Palautetta kanssakeskustelijoille

Laitoin pelaajahankinta ketjussa viestin alkuun, että valitettavasti sinulle ei auennut pointti ja täsmensin sitä. Ymmärsin kyllä, että joku voi vertailla pelaajia keskenään tms. @Hakkuri

@Nuti ja @terppp
Vaikka kuinka väitätte että Kärppien tappio ei harmita yhtään, niin annan vinkin: Juhannuksen jälkeen helpottaa.
Jaa mistäkö tiedän…?:rofl::rofl::rofl:

Ei se oikeasti enää ees harmita. Sillon harmitti vähäsen kun maali tuli ja peli ratkesi. Sen verran on mestaruuksia juhlittu ja opittu voittamaan ja häviämään siinä samalla. Semmosta se urheilu on.

Kyllä sen voin myöntää, että se jonkin verran harmittaa. Voittokaan ei ollut kovin kaukana. Tuomarivirhekin harmittaa vähän. Mutta kyllä se pieni harmitus on ohi jo loppuviikosta, kun MM-kisat alkavat. Juhannuksena näitä ei enää muisteta.

Ei tätä voi yhtään verrata niihin Tapparalaisten tunnelmiin, kun teille tuli finaalien seiskapeleissä ne tappiot ja edellisestä mestaruudestanne oli kulunut yli kymmenen vuotta.

Vaikka haistan pienen piikin niin vastaan silti tällä :point_down:t2:

Ei itseänikään finaalitappiot koskaan varsinaisesti harmittaneet, mutta kyllä niistä sellainen outo tyhjiö jäi kun huomenna ei olekkaan uusi mahdollisuus kääntää sarjaa. Sitä jää tavallaan odottamaan sitä onnekasta pomppua, jota ei koskaan tule.

Kas kun kukaan ei ole vielä ehdottanut vielä Kerholle hävinneiden vertaistukiryhmän saunaketjua.

Älkää, se voisi houkutella paikalle turkulaisia.

Bernard on maalivahti. Bertrand hyökkääjä, jota oletettavasti tuossa tarkoitat.

Vähän nyt tarkkuutta @iceman , vaikka kertaus on opintojen äiti, niin ei nyt samoja linkkejä tarvi jakaa uudelleen muutaman viestin jälkeen. Eli jos vähän vaivautuisit kelaamaan ketjua taakse päin.

Mikä tää juttu on, kun @varilasit tykkää usein kommenteista mitkä on annettu sata vuotta sitten? Ja tulee useampi ilmoitus aina kerralla. En mä nyt jaksa uskoa, että hän selailee mitään vanhoja otteluseurantoja…

(Tappara-veikkaus 18-19 voittaja ) #3943

On tykännyt meikäläisenkin mm. MM-hiihtojen postauksista puoli kuuta sitten.

Joskus ainakin täällä oli puhetta, että jotkut laittavat tykättäviä viestejä kirjanmerkkeihin kun tykkäykset loppuvat kesken, ja käyvät tykkäilemässä niistä sitten kun tykkäyksiä taas löytyy. Oisko kyse siitä?

(Tappara-veikkaus 18-19 voittaja ) #3945

Paljonko tykkäyksiä / jäsen voi olla?

En mä tiedä, niin vähän ite tykkäilen mistään. Päivittäin tuo kuitenkin taitaa aina nollautua?

(Tappara-veikkaus 18-19 voittaja ) #3947

Okei.

Rajoitus taitaa olla sata liukuvan 24 tunnin aikana kolmosluottamustasolla. Mä oon kerran tykännyt 50 viestistä saman päivän aikana enkä käsitä mikä minuun silloin on iskenyt.

Samaa ymmärryksen puutetta on monella. Hän on tehnyt tuota jo kauan. Itse uskon, että tarkoitus on vaan farmata eli nousta tykkäyksissä korkeammalle, mutta se on minun mielipiteeni.

Tämä uusimman Discoursen ominaisuus, joka supistaa ne tykkäysilmoitukset muotoon

:heart: Varilasit tykkäsi 4 viestistäsi 1 pv

on erittäin jees. Paljon parempi kuin neljä erillistä ilmoitusta.

Ei sillä sinänsä ole minulle merkitystä :smiley: Jokainen tykkää, miten tykkää :slight_smile: Ja tuo uusi tapa näyttää tykkäykset on kyllä tältä osin parempi :slight_smile:

En ole edes tiennyt että täällä on jotain tykkäysilmotuksiakin, ne on mulla sit varmaan pois päältä? En meinaan saa ilmotuksia muuta kun 10. ja 25. tykkääjän kohdalla, eli kun kyseessä on “Hyvä vastaus” tai “Erinomainen vastaus”.