Vai se kun kausi alkoi oikeesti eilen??
Onhan sillä vaikutusta että lätkäkausikin alkoi. Ja tietty hiljainen (mutta varovainen) paluu arkeenkin on koittanut. Mutta, yleisesti ajattelin nyt pumpata kaikkien renkaita, mielestäni ihan aiheesta.
On aika ilosta settiä ja hyvää keskustelua ollut.
Kylläpä on arvon palstalaisilla liput herkillä😅
Tuo pelaaja haaveilu ketjun viestin liputus aika shaissea mut näillä mennään…
Pientä pilkettä silmäkulmiin👍
En tiiä miksi sulla pitää sitä koronaa joka paikkaa tunkea. Kyseessä on haaveilu ketju pelaajille, nii olisi mukava, että sitä koronaa ei joka perkeleen ketjuun tungeta.
Mitäs tuossa ylhäällä kirjoitin…
Pilkettä silmäkulmiin👍 Kannattaa vähän löysätä ja katsoa asiaa vähän eri näkökantilta
Jännitys tiivistyy tuossa yhteisöpelissä. Oikein hauskaa seurattavaa. Toivottavasti näitä tulee olemaan enemmänkin läpi talven. Olisipa hyvä, jos yö alkaisi useasti sellaisina iltoina, kun Tappara EI pelaa.
Ohuesti samaa toivoisin sinulta tuolla koronaketjun puolella. Kirjoituksesi ovat pääsääntöisesti aika raskasta luettavaa. En ihmettele yhtään että ”vitsisi” ei nyt oikein osunut kohteeseen.
Niin miten tuota koronaa pystyy kaunistelemaan?
Olen kyllä aikalailla pelannut siinä ketjussa faktoilla. Ja lainannut linkkaamistani jutuista tekstiä.
En sit tiedä että mikä niissä on raskasta?
Asioiden sanominen asioina ja se etten lähde vähättelylinjalle?
Samaa mieltä! Mukava olla välillä seuraamassa yhteisöpeliä, ja jos näitä jatkossakin järjestetään niin olen luultavimmin taas mukana
Huvittaa hieman, kun biisiketjun otsikko on “paras biisi juuri nyt”, ja suurin osa biiseistä on vähintään 20-30 vuotta vanhoja Ei mitään negaa siitä, itsekin olen “syyllistynyt” postaamaan sinne ties mitä pinkfloydia nostalgiapäissäni, ja tykkään paljon enemmän vanhemmasta musasta. Hauskuuttaa vaan tuo otsikko.
Itse olen tulkinnut sen niin, että mikä on omasta mielestä paras biisi juuri nyt.
Joo, näinhän se tietysti onkin tulkittava
Ja täytyy vielä mainita että oma musamaku menee aika hyvin yhteen sinun jakamien biisien kanssa
Kiitoksia palautteesta, mä kuuntelen musiikkia ihan laidasta laitaan. Jopa klassista, pikkusisko on ykkösviulisti sinfoniaorkesterissa ulkomailla.
Oma suosikkini klassisista on Mozartin Requiem, kävin tuon joskus ihan Tukholmassa asti katsomassa kun sisko siellä soitti.
@hippa ja @Hakkuri lintukuvat . Paitsi hienoja otoksia, niin tiedostokoot 25-115 kilotavua. Vähälläkin saa näyttävää.
Minun taktiikka kuvien laitossa tänne on se että laitan ne ensiksi faceen ja sieltä kopioin tänne. Face tekee piennenöksen minun puolesta. Koneellahan nuo kuvat ovat useita megoja jopa kymmeniä. Kuvan laatu kärsii mutta ajaa asiansa.
Kännykän screenillä oikein kauniita. Ei siinä jokaisen untuvan kärjen tarvitsekaan erottua.
Jos kuva on tietsikalla, niin kuvankäsittelyohjelmassani on “Picture/Resize”. Sillä on helppo tehdä pienempi versio kuvasta ja tottakai tallentaa se eri nimellä, jottei alkuperäinen kenties jopa katoa. Skaalauskertoimet oppii pian kokeilemalla.
Jos aion laittaa kuvan tänne kännykältä, niin voin myös lähettää kuvan itselleni gmaililla kännykältä tai tietsikalta käyttämällä ko. ohjelman kuvanpienennystä. Kertoimeksi kun valitsee 10%, niin se jo usein riittää. Tarvittaessahan pienennetyn kuvan voi laittaa gmailiin vielä toisenkin kerran, mutta tätä en ole joutunut koskaan tekemään. Oliko ne gmailin kuvakertoimet nyt 70%, 30% ja 10%. Ainakin ne saa näkyville klikkaamalla mailissa lähetettävän tiedoston nimeä ennen lähetystä.
Pakko ihmetellä miten ei vieläkään ole mennyt perille joillekin, ettei viestejä laiteta pelaaja ketjuun pelin aikana. Aina sama lopputulos, viestit liputetaan ja ketju kiinni. Enkä siis sano tätä pahalla, ihmettelen vaan millon tämä menee perille.
Hyvät ystävät. Petri Kontiola pelaa HPK:ssa, ei Tapparassa. Tämä kausi menee nyt niin. Tähän on varmasti syynsä, jota ainakaan minä en tiedä ja luotan Tapparan päätökseen asiassa. Tulee raskas kausi, jos jokaista Konnan liikettä, maalia, pistettä tai mitä vaan seurataan enemmän kun Tapparan pelaajien tekemisiä. Mennään eteenpäin, meillä on hyvä joukkue kasassa!
Ei se haittaa, vaikka seurattais jokaista pistettä. Mutta jos jokaisen pisteen jälkeen tulee niitä, “Eikä kelvannu Tapparaan
” -viestejä, ni ne on raskaita.