Palautetta kanssakeskustelijoille

Koitan hiukan selventää Haapala topicin kommenttiani, mutta vain hiukan :smiley:

Tarkoitus oli vain korjata hiukan. Parempi lienee sitten, että heitellään totuuksina, että taitaa lonkka taas olla paskana. Ja tuon suuntaista. Se palvelelee asiaa paremmin ja tuo ei ole sitten ympäripyöreää epämääräisyyttä, niin kuin joku tuolla mainitsi minun korjauksen olevan. Eipähän jää epäselväksi.

Joskus on vain pakko kommentoida ja kommentoida pelkästään niin, että asian laita ei ole niin, kuin se tuolla arvuutellaan ja mikä palstatotuudeksi tulee muuttumaan vääjäämättä. Eikö se sentään ole tyhjää parempi korjat nuo pois. Jos koku sanoo, että esim. Miksalla on selkä lienee taas paskana (kuviteltu), niin hyvä se on, jos joku käy korjaamassa, että selkä toimii kuin junan vessa. Mitään elämän salaisuuksia en rupea kertoilemaan, koska se ei koko palstahistoriani aikan ole ollut tapanani.
Mutta voinhan olla tuolla topicilla kyllä kommentoimattakin, vaikka se vaikeaa onkin juuri noista huhuista ja luuloista, jotka totuudeksi muuttuvat salamannopeasti. Toki vaikeaa se on. Se koskee kaikkia pelaajia ja koko joukkuetta. Esim. nuo jutute, ttä taitaa soppa pelaajalle maistua, näyttävät tosi pahalta ja ovat ihan pohjimmaista kuraa, mitä täällä on.

18 tykkäystä

Minun mielestä kuuluu oikoa näitä vääriä heittoja kun kerran tietää asian tilan. Ja ihan poissulkevalla viestillä, ei väärä tieto muuta tarvi.

On hyvä, että korjataan vääriä tietoja, mutta sen verran annan @Messi :lle palautetta, että olisi parempi, jos oikoisit vääriä tietoja selkeämmin. On meinaan melko kryptisia viestejä välillä.

11 tykkäystä

Joo ja tässä on myös vastuu muilla kirjoittajilla. Eli ihan kaikkia kiviä ei musta tarvis lähteä kääntämään. Varmasti kaikki tällä palstalla arvostaa tietoa, mutta poissulkevassakin tiedossa kannattaa olla mahdollisimman selkeä. Tässä tapauksessa siis infoa on vähän hönösti jätetty pois ekasta viestistä:

Ja sitten tulee selvennystä:

3 tykkäystä

Toki, mutta on eri asia sanoa että “Pelaaja X on terve/pelaaja X ei ole 100% kunnossa, ja tämä on varma tieto” kun heittää epämääräisesti että “ei taida olla pelikuntoinen”, tms. Toki molemmat tarkoittavat samaa asiaa, mutta toisessa on ikään kuin perustelut mukana ja toinen vaikuttaa vain epämääräiseltä heitolta. Siinä on iso ero, varsinkin semmoisille käyttäjille jotka eivät tiedä sitä että tiedät/tunnet Henkan.

Tälle 110% komppaus.

4 tykkäystä

Vuosia tullut naureskeltua etenkin erään toisen Liigaseuran faneille, joiden mukaan jokainen alisuorittava pelaaja “viihtyy yössä”. Nyt olen myös havainnut, että samaa hommaa pesiytymässä tänne. Valitettavan usein näissä jutuissa ei ole mitään perää ja jää elämään palstatotuuksina.

Annetaan pelaajienkin käydä välillä rentoutumassa. Mikäli homma lähtee lapasesta, todennäköisesti siitä ei kuulla palstan kautta, vaan etenkin Tapparassa Rautakorven aikana puretusta sopimuksesta ko. pelaajan kohdalla.

5 tykkäystä

Näinpä, meidän toinen maalivahdeista on ilmeisesti ruvennut elämään kunnollista elämää kun peli on alkanut kulkea…

3 tykkäystä

Pieni piikki suotakoon eli @blue, et sitten pystynyt olemaan kirjoittamatta lupaamaasi kuukautta. No lupauksethan on tehty rikottavaksi.

1 tykkäys

@Kahvanaama’lta tänään 5/5-jumaltason informatiivista ja ytimekästä HIFK-Pelicans-matsin liveseurantaa. Melkein kuin olisin ollut Nordiksella.

7 tykkäystä

Kiitos, olen otettu. Meinasin sinne lisätä, että minut olisi saanut heittää sinne (Lekin) bussin alle, mikäli Tappara olisi tänään jollain ilveellä hävinnyt, kun kerran tolleen vieraiden pelailuja vahtailin :slight_smile:

Joo, tarkoituksella lisäsin toisen linkin, että halukkaat näkee kuvan suoraan. Ensimmäisessä linkatussa twiitissä oli vain uutinen. @Varilasit

1 tykkäys

Tuon “sikailujuttu” toivottavasti ymmärretään myös vähän toisella tapaa.

Olen Kuuselan “fanipoika”, mutta kerro toki, jos olet eri mieltä Kuuselaan liittyvissä kommenteissani. En loukkaannu, mutta saatan kommentoida eriävän mielipiteen. Se on sitä keskustelua.

Ja mitä tulee tuohon kettuiluun, niin olet oikeassa. Niin teen ja tulen tekemään jatkossakin. Minun tyylini on sellainen.

Toivottavasti päästään nopeasti eteenpäin tästä, koska yhteisymmärrykseen ei tarvi päästä.

Ps. Ei minun kanssani tarvi keskustella, jos ei halua. Helppoa.

1 tykkäys

Niinkuin sanoin aiemmassa viestissäni, Kuusela on hyvä pelaaja. Ja myös kantaa jengiä reppuselässä tarpeen vaatiessa.
Kuuselalla on myös ”taito” selvitä useasti ilman huitomisjäähyä vaikka sen ansaitsisikin, vähä samanlainen ”taito” kun Lassella selvitä poikkarista kuivin jaloin.
Se on ihan jees jos ihminen itse tiedostaa että keskustelun sävy on hyvin usein toiselle ■■■■■■■■■■■ tosin sitä mä en tiedä onko se sitten enään niin ihan jees jos asian itse tiedostaa mutta ei halua sille mitään tehdä vaan vaalii sitä ja aikoo tiukasti pitää linjastaan kiinni.
Tuon harrastaminen on taitolaji, ja siinä kohtaa tietää asian osaavan kun toinen joutuu vielä myöhemmin miettimään että mahtokohan tuo ■■■■■■■■■■
Mutta ei asiasta sen enempää, me kaikki toimitaan toisia kohtaan niinkuin parhaimmaksi nähdään, ja odotetaan toisten toimivan samoin meitä kohtaan.

1 tykkäys

Hyvä että laitoit sen fanipojan lainausmerkkeihin.:laughing:
Jos en ihan helevetin väärässä ole niin Krisse ja @Oijennus omaavat jonkinlaista yhteistä historiaa??
Jos olen oikeassa niin luulen että kyse ei ole fanituksesta vaan kunnioituksesta?

Näin minä tuon asian olen nähnyt.
@Oijennus voi halutessaan kumota tai vahvistaa epäilykseni.:blush:

3 tykkäystä

Se kävi jo joskus aikoinaan selväksi että tuntevat.
Enemmän nuo kirjoitukset fanituksen puoleen kääntyy kun niitä lukee.
Tämä nyt tästä aiheesta oli viimeinen viesti, ei muuta ku nimmarit seinälle ja eteenpäin!

Vai tiedon?

3 tykkäystä

Sitäkin varmaan on, en epäile yhtään, en oo epäilly missään vaiheessa.
Kirjoitusten sävy on enemmänkin ”matto eteen ja syvä kumarrus”.
Mä sain tästä keskustelusta jo aiemmin irti sen minkä halusin tuossa Kuuselan ketjussa kun sanoin niistä huitomisista, sekä tässä ketjussa kun laitoit että ihan tietoisesti kirjoittelet muille ■■■■■■■■■■■■ sävyyn. Mä en arvosta pätkääkään sitä että kanssakeskustelijoita arvostetaan tuon verran että niille aletaan ihan tietoisesti ilkeillä.
Ihan suomeksi sanottuna en arvosta sua kirjoitustyylisi takia minkään vertaa, ja niinkuin aiemmin sanoin etten edes välitä sun kommentteihin missään ketjussa paljon vastailla kun aikuismaisen vastauksen saaminen sulta on hankalaa.
Sitä taas pidän hyvänä asiana että sinulla on antaa tähän palstayhteisöön oikeaa tietoa.

Sen verran korjaan, että minun tyylini kirjoittaa on kettumainen. En minä tarkoituksella kettuile, no ehkä joskus, jos on ärsyttäviä kirjoittajia vastassa.

Mitä tulee arvostukseen, niin harmi. Natsoja olen täällä hakemassa.

Mutta. Otetaan palaute nöyrin mielin vastaan ja koitetaan olla aikuismaisempi.

5 tykkäystä

En ole markkinointimies enkä haluaisi aiheuttaa epäilyksiä, mutta aihe oli kyllä itseni mielestä tärkeä. :innocent: Liityin tälle sivustolle koska huomasin että tällainen on tehty kaikille Tapparan faneille.

2 tykkäystä

Täällä ollaan kommentoinnin suhteen välillä, kun kirkossa sunnuntaiaamuna :grin:

1 tykkäys