä ja numeroita taasen en muista yhtään. Kaikki pitää olla kalenterissa.

3 tykkäystä

Ei sitten laisinkaan. Enemmänkin hyvinkin avulias ja keskustelua edistävä ote. Ei oo tarttenut ainakaan itse nyt viimeiseen kuukauteen juurikaan provosoitua mistään sanomisista sinun osalta. :slight_smile:

Hyvät hakutaidot ja hyvä dokumentaatio pelastaa, kun muisti pettää. Mutta paljon on sinulla tietoa ja tulee tuota ketjua lähinnä kontribuutiosi vuoksi seurailtua. :slight_smile:

1 tykkäys

Et olekaan.

2 tykkäystä

Popparit esiin!

Mutta joo, mä en tiedä mikä esim sulla on @a1r6 että suorastaan haet näitä väittelyn paikkoja että pääset pätemään ja väittämään vastaan. Samaa tehnyt mua kohtaan pari kertaa. Ihme riidanhakua mun silmissäni. Toimii jossain 4chanissa tai suomi24:sen palstoilla mutta musta tää nyt on ihan väärä paikka sille.

Eikä mua nyt kiinnosta tästä alkaa väittelemäänkään, se on sun tyylisi ja sillä selvä. Tosin tää @peterra:n ajojahti on musta ihan naurettavaa. Kaveri kirjottaa pitkiä todella analyyttisia raapustuksia ja niistä voi ja saa olla erimieltä, mutta ei siitä ny herneitä kannata nenään vetää jos ei näe asioita samalla tapaa. Olen itsekkin @peterra:n kanssa ollut asioista erimieltä ja me käytiin pitkä, hyvähenkinen ja faktoihin pohjautunut keskusteltu ja todettiin lopussa olevamme täysin eri linjoilla mutta että se on ihan okei ja jatkettiin eteenpäin, niinkun musta keskustelun jälkeen kuuluukin käydä.

Tänne on lähiaikoina tullut paljon lisää (ehkä kävijämäärän kasvaessa) tällästä ihme vänkäystä, kovasti toivoisin sitä vähemmän ja että käyttäydyttäis kun aikuiset.

6 tykkäystä

Ei minusta, pikemmin vänkäys on vähentynyt siitä, mitä joskus oli.

Täysin aiheeseen liittymätön, mutta jotenkin tuntuu, että onko pientä sellaista yleistä tason laskua tässä ollut viime aikoina. Ehkä se on vaan tämä syksy ja omakin kiinnostuksen ja kirjoittamisen taso vähän kuopassa.

Ps. Ja sanoisin vänkäyksen määrän laskuun yhdeksi syyksi vänkääjien määrän vähentymisen palstalla ja kasvaneen banaanisaarilla.

Mä en kyllä nyt näe, että tässä mikään suuri ajojahti on käynnissä. Pari henkilöä on antanut vähän tiukempaa palautetta peterralle.

Taitaa olla ajankohta enemmänkin. Kyllähän se tuppaa täällä vähän keskustelua kiristämään, kun peli ei joukkueella kulje - onhan tässä ollut Tapparankin puolesta vähän haastetta. Sitten, kun tulee näitä pitkiä taukoja Liigasta ja sitä energiaa kuitenkin on niin johonkin sitä puretaan.

Silloin, kun on paljon keskusteltavaa pelistä ja Tapparasta niin yleensä ristiriidat on vähäisiä. Kun taas ei ole mitään keskusteltavaa tai keskustelu on negatiivista Tapparan ympärillä niin sitten se menee tähän henkilötason väittelyyn. Kyllä minä ainakin huomaan sen, että kun on aikaa ja energiaa niin johonkin se katoaa. Jos ei oo olennaista niin epäolennaiseenkin riittää aikaa.

Ja kaikki alkoi tänään siitä, että oli ymmärretty väärin polkupyörän varkausketjussa yhden viestin loppuosa, vaikka siinä oli hymiö saatana mukana.

9 tykkäystä

Ehkä mä oon lueskellut sit vaan vääriä ketjuja :smiley:

Mutta esimerkkinä vaikkapa tuo naapurifanien ketju nyt hyvänä esimerkkinä. Sehän nyt lähti ihan satanolla hanskasta.

En mä näistä nyt todellakaan silti mieltäni pahoita :). Se on mitä on ja eipä siinä, Jutin sanoin jne.

Pahoitteluni. Mua lähtökohtaisesti ärsyttää puutalot (kuten vaikka peterra), joilla ei oikeasti olle mitään sanottavaa, mutta kirjoittavat joka paikkaan,

Haen sitten usein konflikteja viihdyttääkseni itteäni :slight_smile:

Mutta, tunnuksen voi poistaa, ei sen väliä.

Hyvin spotatttu :slight_smile:

No se oli melkoista jankkaamista. Näin jälkikäteen olen vähän sitä mieltä, että sen olisi saanut panna lukkoon pitemmäksi aikaa.

1 tykkäys

Juu mutta nuo kaksi taitaa antaa palautetta jo ihan muistakin asioista. Se aamuinenhan oli väärinkäsitys.

Ja itse en ole kenenkään puolella, mutta rapsakka palaute on minusta ihan ok. Jossain kohtaa varmaan toki voi sitten siirtyä yksityisviesteihin.

1 tykkäys