Palautetta kanssakeskustelijoille

Jos kokee joutuvansa hyökkäyksen kohteeksi palstalla, voi toki syyttää muita. Toinen vaihtoehto ottaa peili käteen. Minun puolestani jokainen tehköön valintansa, itse menen jälkimmäisellä.

2 tykkäystä

Minulla ei henk.koht. ainakaan ole mitään sinua vastaan @terppp mutta miksi tämän kaltaiset viestit on jees, mutta sitten kyselet onkohan oikeita huhuja? Viekö ne sinun mielestäsi “ei oikeat huhut” enemmän tilaa vai mistä kiikastaa? Asiallisesti yritän kysyä, kun mielestäni tuolla on vähemmän arvoa kuin kuullulla huhulla, jonka joku laittaa.

Pyydän anteeksi. Oli aika harkitsematon kommentti meikäläiseltä siihen kohtaan. Olisi pitänyt ehkä yrittää perustella vähän seikkaperäisemmin.

Käsi ylös virheen merkiksi, mennään tältäkin osin eteenpäin.

3 tykkäystä

Olenko sanonut tossa viestissä, että se on ok? Sanoin tuon vaan siksi, koska hiljaista meinaa välillä pöntössä olla.

Miksi sinä takerrut jokaiseen minun viestiini? Tämä homma on jatkunut siitä lähtien, kun olen tänne liittynyt.

Tuttu tunne :wink: Oikeasti ei kukaan kehenkään takerru, toiset vaan jää paremmin mieleen kuin toiset. Minä olen huomannut, että minulla on ongelma @blue kanssa. Ihan sama, mitä hän kirjoittaa niin jotenkin se minua nyppii. Ja on vielä niin mukava tyyppikin tuo Blue, mutta jostain syystä päässyt mun mustalle listalle. :smiley:

Mutta minuahan tunnetusti ärsyttää oudot asiat. Joskus luulin, että @Kilo seuraa minua, kun laittoin koko ajan kurinpitotoimia. Sitten oon käyttäytynyt edes vähän siivommin niin ei oo sanonut juuri mitään sitten. Tämmösiä me ollaan täällä netissä. Pitäisikö oikeasti olla jotain oikeita ongelmia? =D

1 tykkäys

No et kai kirjoittaisi, jos se ei mielestäsi olisi ok? Tai näin minä asian näen. Pöntössä on varmasti hiljaista, jos kuullut huhut tuomitaan heti vailla sen suurempaa faktaa. Enkä ole mitenkään tarkoituksellisesti takertunut sinun viesteihin, mikäli ymmärrän noita tilastoja, et ole edes top-3 henkilöitä, joiden viesteihin reagoinut. Usein vastaan katsomatta edes, kuka viestin kirjoittanut.

Mä en tiiä mitä tähän sanoisin. Siis ärsyttääkö sua että olen täällä vai mielipiteeni? No, ei siinä. :smiley: Vaikka sanoit, että ihan sama mitä sanon, niin luulen, ettet pidä pelaajahaaveilustani, taisit joskus tästä minulle mainita.

Ehkä se, että olen usein kanssasi samoilla linjoilla, mutta en pidä siitä, että et perustele välttämättä mitenkään. :smiley: Mutta se nyt on minun ongelmani, tuskinpa se liittyy mitenkään siihen, mitä teet :slight_smile: Jatka samaan malliin, mun on paras vaan opetella suhtautumaan paremmin :stuck_out_tongue:

@peterra viestisi Heljangon ketjuun on asiallisia, mutta sisältö mietityttää. Tuo “jättäkää ammattilaisten huoleksi” -lähestymistapa sopii tällä palstalla kaikkeen. Eikö palstan idea ole kuitenkin se, ettei jätetä ammattilaisille vaan itse pohditaan, spekuloidaan ja keskustellaan?

7 tykkäystä

Välillä tulee näitä vähemmän mietittyjä postauksia. Keskusteluhan on kivaa, mutta mielipiteeni on vaatimattomasti maalivahtijutuissa se, että kannattaa oikeasti lopettaa se turha asian ympärillä spekulointi ja huolehtiminen.

Huolehtiminen on toki osa omaakin perusluonnetta ja ketään ei voi kieltää spekuloimasta. Heljankoa vaan kivitetään aivan sydämettömästi välillä ja silloin tekee mieli enemmänkin keskeyttää koko keskustelu asiasta. Statistiikat on statistiikkoja, tilastot tilastoja. Niitä vertailemalla ei Tapparan kohdalla päästä yhtään mihinkään.

Heljanko ei ole kauden onnistuja, mutta ei se oikeuta jokaisen pelin jälkeen käymään samaa keskustelua alusta uudestaan. Heljangon kohdalla kaikki asiat on selvitetty hänen ketjussaan jo useamman kerran ja keskustelu kiertää noidankehää. Täällä kritisointi osuu aika ikävästi maalivahteihin, vaikka tosiasiassa voidaan enemmänkin kysellä, mitä valmennus siellä ajattelee. Ei Heljanko itse itseään maalille määrää vaan sen tekee valmennus. Olisiko aiheellisempaa keskustella, miksi valmennus ei anna Heljangon olla poissa maalilta kuin miettiä, miksi Heljanko ei ole voittava maalivahti?

3 tykkäystä

Niin kyllä mua harmittaa noi samat asiat. Ajoittain myös esim. Jasun ja Rautakorven ketjuissa. Ei se kuitenkaan varmaan lopu sillä, että kehotetaan jättämään ammattilaisten huoleksi, kun silloin palsta jää vähän turhaksi. Mitä me täällä mistää ressataan, kun ammattilaiset hoitaa. Mutta joo, sanoit itsekin, että vähemmän mietitty viesti.

6 tykkäystä

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palautetta palstan henkilökunnalle

Mahtavaa trollausta verrata 25 vuotta vanhoja tilastoja tähän päivään. Ilveksen kannattajana voisit verrata Taisto Tammen tilastoja tarun hohtoisella kaudella Hasekin vastaaviin. Se tuskin antaa samanlaisia kiksuloita, mutta tuo järjen vertailuun.

Siinähän vaan vastattiin kysymykseen jonka Tapparalaiset itse otti puheeks.

Vähän nyt kyllä ahdistaa, jo toinen kerta peräkkäin kun puolustelen @Naapuri’a.

9 tykkäystä

Yksi heitto ja Heljangon ketju täynnä Dominik Hasekia. Mitä? Järjetön vertailu, mutta @Naapuri tosiaan toi siihen vaan EP-pelaajakortin nähdäkseni.

Edit. Lisään aiemmin unohtuneen jutun.
Ai niin. Aiemmin täällä on mun mielestä ollut hyvä ja asiallinen meno (johtuuko pitkästä finaaliputkesta?), mutta nyt Heljangon ketju ennen Hasekia oli menossa ikävään yöelämä -keskusteluun. Vuosia naureskellu etenkin HIFK:n fanien toistelemiin totuuksiin, jos pelaajalla ei kulje, aina on syy baareissa.

3 tykkäystä

Ei vastattu. Verrattiin Hasekin torjuntaprosenttia Heljangon prosenteihin. Naapuri olisi vastannut kysymykseen, jos olisi sanonut, että Calgaryn Olympialaisissa lötä ei tarttunut. Sindelillä tarttui huomattavasti paremmin.

Nyt saattaisi olla hyvä aika puhua kasvatuksesta ja sen onnistumisesta.

:wink:

4 tykkäystä

@peterra
Nyt on annettava posia.

Nyt on tullut hyvää settiä moneen ketjuun mutta Christian Heljankoa koskevat kommenteista :+1:t2::+1:t2::+1:t2:. Nyt olen jaksanut lukea pitkätkin tekstit melkein kaikki ja ihan kokonaan.:laughing:

3 tykkäystä

@Rebeto67
Odota nyt vielä 12 tuntia, mutta jos ei maata mullistavaa tapahdu, niin se 100€ voisi laittaa tänne.

http://www.tappara.fi/juniorit/ville_niemisen_rahasto/

1 tykkäys

Tästä juuri puhuin, että jos siirtää pilkkua sen verran summassa että saadaan kerralla kunnon junnuvyöry aikaseks, niin ei tarvitse ensikaudella kipinöidä ollenkaan! :thinking:

3 tykkäystä