Heh heh - hirmuisen hauska juttu. Älä ota henkilökohtaisesti, mutta suoraan sanoen *ituttaa nämä apinat täällä, jotka tagaavat minut tähän ketjuun. Mutta minähän tämän aiheutan. Että voi harmittaa koko tämän foorumin olemassa olo. Olen syyllinen itse siihen vainoon, joka täällä minuun kohdistuu. Vain sen takia, että vastaan tagauksiin. Täällä pitäisi jättää omaan arvoonsa tagailijat ja niellä vaan kaikki, mitä päälle kaadetaan.
Toisaalta kannattaako kenellekkään ■■■■■■■■■ ns. päin naamaa? Varsinkaan keskustelufoorumin kautta?
On se nyt jo korkea aika, että joku sentään nostaa ko. kirjoittajan ihan oikein nimellä esiin.
Ai on korkea aika? Sitähän on jatkunut vuosia. Katso tätä ketjua. Ilmiö ei ole mitenkään uusi. Sinäkin löydät paikalle - nykyään et tosin enää valita samoista asioista kuin aikaisemmin. Aikaisemmin kirjoitin liian pitkästi - nykyään kirjoitan liian paljon, mutta eri ketjuihin. Palautetta löytyy “ko. kirjoittajalle” eli minulle kyllä aina. Olen kysynyt jo monta kertaa, että näinkö minä itse vain aiheutan tämän ja ihan omin toimin ansaitsen? Mutta olen tullut siihen tulokseen, että kyllä. On kiva näpäyttää kasvottomasti minua ja purkaa oma *aska päivänsä minuun. Aiheellista palautetta on murto-osa. En tiedä ketään muuta kirjoittajaa, jota jahdataan täällä näin.
Olen kertonut asiasta lukuisia kertoja ja aina nämä sama jorinat pitää käydä uudestaan läpi. Täytyisi osata vaan vaimentaa ketju ja antaa olla - jättää omaan arvoonsa.
Ymmärrän hyvin tuon ongelmasi. Hiukan läpälläkin heitin. Älä aina lähde noihin lauluihin. Ne eivät aina kovin hyviä lauluja edes ole.
Niin minusta ilmiö on aika vastenmielinen. Arvostan sinua hyvin paljon keskustelijana ja nytkin neuvosi on varsin viisas. Se on oma vika, että vastaa. Ei saisi vastata vaan pitäisi tyynesti katsoa vieressä ja ottaa vastaan. Mutta osa leikkiähän on se, kun minä vastaan. Se leikki on jatkunut vuosia - se taukoaa hetkeksi ja sitten se jatkuu samanlaisena. Ja kyllähän porukkakin on kaikille tuttu.
No apinaksi ei olekkaan hetkeen sanottu
Aha. Selvä. Minulla on kyllä ollut ihan hyvä päivä, mutta kiva jos sinä tiedät paremmin.
Kuten aina tiedät kaikkia muita paremmin - sehän on tullut selväksi jo monta kertaa, jokaisessa ketjussa. Sinä aina vain tiedät.
Please, tosiaan vaimenna ainakin tämä ketju.
Jos joku saa näin paljon negatiivista palautetta kuin sinä, niin väkisinkin mieleen tulee että olisikohan kirjoittajassakin jotain vikaa. Mutta ei toki, kun sinä olet kyseessä. Kun sinä tiedät.
Samat naamathan tuossa. Osa tulee tyylikkäästi provolla sisään. Ehkä semonen yhden vastauksen strategia voisi olla hyvä tässä topicissa… Yleensä normi-ihminen tajuaa laakista. Olen infolla ja täällä ollut nyt hiukan alle 100 vuotta ja löytänyt semmosen hyvä jankkauskombon, jossa yleensä kommenoin vain max 2 kertaa yhteen asiaan ja jätän siihen. Ugh- strategia näyttää toimivan😁
Sekin oli osa tätä leikkiä Muttei kyllä sinulle
Vastaan vain samalla tavalla kuin minulle vastataan tässä ketjussa. Tai itse asiassa isken vähän kovempaa kollektiivisesti takaisin. Annan ns. palaa. En nimittäin ole ansainnut sitä huomiota millään tavalla, jonka saan. Toisaalta otan sen positiivisesti - olen täysin varma, että pitkätkin viestini luetaan moneen kertaan läpi ja ne muistetaan. On jopa upeaa, että asioita, jotka on purettu atomeiksi pari vuotta sitten jaksetaan vieläkin muistella. Täällä ei mennä eteenpäin vaan haetaan itse asiassa vanhat sotarikokset takaisin
Eli tavallaan iso kuva säilyy samanlaisena. On masokistin luonne olla vapaaehtoisesti tässä, mutta ilmiö todella on vastenmielinen. Tässähän virhe oli se, kun menin vastaamaan @Rannari, joka minut tänne tagasi. Ei olisi pitänyt!
Jos en olisi vastannut niin ei olisi taas löytynyt aihetta tulla tagaamaan minua tänne.
Katsoin juuri sarjan Dark ja kaikki elämässä menee sykleissä. Yksi elämän sykleistä on se sykli, joka minun ympärilläni kiertää tässä ketjussa. Ja se toistuu joka kerta samanlaisena Luulen, että oppositio on tyytyväinen vasta, kun viimein olen poissa täältä pysyvästi. Niin ei vaan tapahdu monenkaan makuun riittävän nopeasti
Aika vähä mä sua mihinkään olen tägännyt, enkä nyt tiedä oikein oliko tuo tuommoinen “takaisin iskeminen” kuinka asiallista.
En tiedä kuka tai ketkä seurailee sun touhujas suurennuslasilla, mutta samassa veneessä kyllä sen asian suhteen ollaan.
Ihan tietoisesti oon keväällä koittanut olla kirjoittamatta vaikka ehkä asiaakin olisi ollut, jollain/joillain ylläpidossa luultavasti on herne nokassa mua kohtaan.
Edit. Kirjoitusvirhe korjattu
Kuten sanoin niin en missään nimessä tarkoittanut sinua. En itse asiassa tarkoita ketään heistä, jotka sitä palautetta suoraan antavat. En itse asiassa tarkoita edes @Rannari, koska minulla ei ole mitään häntä vastaan. Kyllä jokainen ihan ilman tunnistaa sen käyttäjäkunnan, joka tulee ns. kolmantena osapuolena tilanteeseen. Se ei ole kovin tyylikästä - sinä et ole yksi heistä, mutta tästä ketjusta saa kyllä hyvän otannan niistä. Ja jottei nyt jää mitenkään epäselväksi niin esimerkiksi @MoodyBlue ei edes osallistu keskusteluun tässä ketjussa, jos minua ei saada siihen mukaan. Löytää paikalle kyllä, kun kutsu käy. Tuollaisen tavoitteet ovat jossakin muualla - ja kyllä ne kaikki ymmärtävät.
Tuolta voi vaikka selata vuotta 2018, jos on kiinnostunut. Löytyy aika iso kasa postauksia liian pitkistä viesteistäni. Niitä palautteita ei enää tule, koska olen tämän suhteen kehittynyt oikeaan suuntaan. Mutta uusia ja uusia tapoja löytyy.
Miksi ihmeessä osallistuisin keskusteluun tässä ketjussa, kun ei minulla ole palautetta kanssakeskustelijoille?
Pitäisikö ihan muuten vaan kirjoitella päivittäin jotakin tänne, jotta @peterra ei sitten loukkaannu, kun tulen kertomaan oman mielipiteeni nimenomaan hänen kirjoitteluistaan?
Osallistun keskusteluihin just silloin kun mua huvittaa, eikä sillä - yllätys,yllätys - ole mitään tekemistä sen kanssa, oletko sinä mukana siinä vai et. Mielenkiintoista, jos arvostat itsesi noin korkealle että oletat, että muut tulevat kirjoittamaan vain jos Sinun korkeutesi on osallisena.
Et ilmeisesti ole vielä ikinä joutunut antamaan palautetta missään tai olet aivan hukassa sen kanssa, miten sitä annetaan. Palautteella on hyvä olla joku tavoite, johon se pyrkii. Olen saanut palautetta pitkistä viesteistä ja yrittänyt typistää viestejä lyhyemmäksi. Mutta ei se ole ainoa asia, josta saan palautetta.
Olen saanut palautetta ylimielisestä asenteesta ja monesta muustakin asiasta. En tiedä, mitä voin tehdä asialle. Yritä muotoilla palaute silleen, että annat ihan konkreettisen vinkin, mitä haluat, että teen. Jos katsot noita viimeisiä viestejäsi niin huomaat ehkä, ettet sinä oikeastaan antanut minulle yhtään mitään työkaluja yhtään mihinkään. Kerroit vain, että et pidä viesteistäni.
Toivon, että mietit asiaa minun kannaltani. Miltä sinusta tuntuisi tässä tilanteessa? Mitä haluat minun tekevän? Ellet anna minulle yhtään mitään konkreettista palautetta vaan haluat vain antaa minulle viestin, että kaikki on väärin niin ei se vie minua - eikä sinua yhtään mihinkään. Sinulla ei ilmeisesti ole palautetta muille kuin minulle tai löydät aina keinon liittyä voimistamaan minulle tarkoitettua palautetta. Eikö riitä, että tykkäät jostakin viestistä, jossa annetaan palautetta minulle?
Minulle on ihan ok, jos ihmiset haluavat minun pysyvän poissa foorumilta. Se pitää sanoa sitten juuri niin kuin se on. Ihan hirveästi keksi, mitä minun pitää tehdä, että saan olla rauhassa. Voin muuttaa vain omaa käytöstäni - en voi muuttaa sitä, että minut nostetaan tähän keskusteluun jatkuvasti uudestaan.
Taas sinä “tiedät” että en ole koskaan joutunut antamaan palautetta tai sitten “tiedät” että minä en tiedä, miten sitä annetaan. Hienoa kuinka paljon asioita sinä tiedät.
Entä jos minua ei vähempää voisi kiinnostaa antaa juuri sinulle tällä foorumilla yhtään parempaa palautetta? Koska sitä on annettu jo aivan riittävästi, eikä mikään mene perille eikä muuta mitään. Listasit itse koko homman tuossa jo hyvin kattavasti.
Tämä on mun osalta tässä, on parempaakin tekemistä.
Voit lukaista myös omat viestisi läpi ja miettiä asiaa siltä kannalta.
Lue nyt ajatuksella. Tässä ei ole mitään - kenellekään - joka voi mennä perille. Ei oikeasti vain ole. Jos et anna palautetta, joka auttaa niin miten kuvittelet tällaisten auttavan asiaa? Ymmärrän, että sinulla on parempaa tekemistä, mutta mieti nyt edes hetki.
Tästä ketjustahan tuli hetkessä suurempi farssi kuin “Kaikki mikä millään tavalla liittyy Kontiolaan” huhuketjusta.
Eiköhän vielä oikea muoto ole “tekisi”. Ettei jää kukaan käsitykseen, että lähtö olisi varma.
Harva kai täällä palstalla kenenkään toisen liikkumista tai sillä “keulimista” paheksuu. Tuota ketjua lukiessa tulee esiin se liikunnan ja urheilun hienous, jokainen tekee sen niin kuin parhaaksi näkee ja kokee.
Noin yleisesti iso peukku palstan kannustavalle fiilikselle liikunnan suhteen. Tuon ketjun lisäksi, porrashaaste -ketju varmasti saanut jonkun palstalaisen liikkeelle tai liikkumaan enemmän. Lisäksi iso peukku etenkin @Vekki-Keke, joka jakaa neuvoja, jos niitä kysyy.
Nöyrä kiitos. Mahtavaa, että on niitäkin ihmisiä, jotka mun monologeja jaksaa lukea.
Aikanani päätin, että kun täällä lähes päivittäin tulee ”hengattua” voi samalla tehdä jotain hyvää.