Palautetta kanssakeskustelijoille

On ihan ok , keskustella kisojen päätyttyä urheilijan apurahoista. Muistutan kuitenkin, että jos aiheesta haluaa keskustella enemmän on Yhteiskunnan tuet kulttuurille ja urheilulle ketju. Tarkkuutta aiheessa pysymisessä mutta jatkakaa toki hyvää keskustelua oikeassa ketjussa.

2 tykkäystä

Kiitos, en tiennyt että on tuollainen ketju.
Käsi lippaan virheen merkiksi :raised_hand:

1 tykkäys

@Messi
Jokerit KHL:ssä ketjuun laitat noita arvoituksia, niin voisitko samalla laittaa siihen samaan viestiin vastauksen? Eli esimerkiksi videon?
Ei tarvitsisi lähteä erikseen lähteä googlailemaan arvoituksia…

4 tykkäystä

Joko sinä olet saanut tarpeeksi Peterran kanssa kinaamisesta, kun hyökkäät nyt uutta kohdetta päin?

Minä mitään arvuuttele, kunhan pyysin käymään kattomassa voittomaalin. Se on vähän sama, kuin pyytäisin käymään hyvässä ravintolassa ja toteamaan itse, kuinka hyvää ruokaa on tarjolla. Käyn pyynnöstäsi poistamassa viestin, ettei ihan yöunet mee.

E. Enpä käykään. Koska joku oli linkin lisännyt. Minulla on android tabletti ja ei aavistustskaan miten linkki llisätään, koska otsikkorivillän ei osoite näy, jotta voisin sen maalata.

Kysymys on siitä, että olisi ihan mukavaa, jos voisit laittaa viestiisi heti linkin. Ei ole kysymys hyökkäyksestä tai mistään väsymyksestä. Ainoastaan tällainen vaatimaton toivomus.

E. Voidaan harjoitella yhdessä linkin lisäystä. Minäkin osaan.

3 tykkäystä

Minusta tuota on viime aikoina ollut hiukan ilmassa. Tämä tästä.

Sinua vastaan hyökkäämistä minun puoleltani ollut ilmassa? Älä nyt hulluja höpötä.

@Treppu kiitos kutsusta, mutta tyydyn analysoimaan peliä paikan päällä olutpäissäni. En lähde seisomaan, koska jalka ei kestä.

3 tykkäystä

Syytän tappiosta @Dominik49, kun Domi oli viimeks ulkomailla pelin aikaan, hävittiin viime kevään välierien G6. Ja nyt taas! :grin:

7 tykkäystä

Kiitos tästä.

Hiukan pelkäsin että minä saan vihat päälleni.:grimacing:

3 tykkäystä

Olin väärässä jälleen kerran. Lupaan olla väärässä myös jatkossa.

10 tykkäystä

Tapparan tappio (ei edes suora) = uutisen arvoinen iltapulussa, voitoista ei noin suuria uutisia ole nähty henkilömuistiin! Kaikille yläfemmat! Niin ja tietenkin Poriin terveisiä: revanssia odotellaan!

1 tykkäys

En viittiny lähtee mollaamaan kaveria!

1 tykkäys

Olisi todella kiva pitää seurantaa auki pelin aikana ja haistella fiiliksiä. Mutta koska muutamilla käyttäjillä on kisa siitä, kuka ehtii ekana sanomaan sen maalin, niin pitänee jättää seurannat jatkossa väliin.

1 tykkäys

Liputa hyvä mies, liputa.
Tuo on ehdottomasti kiellettyä toimintaa.

Siinä kohdassa monta kohtalotoveria on jo nähnyt sen kiireisen viestin, eli homma on pilalla! Ei auta lippu! :smiley:

Saattaa muuten auttaakin.:blush:
Henkilökuntakin saattaa seurata peliä ja huomioida liputuksesi banaanin arvoiseksi.
Loppuu spoilaaminen ainakin hetkeksi.

4 tykkäystä

Olen siirtynyt seuraamaan Liigaa Chromecastin kautta, mikä on ihan scheisseä viiveineen. Palstan seurantaa ei oikeastaan voi seurata kuin erätauolla. Pari kertaa käynyt tällä kaudella seurannassa ja kaksi kertaa tullut spoilatuksi maalista. Ja tämä ei välttämättä edes ole käyttäjien syy, vaan tolkuttoman Chromecast-viiveen.

Ja sen myötä, kun olen siirtynyt pois seurannasta, en ole seurannassa myöskään ns. livemoderoimassa. Jälkikäteen viivespoilausjuttuja on vaikea selvitellä.

2 tykkäystä

Onko mahdollista viestiketjuun saada ns. Viive. Eli kun kirjotat viestin niin se tulee vasta vaikka 30 sekunnin päästä näkyviin?

Enpä osaa sanoa, enkä näe sitä ratkaisunakaan välttämättä. Tuskin tuosta reaaliaikaisudesta halutaan luopua. Paras ajastin viestille on kirjoittaja itse. Mutta ymmärrettävää, että malttia ei aina löydy, kun tunteella kirjoitetaan. Ja suoraan sanottuna viiveviidakko on sekaisin kuin Tepsin peli.

Telia luvannut maat ja mannut viiveen hiomiseksi, mutta puheet ovat osoittautuneet vain töhäykseksi lämmintä ilmaa.