Palautetta kanssakeskustelijoille

Älä nyt. Kohtahan alkaa illan pääottelu.

Kohta on taas peli. Saakohan Raipe tavallistakin kovempaa?

1 tykkäys

Olet täysin oikeassa, näinhän tämä on ruukannut mennä. Nenosen rooli tässä tosin on edelleen iso kysymysmerkki.

Pointsit hyvästä vastauksesta. Koen että mennään jo pelaajahaaveilun ohi, siksi vastaan palautteena sinulle :).

Seuraava joka huhuilee jonkin toisen ketjun sisälle kuittaa välittömästi viikon pelikiellon.

Jos sinulla on huhu niin avaa uusi ketju.

Saa ottaa talteen.

5 tykkäystä

Multa meni tämä huhu ohi. Se kuka huhuili, niin avaa ketju sille huhulle.

8 tykkäystä

Voi veljet…

https://tappara.co/t/pelaajahaaveilut-2020-21-keita-ensi-kaudeksi-tapparaan/15255/269?u=ljpp

Ping @naapuri ja lue tuosta ylempää.

Sen verran puolustan naapuria, että hän ei varmaan tuota linjanvetoa lukenut. Tuo ketju on muutenkin ollut aika avointa keskustelua.

Näistä kovista linjanvedoista voisi tulla ilmoitus kaikille palstalaisille. Siis sillain että sininen pallo näkyy yläkulmassa.

2 tykkäystä

Taisi armo käydä vielä oikeudesta. Vakava varoitus silti.

“Linjanveto” on ollut voimassa aina (uuden palstan aikana). Yksi ongelmallisimmista ketjuista on tuo haaveketju, jossa tämä tapa suorastaan rehottaa.

Ja koska huhun kohteena on Ilves → Tappara, niin epäilemättä kohta siivottavaa ja siirreltävää riittää.

@peterra Ei käynyt. Mutta odotan että lukee terveiset niin ei tule puun takaa.

2 tykkäystä

Tein silti ketjun.

2 tykkäystä

Varmasti näinkin. Riittääkö huhuksi sitten “kuulin tänään”. Eikö täällä aikaisemmin ole vähän enemmän toivottu lihaa luiden ympärille?

Henk. koht ainakin toivoisin ettei tuollaisista heitoista mitään ketjuja pystytettäisi.

2 tykkäystä

Mä luulen, että on helpompaa kontrolloida epämääräisiäkin huhuja omassa ketjussaan. On kuitenkin ylläpidolle helpompaa sulkea turha ketju pois kuin se, että siivoavat haaveiluketjua huhuista. Näin minä sen käsitän.

1 tykkäys

Hienoa @peterra. 99% käyttäjistä reagoi näihin kirjoittamalla välittömästi 1-2 lauseen vastineen, joka ei tuo huhuun mitään uutta sisältöä.

Päivällä siis tapahtui tällainen sattumalta silmieni edessä ja näin kuinka viestejä tuli nopeammin kuin näkymä ehti päivittyä.

Siitä sain ajatuksen vähän kouriintuntuvammalle tavalle “opettaa” asiaa, niin että se varmasti herättää keskustelua.

Ja nimenomaan - ketjua on helpompi hallinnoida, liittää toiseen ketjuun, lukita, jne.

@henkilökunta

2 tykkäystä

Olen pahoillani erheestäni, joka oli vain alustus kyselyyn, missä kartoitin haaveita Ilveksen pelaajien suuntaan. Tarkoitus ei siis ollut levittää huhua.

3 tykkäystä

Katsoppa huomenna tähän aikaan montako viestiä avauksesi on kerännyt, nyt @peterra ansiosta oikeassa paikassa.

5 tykkäystä

Liputtaminen? Yksi kertoo: peli on sekamelskaa, toinen jatkaa: hämätään vastustajia ja minä jatkan, jotta harjootellaan puolustamista. Niin sitten minun kannanotto on liputettu. Pitäkää tunkinne.

4 tykkäystä

Minä en tuota liputtanut, mutta sillä kontribuutiolla, mitä yleensä keskusteluun annat - en kyllä varsinaisesti ole yllättynyt, jos joskus jonkun lipunkin saat.

No ei sinullakaan liiemmälti niitä tykkäyksiä ole. Tänään sepustat yhtä ja huomenna toista.

3 tykkäystä

Ei kai nyt minusta puhuta tänään :slight_smile: sinänsä en ole kohdallasi yllättynyt. Ja ihan rehellisyyden nimissä kyllä minulla niitä tykkäyksiäkin on :slight_smile:

Erikoinen näkemys, kun ottelu ratkesi jatkoajan 18 minuutilla ja ulosajo tuli kolmannen erän puolivälissä. Tuomio vaikutti ottelun lopputulokseen, mutta ei peliä ratkaissut.