Itse olen täällä liputtanut varmaan 1 viestin 4 kuukauden aikana. Mutta voin siis ymmärtää että jatkoajassa punaiset ei oo tyytyväisiä .
Tuo IFK osio on tulevasta kaudesta/pelaajista, ei mua ainakaan huvita lukea kopioita jatkoajasta
Mutta kai Nybondaksen Tompan touhut tuohon osioon kuuluu? Ensi kauden joukkueen rakentaminen jne. Ja sitä myöden myös fanien ajatukset Tompasta.
Kuuluu kuuluu. Mutta mielummin luen sinun mielipiteitä asiasta, kun että se osio täyttyy piilovittuilulla
@Jasperi on oikeassa. HIFK-ketjun pitäisi käsitellä IFK:ta. Vaikea nähdä miten Jatkoajan kirjoitukset, jokta ovat reaktioita Zaborskyn Tappara-sopimukseen, ovat mitenkään relevantteja. Zabo ei ollut edes viime kaudella IFK:n pelaaja.
Minä ainakin kurkkasin sen Messiltä liputetun viestin ja hieman ihmettelin, että mikä siinä oli sisällöllisesti vikana. Mun mielestä ainakin jatkoaika -ketjussa saa viitata jatkoajassa tapahtuvaan keskusteluun asianmukaisin linkein.
Jos tänne tulee naapurista kavereita liputtelemaan, kun asiaan aina kuuluvaa pottuilua esiintyy Tapparakannattajien toimesta, joka ei ole edes härskiä v…lua, niin kannattaa lähteä menemään ja perustaa ihan oma foorumi.
Eli IFK fanit ei ole osa IFK:ta. Ok. Täytyy olla jatkossa tarkempi näissä.
Se jälkimmäinenhän oli ihan ok, kahdesta liputetusta se ensimmäinen on keskustelun kannalta täysin turha.
Nyt @messi grillistä vähän liekkiä pienemmälle. Liputtajat eivät olleet IFK:n leiristä. Typerää huutelua. Zabo tuli, mennään eteenpäin. Pitäisi olla positiivinen fiilis.
Positiivista on! Ainakin täällä. Tänään minulle kelpaa parikin liputusta, jos kohdalle osuu. Onhan tää oikea onnen ja ilon päivä.
Just näin. Itse ainakin fiilistelen, että saatiin kovan luokan maalintekijä, joka on tämän päivän Liigassa kova temppu. Hieman erikoista jos asiaa lähestyy sitä kautta, että “mahtaa joukkueen X faneja nyt harmittaa!”
Tuohan on ihan sinun oma tulkintasi lähtökohdista. Mutta täällä varmaan laki. Joten mennään näillä eteenpäin.
Joo onhan tietysti aika ihmeellistä, että Tapparan ja tapparalaisten palstalla ei saa heittää edes kevyttä huumoria mikä liittyy johonkin toiseen seuraan. Tiukat on raamit.
Jatkoajasta lainatut viestit, joiden avulla naureskellaan HIFK:n tilanteelle, sopivat paremmin “kevyempään” Jatkoaika-ketjuun. Yritetään pitää joukkueiden ketjut asiapainotteisina.
En ole liputtanut viestejä, mutta kyllä liput minun mielestäni aiheelliset olivat. Viestit sinänsä oli tälle foorumille ihan ok, mutta ketjut olivat väärät. IFK-ketjuun kuuluu mielestäni IFK:n joukkueeseen liittyvät asiat, fanien kirjoittelut taas mielestäni Jatkoaika-ketjuun.
En minä ainakaan millekkään HIFK:n tilanteelle nauranut, vaan noille sangen humoristisille kirjoituksille Tompasta ja Tompan joukkueen rakentamisesta.
Toki sen sinne Jatkoaika -ketjuunkin olisi voinut laittaa, mutta toisaalta mielestäni HIFK fanien ajatukset kuuluu kyllä myös HIFK -osioon.
Mutta mennään näillä eteenpäin.
IFK:lla on just parhaat fanit Jatkoajassa kannattaa vierailla pelkästään siitä ilosta, että saa kuunnella IFK-fanien karua keskinäistä ja korutonta huumoria surullisista tilanteista
Mikään muu alue jatkoajassa ei yksinkertaisesti viihdytä yhtä paljoa kuin IFK:n keskustelu. IFK:n faneille tämä on ennen kaikkea kunnianosoitus, ei mitään sen vähempää tai enempää. Itseeni uppoo kuin veitsi sulaan voihin tuollainen koruton ja loistava ironia.
Kyllä tää on raskasta, mä vannon.
Ensinmäinen kommentti oli kaverille, täytyy mennä heti lukee IFK:n jatkoaika osioo. Parasta:joy:
13 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta