No kun naapurin joukkueen parhaiten tunnen Ilveksen jälkeen ja ketään ei sieltä tullut mieleen. Tuliko sinulle?
Ei tullut. En pidä Ruotsalaista juuri minään niin en osaa verrata.
No tietysti vähän paikkasidonnaista tää kai on, mutta Tappara foorumilla usein vertailukohdaksi valikoituu Tappara. Ei tää oo niin vakavaa.
Toki pelaajien yksilötason vertailu on vaikeaa. Ruotsalainen on hyvä jääkiekkoilija ja joukkueensa varmaan tärkein pelaaja. Ainakin pisteiden valossa - jos se nyt vertailuksi otetaan - niin Tapparassa ei ole yhtä hyvää sentteriä. Se kokonaisuushan sen sitten lopulta ratkaisee.
Mutta en minä ainakaan koe, että pelaajien tasoa voi kovin absoluuttisesti vertailla. Tilastogurut on tilastoguruja, mutta kertooko sekään oikeasti koko totuutta? Minä sanoisin, että Tapparalla on paremmat sentterit kokonaisuutena, mutta yksi yhteen vertailussa Ilveksellä on yksi parempi kuin Tapparalla.
No siis tämä, nimenomaan.
Minähän olen täällä aina ekana huutamassa jos/kun @Naapuri provoaa, mutta tuossa keskustelussa en sitä kyllä näe.
En määkään ajatellu provona. Mutta ottaisin Jan-Mikaelin ja Malisen omaan nippuun ennen Ruotsalaista. Jokatapauksessa ketjussa oltiin mun arvion mukaan menossa pahasti aiheesta sivuun, ni pistin tänne tämmösen huomion.
Olitkos sä sitä mieltä että Pihla Viitala pitäis tuomita kunnianloukkauksesta kun jakaa kuvankaappauksen missä listataan Matti Nykäsen rikostuomioita tai kun se puhuu ääneen Louhimiehen epäsopivasta käytöksestä missä on ite asianosainen? Ja samaan aikaan tuomittet täällä muita ihan pelkän epäilyn perusteella?
Miten se sanonta siitä padasta ja kattilasta meni?
Varmaan ymmärsit pointin ilman viisastelujakin?
Joo, ymmärsin kyllä että sun mielestä huumeidenkäyttö on niin paha juttu että ihmisen voi tuomita pelkän epäilyn perusteella, mutta ilmeisesti esim. perheväkivalta ei sitä ole koska siitä puhuva täytyisi tuomita kunnianloukkauksesta.
Melko mauton kommentti… kysehän ei alunperinkään ollut siitä vaan vainajan kunnioittamisesta. Ei olisi julkaissut sitä Matin eläessä. Mun mielestä täällä foorumilla voidaan keskustella asioista, mutta nämä henkilökohtaiset ”hyökkäykset” voisi jättää tekemättä…
Yhtään riitaa haastamatta tai ketään provosoimatta, niin harrastat itse samaa.
ja tässä @TeroJ asiassa ei kyllä ole edes varsinaista “hyökkäystä”
Niin on syyttömien tuomitseminenkin.
Ainiin, odottihan se Louhimiehen kanssakin siihen asti että se kuoli ennen kun nosti mekkalan.
Ai mitkä henkilökohtaset hyökkäykset? Tarkotatko sitä kun kirjotat toisessa ketjussa toista ja toisessa ketjussa ihan päinvastasta ja joku osottaa sen epäloogisuuden?
Edit: Kolme kommenttiako on se raja minkä jälkeen ei sais samasta asiasta enää puhua ettei tulkita jankkaamiseks?
Jorin ja Louhimiehen tapaukset ovat yhtä kaukana toisistaan kuin yö ja päivä. Niitä ei voi verrata keskenään. Sinä tunnut ottavan mun jokaisen viestin tikun nokkaan nykyään. Ei tästä sen enempää.
Pihlan ja Matin vyyhti on taas samasta puusta Jorin kanssa. Joria ei ole mistään tuomittu ja Pihla syytti Mattia asiasta, josta häntä ei ollut tuomittu.
Ihan for the record: tuo oli ensimmäinen sun kirjottama viesti mitä kritisoin niiden nyt jo poistettujen Viitala/Nykäs-viestien jälkeen.
Kyllähän se on aina lukijan päätettävissä, mitä pitää luotettavana, ja mitä ei. Tapparaan on pitkin kautta tuotu uusia pelaajia, joku huhu toteutunu, toinen ei. Kärppiinkin tuotiin varmuudella uutta pelaajaa 2.2, olikin hyväntekeväisyystapahtuma. Näin nää menee, eikä mielestäni niin vakavaa. Varmaan moni viettää palstalla aikaansa tuli huhuja tai ei, kiva lisä kai jos joku kuulemansa haluaa jakaa?
Eikös Jokinen pelannut 2.2. ekan pelinsä? Huhut elää ja asioissa voi olla osatotuuksia. Esim. on voitu jo aiemmin sopia, että 2.2. Jokinen pelaa ensimmäisen pelinsä. Se on sitten huhupuheissa muuttunut, että uusi pelaaja julkisestaan silloin. Eihän me tiedetä. Eikä saada tietää. Eikä sillä niin väliä.
Nytkin on huhuja liikkeellä, joista ei välttämättä koskaan saada tietää. Osa on suoraan paskapuhetta, osa ehkä tietoa.
Huhut on mielenkiintoinen juttu. Kaikin puolin.
Juu, vähän “rikkinäinen puhelin” näissä aina mahdollisesti mukana. Se on kuitenkin mun mielestä hienoa, että osa laittaa maineensa palstalla likoon ja tuo kuulemansa palstalle. Itsellänikin välillä hyvinkin tietoa asioista, ei vaan jaksa huudella tänne, kun lähteitä ei voi eikä halua nimetä.
Mitä sitten, eihän sen bänni kestä kuin pari päivää. Kohta jo vastailee.
Vuoteen 2291 asti saamme odotella.
Katselin tuossa omia tilastoja ja kyllä on hienot 1000 päivää ja yhteensä palstalla vietetyt 18 päivää elämäni parasta aikaa.
Kiitos kaikille!