No juu - mielipiteeseen on oikeus kaikilla. Samoin kuin kritiikkiin - ei siinä mitään. En tiedä, onko Suomessa kulttuurissa olemassa normaalia kriittistä palautetta.
Ainoa keino minulla pysytellä näinkin neutraalina pohjustuksessa oli se, että keräsin vain faktoja. Toki ne on kaikkien saatavilla muutenkin, mutta kuinka moni täällä näkisi sen vaivan, että etsisi eri tilastoista nuo tiedot?
Mihinkään syväanalyysiin en siis pyrkinytkään, vaan keskustelun terveeseen ja faktoihin perustuvaan avaukseen, jota voin sitten täydentää kysymysten ja väittämien kautta.
Joo ei minulla tilastoja vastaan mitään ole, ne kyllä kuuluu asiaan. Jotain tekstiä pelillisistäkin asioista jäin silti kaipaamaan.
Onhan noissa tilastoissa kova työ naputtaa ne.
Koitas nyt ryhdistäytyä taas. Etkö juuri jossain ketjussa tuonnoittain valitellut, kun ei saa olla kriittinen.
Nyt kyllä käyt vähän turhan isoilla kierroksilla pienestä asiasta. Olen valittanut toistuvasti useissa ketjuissa samoista teemoista. =)
Kyllä se hermo taitaa olla kireällä jossain ihan muualla.
Älä ota asioita liian henkilökohtaisesti.
Usein olet oikeassa, mutta nyt olet väärässä. Mutta eiköhän tämä nyt tullut käsiteltyä jo, eteenpäin. Aika harvoin olen niin rennossa & rauhallisessa mielentilassa kuin tänään, joten ylireagoit nyt aivan valtavasti yhteen satunnaiseen kommenttiin.
Ei. En ylireagoinut. Osasin odottaa tuota palautetta kirjoitukseeni. Harvemmin kirjoitan noin, jos en tietäisi mitä siitä seuraa. Siitä seurasi juuri sitä mitä odotin.
Olen tuota samaa ihmetellyt, että varsinkin Amerikassa hekumoidaan äärimmäisyyksiin asti kaikenlaisilla tilastoilla, vaikka kyse on yksinkertaisten miesten primitiivisestä pelistä. Knoppailevien tilastojen merkitys pelaajille lähentelee nollaa, ja katoaa olemattomiin viimeistään, kun kiekko putoaa jäähän.
Koska osasit odottaa palautetta niin miksi taaksesi oli silti niin helppoa tehdä maali? Luulisi, jos on valmiina, että helppo ei narahtaisi heti ekasta sisään, mutta sinnehän se sujahti
Anyway ei mulla ole tähän aiheeseen mitään järkevää lisättävää, joten on varmaan kaikista järkevintä pitäytyä kommentoimasta enempää. =)
Just tämän takia on hyvä, että täältä löytyy muitakin kuin pelkästään Tapparan kannattajia. Kaikki eivät istu saman joukkueen vankkureissa, mutta samalla asialla ollaan. Ja sulassa sovussa.
Älä nyt oikeasti lähde tuolle linjalle. Joudut taas lähtemään palstalta hermolomalle, kun ei kasetti kestä.
Minua kyllä sinänsä kiinnostaa tilastot. Esim. yv ja av. Jonkun yksittäisen pelaajan ei välttämättä niin.
Mutta kaikki tyynni, hyvä ne on pelin pohjustuksessa olla.
Huhuketjut olisivat paljon mielenkiintoisempia luettavia, jos niihin vältettäisiin laittamasta kommentteja tyyliin “kelpais kyllä” tai “tää olis kova” tai “mitä me tällä tehtäisiin” tai “ei oo tulossa”, ilman mitään lihaa luiden ympärillä.
Tää olis kyllä kova.
Kelpais kyllä.
Tosi mielenkiintoista, kun kukaan ei käytännössä kommentoisi mitään. Saman toisto on turhaa (käytä tykkäysnappia), mutta ei siellä nyt mitään sadan sanan analyysejä tarvi vetää.
Tosiaan minäkään en oikein näe mitään ideaa hiljentää huhuketjuja. Jos huhuketjuihin isketään koko palstan tuntema “natsismi” kuten vaikka oikeisiin topikkeihin kirjoittaminen niin ei noihin voi mitään kirjoittaa. Ylipäätään se, että huhuketjuun pitää esittää faktaa pikkuisen vesittää koko ajatuksen huhusta. Jos kerran tietolähteetkin pitää luetella, jotta voi edes ko. ketjuihin kirjoittaa niin koko alue voidaan oikeastaan jo sulkea. Kuitenkin ne, joilla on tietoa - suurin osa ei kerro tiedoistaan mitään ja sitten vastaavasti me, joilla ei ole tietoa ei sitten voida enää koko ketjuun mitään kirjoittaa. Jos nollatoleranssi näihin tulee niin huhuketjut voidaan mun mielestä sulkea kokonaan foorumin ulkopuolelle.
Kukaan mistään nollatoleranssista mitään ole puhunu, mutta jotain lite mer sinne olisi mun mielestä hyvä laittaa, kuin pelkkä oma mielipide onko hankinta hyvä vai ei.
Huhuketjut olisivat paljon mielenkiintoisempia luettavia, jos niihin vältettäisiin laittamasta kommentteja tyyliin “kelpais kyllä” tai “tää olis kova” tai “mitä me tällä tehtäisiin” tai “ei oo tulossa”, ilman mitään lihaa luiden ympärillä.
Tää olis kyllä kova.
Kelpais kyllä.
No ei todellakaan oo tulossa.