Palautetta kanssakeskustelijoille

Vähän nyt tarkkuutta @iceman , vaikka kertaus on opintojen äiti, niin ei nyt samoja linkkejä tarvi jakaa uudelleen muutaman viestin jälkeen. Eli jos vähän vaivautuisit kelaamaan ketjua taakse päin.

1 tykkäys

Mikä tää juttu on, kun @varilasit tykkää usein kommenteista mitkä on annettu sata vuotta sitten? Ja tulee useampi ilmoitus aina kerralla. En mä nyt jaksa uskoa, että hän selailee mitään vanhoja otteluseurantoja…

1 tykkäys

On tykännyt meikäläisenkin mm. MM-hiihtojen postauksista puoli kuuta sitten.

Joskus ainakin täällä oli puhetta, että jotkut laittavat tykättäviä viestejä kirjanmerkkeihin kun tykkäykset loppuvat kesken, ja käyvät tykkäilemässä niistä sitten kun tykkäyksiä taas löytyy. Oisko kyse siitä?

6 tykkäystä

Paljonko tykkäyksiä / jäsen voi olla?

En mä tiedä, niin vähän ite tykkäilen mistään. Päivittäin tuo kuitenkin taitaa aina nollautua?

1 tykkäys

Okei.

Rajoitus taitaa olla sata liukuvan 24 tunnin aikana kolmosluottamustasolla. Mä oon kerran tykännyt 50 viestistä saman päivän aikana enkä käsitä mikä minuun silloin on iskenyt.

3 tykkäystä

Samaa ymmärryksen puutetta on monella. Hän on tehnyt tuota jo kauan. Itse uskon, että tarkoitus on vaan farmata eli nousta tykkäyksissä korkeammalle, mutta se on minun mielipiteeni.

1 tykkäys

Tämä uusimman Discoursen ominaisuus, joka supistaa ne tykkäysilmoitukset muotoon

:heart: Varilasit tykkäsi 4 viestistäsi 1 pv

on erittäin jees. Paljon parempi kuin neljä erillistä ilmoitusta.

3 tykkäystä

Ei sillä sinänsä ole minulle merkitystä :smiley: Jokainen tykkää, miten tykkää :slight_smile: Ja tuo uusi tapa näyttää tykkäykset on kyllä tältä osin parempi :slight_smile:

En ole edes tiennyt että täällä on jotain tykkäysilmotuksiakin, ne on mulla sit varmaan pois päältä? En meinaan saa ilmotuksia muuta kun 10. ja 25. tykkääjän kohdalla, eli kun kyseessä on “Hyvä vastaus” tai “Erinomainen vastaus”.

Sulla on varmaankin asetus “ei koskaan” päällä: Tappara.co. Edit. Tai onkin, kun kävin kurkkaamassa käyttäjäasetuksiasi.

2 tykkäystä

Lisäksi en tiedä onko tuo uusi vai vanha ominaisuus, mutta ilmoitusten alareunan unohda-napista voi kuitata kaikki kerralla. Kätevää.

Totesin noin tässä ketjussa yli kaksiviikkoa sitten. Edelleen kärsin tästä = MM-Kisojen Suomen pelit tulevat sitten joskus. Toivottovasti pääsen tykkäysjumista eroon off-seasonin aikana.

Kuluneella jääkiekko kaudella olen pyrkinyt siihen, että kun oli pelipäivä niin silloin annetaan vain otteluseurantoihin tykkäyksiä. Lisäksi tilastoista on havaittavissa, että olen kuluvan kauden mittaan ohittanut foorumin mestari tykkääjä @Treppu:n monissa tilastoissa. En kaikissa, kuten itse posipasi totesi.
Kuitenkin olen kohta päättyneellä kaudella olen ollut paikan päällä jolloin niistä kotipeleistä on tullut tykkäykset sitten aikanaan. Ja sitten 9/10 Maanantai peleistä olen nähnyt vain toisesta erästä alkaen.

Edit: Sivuilmiö. Tottakai katselen tilastoja, mutta se ei ole pääsyy tykätä viestistä x ja y ollut pitkään aikaan.

Niin menneen kauden osalta. :wink: Kaikkien aikojen tilastossa mulla 50k-37k johto. :grinning:

5 tykkäystä

Tämä se sinun tavoite on ohittaa mestarimme @Treppu tykkäyksissä. Olen myös huomioinut miten olet jostakin vanhoista otteluseuranta viesteistäni tykännyt, jotka liittyvät viime kauteen.

3 tykkäystä

Luithan viestini loppuun? Jos ohitan niin se tapahtuu aikanaan. Ei ole minulle tavoite sinänsä. Tärkeämpää minulle on lukea kyseiset ketjut loppuun.

8 tykkäystä

Kyllä. Siksi tämän silti kirjoitin. Otin vaan yhden asian esille. Luitko sinä minun?

1 tykkäys

Tykkäilystä ja tökkäilystä itse asiaan - tehkääs joku miehen työ ja avatkaa Suomen pelille ketju.

2 tykkäystä