Palautetta kanssakeskustelijoille

Tuon viiden minuutin rangaistuksen aikana SJS teki 4 ja päätyi 0-3 tappioasemasta 4-3 johtoon. Väitän, että ilman tuota rangaistusta ei SJS olisi päässyt koskaan edes tasoihin. Tietenkään rangaistus ei suoraan ratkaise koskaan peliä, vaan voittomaali sen ratkaisee.

7 tykkäystä

Voisit jotenkin myös tuoda esiin, ettei todellakaan ole mikään varma siirto tuo Ikonen. Esimerkiksi “Jassen mahdollinen siirto” tai “Jassen siirto Tapparaan ei aiheuttaisi”, nyt voi turhaan jäädä kuva, että Ikonen siirtyy Tapparaan. Pikku juttu, mutta helppo korjata.

1 tykkäys

Kiitos huomiosta. Korjasin.

Pehmennän sen verran että @naapuri kärsii tämän LA kierrosten välissä, eli enimmäkseen ensi viikon aikana, jolloin Ilveksellä on vain yksi peli.

Hänestä tuli nyt sijaiskärsijä sillä tätä laiskuutta ketjujen avauksissa on viime aikoina esiintynyt systemaattisesti, joka lopulta sai ylläpidon sapen kiehumaan. Ilvesläisyydellä ei ollut osuutta asiaan.

5 posts were merged into an existing topic: Kausiseuranta: NHL 2019-20

@Donizimo Jaa eroottiset fantasiasi jossain muualla. Sinulla on 2 pelikieltoa ja 2 varoitusta alla, joten seuraava on pitkä kakku.

@henkilökunta

2 tykkäystä

Kiitos tästä “armahduksesta”. Itse esittäisin vielä sellaista kevennystä, että oma-aloitteisesti pidättäydyn kirjoittamasta sunnuntaista lauantaihin ja jos rikon tämän, niin otan mukisematta vastaan 2 viikon penaltin. Tämä siksi, että kirjautuneena on helpompi seurata, mitkä ovat uusia viestejä ja niiden lukeminen on helpompaa.

1 tykkäys

Pelaajahaaveiluketjusta. Kohta tarvitaan toimihenkilöhaaveilut niminen ketju, kun @Jussip95 muistaa ensimmäisen haaveiltavan nimen!

Sori. Mä otan tämän ihan omaan piikkiini.
@Jussip95 vaan vastasi mulle.

1 tykkäys

Tää oli enemmän huumoria mun puolelta.

1 tykkäys

Siinä tapauksessa me ollaan nyt ihan väärässä ketjussa.:rofl:

1 tykkäys

Palautetta @Nuti:ille. Samaa asiaa kysyttiin ja yhtä kylmän varmasti vastasit kuin minä samaan aikaan. Itsevarmuutta löytyy molemmilta, kun suosikkijoukkuetta katsotaan.

Näin se pitää olla.

5 tykkäystä

Avatkaa nyt paniikkiosio tänne foorumille :laughing:. Ristus mitä juttuja täältä saa tänään taas lukea.

1 tykkäys

@Devilady & @Lallu, @Treppu välitti terveiset perille. Kiitos! :blush:

6 tykkäystä

Olen yhä enemmän tämän kannalla! Ottakaa nyt iisisti sen kotiedun menettämisen ja muiden kanssa. Kukaan ei ensinnäkään tiedä mikä on pariisin todellinen tilanne? ja mitä siihen kotietuun tulee, niin nyt on jumalauta tammikuun puoliväli… :laughing:. Pientä rauhaa nyt maahan kiitos.

19 tykkäystä

Jotkut ei opi koskaan. Kausi toisensa jälkeen nähdään näitä paniikkeja jopa ihan alkukaudesta.

7 tykkäystä

”Eikös tuossa jutussa Näykki sanonut ettei mitään vakavaa, pieni tärsky vain. Toki, eihän kaikkea kerrota julkisuuteen mutta toivottavasti Näykki on oikeassa ettei Bertrandia pahemmin sattunut.”

@Ilves1931 äläpäs tule tänne faktoilla pilaamaan hyvää palstapaniikkia. :sweat_smile:

11 tykkäystä

Opetin joskus koiraani noutamaan palloa, ensimmäisen kuukauden sain itse uida pallon perässä mutta puolentoista kuukauden harjoittelun jälkeen koira oli järvessä jo ennen palloa. Ehkä tähän pätee sama kaava? 7:n vuotta mitalipeleissä putkeen ei avaa vielä kaikkien silmiä, mutta jos 8:s vuosi toisi jo muutoksen asiaan. Toivotaan parasta :+1:.

8 tykkäystä

Kyllä mun mielestä tämä päivä on hyvä esimerkki siitä, että tällä palstallakin on peiliin katsomisen paikka.

Viimeistään siinä vaiheessa, kun Näykki kertoi ”oman versionsa” olisi monen pitänyt ymmärtää laittaa jäitä hattuun. Mitä hyötyä on keskustelupalstan otsikoinneista ja säännöistä, jos ei vaivauduta lukemaan muiden kommentteja ja klikkaamaan linkkejä auki - vaan luetaan ne lyhimmät one linerit, tehdään itse yksi lisää ja lietsotaan massapaniikki.

Sitten suututaan Jatkojalle, jolla periaatteessa oikeus kirjoittaa ”mitä vaan”. Kyllä tervettä järkeä ja malttia pitää pystyä aikuiselta ihmiseltä edellyttämään. Ymmärrän huolen pelkän JA:n uutisoinnin perusteella, mutta VIIMEISTÄÄN Näykin kommenttien jälkeen pitäisi osata päättää kumpaan uskoo: ”seksiikkääseenä” uutiseen jonka joku on nähnyt ehkä jossakin ja kertonut eteenpäin vai seuran omaan versioon. Ja kaiken kukkuraksi joku vielä syytti Näykkiä vääristelystä :sweat_smile:

Oikeasti nyt hei, nyt vähän aikaa ihan hys hys ja sinne peilin eteen.

17 tykkäystä

@Raumalainen junnutilastot jaksavat ihastuttaa ja vielä boldaa listoista Tapparan pelaajat.

Kiitos, taas! :+1:

14 tykkäystä