Palautetta kanssakeskustelijoille

@Rebeto67
Odota nyt vielä 12 tuntia, mutta jos ei maata mullistavaa tapahdu, niin se 100€ voisi laittaa tänne.

http://www.tappara.fi/juniorit/ville_niemisen_rahasto/

1 tykkäys

Tästä juuri puhuin, että jos siirtää pilkkua sen verran summassa että saadaan kerralla kunnon junnuvyöry aikaseks, niin ei tarvitse ensikaudella kipinöidä ollenkaan! :thinking:

3 tykkäystä

Sinä päätät. Sen sanon, että alkuperäinen oli baari-ilta minulle. Ihan tonnia et olisi menettänyt. :wink:

1 tykkäys

@Oijennus + @Rebeto67

Hiukan otan kantaa tähän kun tuppauduin viralliseksi valvojaksi.
Kun @Rebeto67 on laskun maksanut niin kuitista kuva joko mulle tai sitten suoraan tänne.

4 tykkäystä

@Rebeto67

Onko hoidettu?

2 tykkäystä

Niin olet tonnia jo siirtämässä… Tämän haluan nähä, kaikki vielä lähti akselilta Ruohomaa ja Puustinen, sekä heidän kumppanit… Hieno mies oot, jos tonnin pistät haisemaan, kun ei huhut sattunut osumaan.

On ollut läppiä varmaan jo ihan alusta lähtien, kun alkoi Jormakasta puhumaan.:smile:

2 tykkäystä

Minä veikkaan että Rebeton lähde ei vaan ollut uskottava ja/tai sitten vedätti Rebetoa. Pitkä on lista ohimenneistä huhuista tällä kaudella.

Toki sinänsä toi viihdettä palstalle.

@hape77

Kiitos vinkistä!:+1:t2:

https://tappara.co/t/myydaan-tapparan-leijonien-aitoja-pelipaitoja/10739/38?u=blueoval

1 tykkäys

Tämäkin olis aika mielenkiintoinen :smiling_face:

4 tykkäystä

No ois hyvä mahis perjantaina ku loppuumyyty halli. Eikun neuvottelut käyntiin. :blush::joy:

2 tykkäystä

@Wrathchild Pahoittelut aiheettomasta nuhtelusta Telia-TV:n ketjussa. Pistän kyllä puolet @TeliaPartio:n syyksi, koska heidän viestintänsä on epämääräistä ja epäselvää.

3 tykkäystä

Laitoin kuvan tuleen sulle kuitista :+1:.

16 tykkäystä

Kuittaan tämän.
@Rebeto67 on hoitanut asian juuri kuten @Oijennus toivoi.:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

21 tykkäystä

@nro6 Pekka Hyysalo – Wikipedia
Tuosta helposti lisätietoa.

1 tykkäys

Kiitos vastauksesta. Ilmankos en ollut ikinä kuullutkaan kyseisestä henkilöstä.

linkki jaksoon olis ollut kiva, ettei itse tarvi kuunnella jokaista aamushowta erikseen.

1 tykkäys

Niin siisti juttu kuin teksti-tv onkin, se on linkitettävänä lähteenä huono siksi, että sivut päivittyvät ja vaihtuvat yleensä vuorokausisyklissä. Koskaan ei tiedä, mitä esim. sivulta 104 löytää. No siis kotimaan uutisia, mutta mistä aiheesta.

Yleensä YLEn sivuilta löytyy uutinen paremmin linkitettävässä muodossa.

1 tykkäys

@Raumalainen mikä oli viestissäni hyvä ehdotus? En minä ehdi jokaista sinun kirjoitustasi seurata tai yhdistää samaan henkilöön. Nyt tuli mieleen, kun tuo osui silmiin ja ei sopinut tänne mielestäni. Käytä toki minun puolesta, jos haluat.

Nyt lopetatte tuon @Treppu n onnittelemisen.Sehän ylypistyy tuosta eikä edes tervehdi enää.

7 tykkäystä