Palautetta kanssakeskustelijoille

Siinähän vaan vastattiin kysymykseen jonka Tapparalaiset itse otti puheeks.

Vähän nyt kyllä ahdistaa, jo toinen kerta peräkkäin kun puolustelen @Naapuri’a.

Yksi heitto ja Heljangon ketju täynnä Dominik Hasekia. Mitä? Järjetön vertailu, mutta @Naapuri tosiaan toi siihen vaan EP-pelaajakortin nähdäkseni.

Edit. Lisään aiemmin unohtuneen jutun.
Ai niin. Aiemmin täällä on mun mielestä ollut hyvä ja asiallinen meno (johtuuko pitkästä finaaliputkesta?), mutta nyt Heljangon ketju ennen Hasekia oli menossa ikävään yöelämä -keskusteluun. Vuosia naureskellu etenkin HIFK:n fanien toistelemiin totuuksiin, jos pelaajalla ei kulje, aina on syy baareissa.

Ei vastattu. Verrattiin Hasekin torjuntaprosenttia Heljangon prosenteihin. Naapuri olisi vastannut kysymykseen, jos olisi sanonut, että Calgaryn Olympialaisissa lötä ei tarttunut. Sindelillä tarttui huomattavasti paremmin.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #3562

Nyt saattaisi olla hyvä aika puhua kasvatuksesta ja sen onnistumisesta.

:wink:

@peterra
Nyt on annettava posia.

Nyt on tullut hyvää settiä moneen ketjuun mutta Christian Heljankoa koskevat kommenteista :+1:t2::+1:t2::+1:t2:. Nyt olen jaksanut lukea pitkätkin tekstit melkein kaikki ja ihan kokonaan.:laughing:

(Kolonia) #3564

Niin, pointtihan oli siinä, että kohteliaan (ja tyylikkään) ironiset illanjatkontoivottelusi minulle eivät Rautakorven ketjuun kuulu mitenkään. Mutta jos noin kirveli, niin otetaan vastaan, tänne tai tuonne. :slight_smile:

@Rebeto67
Odota nyt vielä 12 tuntia, mutta jos ei maata mullistavaa tapahdu, niin se 100€ voisi laittaa tänne.

http://www.tappara.fi/juniorit/ville_niemisen_rahasto/

Tästä juuri puhuin, että jos siirtää pilkkua sen verran summassa että saadaan kerralla kunnon junnuvyöry aikaseks, niin ei tarvitse ensikaudella kipinöidä ollenkaan! :thinking:

Sinä päätät. Sen sanon, että alkuperäinen oli baari-ilta minulle. Ihan tonnia et olisi menettänyt. :wink:

@Oijennus + @Rebeto67

Hiukan otan kantaa tähän kun tuppauduin viralliseksi valvojaksi.
Kun @Rebeto67 on laskun maksanut niin kuitista kuva joko mulle tai sitten suoraan tänne.

@Rebeto67

Onko hoidettu?

Niin olet tonnia jo siirtämässä… Tämän haluan nähä, kaikki vielä lähti akselilta Ruohomaa ja Puustinen, sekä heidän kumppanit… Hieno mies oot, jos tonnin pistät haisemaan, kun ei huhut sattunut osumaan.

On ollut läppiä varmaan jo ihan alusta lähtien, kun alkoi Jormakasta puhumaan.:smile:

Minä veikkaan että Rebeton lähde ei vaan ollut uskottava ja/tai sitten vedätti Rebetoa. Pitkä on lista ohimenneistä huhuista tällä kaudella.

Toki sinänsä toi viihdettä palstalle.

@hape77

Kiitos vinkistä!:+1:t2:

(Ghost) #3577

Tämäkin olis aika mielenkiintoinen :slight_smile:

No ois hyvä mahis perjantaina ku loppuumyyty halli. Eikun neuvottelut käyntiin. :blush::joy:

@Wrathchild Pahoittelut aiheettomasta nuhtelusta Telia-TV:n ketjussa. Pistän kyllä puolet @TeliaPartio:n syyksi, koska heidän viestintänsä on epämääräistä ja epäselvää.

Laitoin kuvan tuleen sulle kuitista :+1:.

Kuittaan tämän.
@Rebeto67 on hoitanut asian juuri kuten @Oijennus toivoi.:+1:t2::+1:t2::+1:t2: