Palautetta kanssakeskustelijoille

Harva kai täällä palstalla kenenkään toisen liikkumista tai sillä “keulimista” paheksuu. Tuota ketjua lukiessa tulee esiin se liikunnan ja urheilun hienous, jokainen tekee sen niin kuin parhaaksi näkee ja kokee.

Noin yleisesti iso peukku palstan kannustavalle fiilikselle liikunnan suhteen. Tuon ketjun lisäksi, porrashaaste -ketju varmasti saanut jonkun palstalaisen liikkeelle tai liikkumaan enemmän. Lisäksi iso peukku etenkin @Vekki-Keke, joka jakaa neuvoja, jos niitä kysyy.

8 tykkäystä

Nöyrä kiitos. Mahtavaa, että on niitäkin ihmisiä, jotka mun monologeja jaksaa lukea.

Aikanani päätin, että kun täällä lähes päivittäin tulee ”hengattua” voi samalla tehdä jotain hyvää.

9 tykkäystä

Ymmärrän, että Konnan huhuketju ei kaikkien mieleen ole. Silti on hauskaa kritisoida ketjua siitä, ettei anna kenellekään mitään ja samalla kirjoittaa yhtä paljon antava viesti.

1 tykkäys

Et muuten ole ainoa jolla menee käämit noihin yhden lauseen “Drive by” heittoihin ilman mitään perustelua. Niinku niissä ei ole mitään järkeä vaan yritetään väkisin tuoda jotain yleensä hölmöä esiin ja tartuttaa se muihin lukijoihin. Noita tulee aina silloin tällöin liputeltuakin, kun alkaa harmittaan tarpeeksi.

ps. Saat anteeksi.

3 tykkäystä

Jos lauseessa puhutaan fyysisestä isännästä @Tapparanmiäs ei ole varmasti ainoa, jolla tulee Polasek mieleen. Mielestäni varsin osuva heitto tilanteeseen.

1 tykkäys

@Tapparanmiäs
Nakkasin lipun sulle johtuen siitä ettei oikein iske edes leikittely vammaisuudella johtuen siitä että fyysinen tai henkinen sairaus tuskin on kenenkään oma valinta.
Edit. Enkä nyt tarkoita että jäsen @terppp ssä olisi jotain vammaa, vaan ihan yleisellä tasolla tarkotin. Täytyi tarkentaa ennen kuin joku vetää mutkia suoraksi.

10 tykkäystä

Sama täällä, oli todella typerä ja mauton kommentti. Ei liene epäselvää että nyt lähdetään isoista ovista Liusjärven käsittelyyn.

14 tykkäystä

Saattaa olla paljon mahdollista, yleensä täällä on ollut kysely minkä verran sitä kakkua tulee mutta nyt ei varmaan sellainen kuulu hyvän käytöksen piiriin :blush::joy:

1 tykkäys

Tässä nyt haen sitä, että olisi edes vähän perustellut asiaa. Eihän tuosta tule mitään kun jengi alkaa heitteleen nimiä mitä mieleen tulee. On ok sanoa jotain mutta olisi hyvä perustella se sanominen jotenkin.

Kyllä minun mielestä on melko naurettavaa, että jollain menee niin paljo yksi viesti tunteisiin, että vammaseksi haukutaan. En tiiä jos se muitten mielestä on normaalia, että täälä saa nimitellä niinkö joku pikku poika toisia vammaseksi nii ei voi muutako nauraa.

Sinänsä omassa viestissä en mitään pahaa näe ja ainakin itseä ärsyttää tommoset one liner heitot. Ei mitää semmosta sanottavaa niissä ole, että se pitäisi koko kansalle huutaa.

Ps tuon voisi ottaa jopa luokkauksena, ettei tommosta viestiä liputeta tai poisteta.

16 tykkäystä

Pari viikkoa tällä kertaa. Seuraava on kolmas huti ja pitkä.

7 tykkäystä

Usko pois, varmasti on liputettu, jostain syystä ei ole poistunut?

E: no nyt näköjään on :smiley:

1 tykkäys

Juu, mä olin liputtanut arviolta klo 11.03 ku näin viestin :slight_smile:
Ylläpito poisti kun tuli palstalle.

1 tykkäys

Miksi sinä sitten tulet arvostelemaan toisten mielipiteitä tänne :thinking: hänelle tuli Polasek ensimmäisenä mieleen ja sitten sinä alat siinä isottelee.

4 tykkäystä

Omasta mielestä tuota voi perustella miksi tuli Polasek mieleen. Toki onhan se jonkinlaista keskustelua, että heitellään vaan pelaajien nimiä niinkö joku arvauskilpailu olisi menossa.

4 tykkäystä

Olisiko vaikka sanat ”fyysinen pelote” ja ilman sopimusta. Kommenttikaan ei ollut mikään mutu, että välttämättä olisi Polasek, vaan todetaan Polasekin sopivan kuvaukseen ja täysin mahdollinen vaihtoehto. Turha viesti sinänsä, mutta niin on pari jälkimmäistäkin avautumista molemmin puolin.

3 tykkäystä

En nyt nimeä ketään, eikä ole tarvekkaan, mutta yleisesti tämäkin foorumi menee muun maailman mukana siihen, että joka asiasta mieli pahoitetaan. Kannattais vähän kasvattaa sitä ns. sietävyyskykyä muiden kommentteihin. Sitten muissa ketjuissa porukka ihmettelee välillä “mihin tämä maailma on menossa, kun joka asiasta pitää nillittää.”

9 tykkäystä

Mutta ajattele arvon @terppp niin, että olisiko Kärppien omalla palstalla mahdollisesti spekulointia koodinimi “Krejcikin” siirrosta Liigan sisällä. Itse uskon, että olisi. Ja ymmärtäisin sen vallan hyvin. Valtaosaa tämän palstan käyttäjistä Polasek ehti ihastuttaa ja jättää jäljen, joten hänen siirtymisensä toiseen seuraan Liigan sisällä kirpaisisi keskimääräistä enemmän.

3 tykkäystä

@peterra

Jääkiekon vihapuhe🤣 Rupee tuleen vahvoja sanoja ja keksittyjä ilmaisuja kun joku ilmottaa että inhoo Jokereita ja nauttii kun niillä menee huonosti tai tulee ongelmia.

Mun mielestä Mamba on paska bändi. Onko tämä musiikin vihapuhetta nyt?

Ehkä hölmöin ilmaisu vähään aikaan ja kerätään aivan mystistä mittakaavaa asialle. Ite oon jo kauan kiakkoo seurannu ja aina on vastustajia jotkut inhonnu ja sen avoimesti kertonu, mutta vihapuheesta kukaan ei ole syyttänyt .

Kaikki kuitenkin yhdistää ja tietää että vihapuheesta saattaa jopa rangaistuksia napsahtaa oikeudesta ja niitä asioita käräjöidään näyttävästi😄

10 tykkäystä

Kiitos palautteesta. Täytyy olla varovainen, kuinka voimakkaita ilmaisuja käyttää. En ajatellut asiaa ihan noin pitkälle tällä kertaa.

1 tykkäys