Palautetta kanssakeskustelijoille

@nro6 https://fi.wikipedia.org/wiki/Pekka_Hyysalo
Tuosta helposti lisätietoa.

Kiitos vastauksesta. Ilmankos en ollut ikinä kuullutkaan kyseisestä henkilöstä.

(Antti) #3584

linkki jaksoon olis ollut kiva, ettei itse tarvi kuunnella jokaista aamushowta erikseen.

Mediapeli - Tappara mediassa 2018-19
(#LevtchiFever) #3585

Niin siisti juttu kuin teksti-tv onkin, se on linkitettävänä lähteenä huono siksi, että sivut päivittyvät ja vaihtuvat yleensä vuorokausisyklissä. Koskaan ei tiedä, mitä esim. sivulta 104 löytää. No siis kotimaan uutisia, mutta mistä aiheesta.

Yleensä YLEn sivuilta löytyy uutinen paremmin linkitettävässä muodossa.

@Raumalainen mikä oli viestissäni hyvä ehdotus? En minä ehdi jokaista sinun kirjoitustasi seurata tai yhdistää samaan henkilöön. Nyt tuli mieleen, kun tuo osui silmiin ja ei sopinut tänne mielestäni. Käytä toki minun puolesta, jos haluat.

(Asuntoagentti myy kotisi) #3587

Nyt lopetatte tuon @Treppu n onnittelemisen.Sehän ylypistyy tuosta eikä edes tervehdi enää.

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #3588

Vähän niin kuin sillon, kun käsivarressa oli nätti tyttönen. :wink:

(Jarkko Mäkinen | Titta på ylähylly!) #3589

Peltola on Kapteeni aina! Niitä natsoja ei häneltä pysty riisumaan. Tarkkuutta! :wink:

Tapparan kapteeni kuluvalla kaudella on Kristian Kuusela!
Joten tarkkuutta sinnekin.:grin:

Molemmat ovat tietysti oikeassa.
@BlueOval, huomannet kirjoitusasun, jota @Treppu käytti:
Kapteeni isolla K:lla.

Pikkasen kun venyttää rajoja niin heti liputetaan.:laughing:

Ilves on Ilves ja Yle on mielestäni media.
Mikä siis meni vikaan?

Paikallisvastustaja on Ilves totta tosiaan mutta Ylen mediassa on ilves. Aivan huikaiseva ero!

Mikään ei enää yllätä täällä lippujen suhteen.

Mikä tää @Bilbo on? Yhteensä kolme viestiä palstalle, kaikki neljän tunnin sisään ja kaikki koskevat tuota Liigan suosikki-äänestystä.

Jostainhan se on aloitettava.
Jos hän näki asian itselleen tärkeäksi ja otti sen takia osaa keskusteluun?

Eipä tuosta nyt haittaakaan ole :grin:. Itse ainakin kävin ääneni antamassa.

Joo siis en mä ny varsinaisesti tuomitse, kunhan ajattelin että onko ns. ihan oikea käyttäjä vai pelkkä markkinointihahmo tms. :thinking:

@tonni Ei kannata ottaa itseensä. Halusin vaan antaa vinkin, jolla kyselystäsi olisi saanut paremman tuolla “kumpi mielummin” ketjussa. :slight_smile:

(Minne voin jättää tunkkini?) #3601

No ei. Kun kysymyksessä oli nimenomaan kyse siitä, että oletko Tampereelta tai ympäristökunnista, vai muualta Suomesta. Miten sen voi kysyä toisin?

(#LevtchiFever) #3602

Joo, tähän liittyen poistin sieltä kourallisen viestejä, kun @tonni perui viestinsä. Sinne olisi jäänyt Jussin yksinpuhelu.

Tuli tästä ohuen ohuesti mieleeni, että monelle asialle joita esim. “kumpi mieluummin” -ketjussa puidaan, on olemassa ketjunsa. On toivottavaa, että keskustelua ohjataan aiheiden alle eikä näihin ympäripyöreisiin humppaketjuihin, kuten “pieniin kysymykseen” tai “ilostuttaviin/harmittaviin asioihin”. @rizka on ollut erittäin ahkera viestien siirtelyssä, joten hänelle plussat kovasta siivoustyöstä palstan eheyden säilyttämiseksi.