Totta kai tätä foorumia lukiessa pitää muistaa lähdekriittisyys, niin kuin ylipäätään kaikkialla internetissä. Pointtini oli lähinnä se, että jos yksi nimimerkki julkaisee täällä jatkuvasti näitä heittoja, joista juuri mikään ei toteudu tyylillä: “Tammikuussa voi odotella Peltolaa” “Lehtonen tai Karhunen tulee ilman huhuketjun avaamista” tai nyt viimeisimpänä Karjalaisen paluuta koskeva informaatio, niin hänen heittoihinsa kannattaa suhtautua varmaankin erityisellä varauksella.
Karjalasen paluu oli suunniteltu tälle päivälle ja näin asia oli vielä viimeviikolla.
Hakeekohan Lempäälästä vauhtia?
Kannattaa muistaa palkka-ketju. Jos haluat viedä keskustelua siihen suuntaan. Eli toiveeni on ettei tukita haaveilu ketjua palkka yms asioilla sen enempää kuin mitä jo on tapahtunut.
Sinun lähdettäisi en tiedä, mutta muissa mainittu lähteeksi Karjalainen itse. Toki pelaajilla voi olla haluja pelata mutta loppu pelissä se on Rautakorpi kuka päättää kokoonpanon. Tosin palstan mukaan Jukkahan peluuttaa loukkaantuneita pelaajia.(itse en tätä usko) Mutta mitä tulee tähän Karjalaisen pelaamiseen niin itselleni jäi kyllä noista aiemmista viesteistä mielikuva että pelaaminen olisi fakta tietoa. Nyt kun luin viestit uudestaan niin olihan niissä pieni varaus sille että ei ole täysin varmaa pelaaminen.
Nimenomaan tämä 1.2 oli se suunniteltu päivä palaamiselle mutta mitään varmaa ei ollut johtuen niin pitkästä poissa olosta. Ja siis itse olen tästä Jeren kanssa puhunut
Kyllä se on edelleen aivan sama mitä tänne kirjoittaa. Jos laitan tämänviikon lottoriviin mun mielipiteen ja 7 ei oo oikein niin saavillinen paskaa tulee aina, ei välillä vaan AINA.
Se että Karjalainen sanoo itse että aikataulu on palata 1.2 tai toinen lähde puhuu Peltolan paluusta ja kumpikaan ei toteudu niin miten tämä käännetään joka kerta kirjoittajan syyksi?
Nyt isoa katsella peiliin… oikeesti. Todella isoa!
Ei näitä kannata liikaa tunteisiin ottaa, tekeville sattuu. Eteenpäin taas.
Ei missään nimessä. Tää alkaa oleen vaan päivittäistä. Jään takavasemmalle odottamaan ohimenevää huhua ja painan kaasun pohjaan! Tikin sanoin: “Koko ilta tulee!”
Pieleen menee juttuja / kuultuja aina, mutta eihän me nyt kuitenkaan toisia kanssakirjoittajia idiooteiksi lähdetä haukkumaan jatkossa?
Aina tulee väärää tietoa, aina tulee väärinymmärryksiä ja aina ymmärretään luettua väärin.
Kyllä olisi huhu-ketjussa hiljaista, mikäli sinne ei huhuiltaisi ihan järkeviltä kuulostavia huhuja.
Nuo ei huhut ei ole ollut luokkaa : " Tappara hankkii Joe Sakicin ja vaikka Colin Powellin sekä Usain Boltin. En tiedä mistä ja miksi pitää oikein ärsyyntyä tms, on rikkaus palstalle että joku/jotkut kirjoittajat kuulee jostain lähteistä huhuja.
Ja on oikeinkin ymmärrettävää, että pidetään lähdesuoja.
Aika rasittavia nää jankkaukset täälä, ja Paten ketjussa. Mitään lisäarvoa nuo ei tuo.
Samaa mieltä. Jännä juttu, että keskustelupalstalla keskustellaan ja ollaan eri mieltä välillä. Paljon kivempaa olisi, jos oltaisiin samaa mieltä.
Keskusteleminen on rasittavaa.
(E. Mutta joskus myös ihan antoisaa.)
Miksei vois tägätä niitä asianosaisia niin että palaute menis varmasti perille? Annetaan palautetta mutta ei varmasti mainita että kenelle. Tämä nyt ei pelkästään @Tapsu’lle vaan yleisenä huomiona.
Ei tuo mitään keskustelua ole vaan tyhjän toimittamista.
Vuoden toinen tappio ja esimerkiksi käyttäjä @tp2 on laittamassa koko jengin tai vähintään puolet vaihtoon.
Oli huono peli kokonaisuudessaan ja melkein kaikilta, mutta vähän nyt malttia ja järkeä käteen. Huomenna on taas uusi mahdollisuus voittaa.
Äkkiä siihen voittamisen hyvänolontunteeseen jäätiin koukkuun.
Olisiko jollekin iskenyt taas vauhtisokeus ja tappion tullessa Rautakorven ja Heljangon ketjut pomppaavat pinnalle kuin Paavo Väyrynen konsanaan?
En ole laittamassa ketään vaihtoon. Kritisoin osan pelaajien asennetta. Vapaamatkustajia oli tässä pelissä, siitä ei pääse mihinkään.
Okei vaikka taas on ohi peli, mutta miksi jankataan otteluseurannassa jostain maalivahtien torjuntaprosenteista tai kumman isä on vahvempi. 200 viestiä aivan täysin aiheen ohi. Antakaa trollien olla ja jankata itsekseen ja eteenpäin.