Palautetta kanssakeskustelijoille

Itse olen täällä liputtanut varmaan 1 viestin 4 kuukauden aikana. Mutta voin siis ymmärtää että jatkoajassa punaiset ei oo tyytyväisiä :smile:.
Tuo IFK osio on tulevasta kaudesta/pelaajista, ei mua ainakaan huvita lukea kopioita jatkoajasta :smile:

Mutta kai Nybondaksen Tompan touhut tuohon osioon kuuluu? Ensi kauden joukkueen rakentaminen jne. Ja sitä myöden myös fanien ajatukset Tompasta.

2 tykkäystä

Kuuluu kuuluu. Mutta mielummin luen sinun mielipiteitä asiasta, kun että se osio täyttyy piilovittuilulla :smile:

@Jasperi on oikeassa. HIFK-ketjun pitäisi käsitellä IFK:ta. Vaikea nähdä miten Jatkoajan kirjoitukset, jokta ovat reaktioita Zaborskyn Tappara-sopimukseen, ovat mitenkään relevantteja. Zabo ei ollut edes viime kaudella IFK:n pelaaja.

1 tykkäys

Minä ainakin kurkkasin sen Messiltä liputetun viestin ja hieman ihmettelin, että mikä siinä oli sisällöllisesti vikana. Mun mielestä ainakin jatkoaika -ketjussa saa viitata jatkoajassa tapahtuvaan keskusteluun asianmukaisin linkein.

1 tykkäys

Jos tänne tulee naapurista kavereita liputtelemaan, kun asiaan aina kuuluvaa pottuilua esiintyy Tapparakannattajien toimesta, joka ei ole edes härskiä v…lua, niin kannattaa lähteä menemään ja perustaa ihan oma foorumi.

6 tykkäystä

Eli IFK fanit ei ole osa IFK:ta. Ok. Täytyy olla jatkossa tarkempi näissä.

2 tykkäystä

Se jälkimmäinenhän oli ihan ok, kahdesta liputetusta se ensimmäinen on keskustelun kannalta täysin turha.

Nyt @messi grillistä vähän liekkiä pienemmälle. Liputtajat eivät olleet IFK:n leiristä. Typerää huutelua. Zabo tuli, mennään eteenpäin. Pitäisi olla positiivinen fiilis.

5 tykkäystä

Positiivista on! Ainakin täällä. Tänään minulle kelpaa parikin liputusta, jos kohdalle osuu. Onhan tää oikea onnen ja ilon päivä.

4 tykkäystä

Just näin. Itse ainakin fiilistelen, että saatiin kovan luokan maalintekijä, joka on tämän päivän Liigassa kova temppu. Hieman erikoista jos asiaa lähestyy sitä kautta, että “mahtaa joukkueen X faneja nyt harmittaa!

5 tykkäystä

Tuohan on ihan sinun oma tulkintasi lähtökohdista. Mutta täällä varmaan laki. Joten mennään näillä eteenpäin.

1 tykkäys

Joo onhan tietysti aika ihmeellistä, että Tapparan ja tapparalaisten palstalla ei saa heittää edes kevyttä huumoria mikä liittyy johonkin toiseen seuraan. Tiukat on raamit.

3 tykkäystä

Jatkoajasta lainatut viestit, joiden avulla naureskellaan HIFK:n tilanteelle, sopivat paremmin “kevyempään” Jatkoaika-ketjuun. Yritetään pitää joukkueiden ketjut asiapainotteisina.

2 tykkäystä

En ole liputtanut viestejä, mutta kyllä liput minun mielestäni aiheelliset olivat. Viestit sinänsä oli tälle foorumille ihan ok, mutta ketjut olivat väärät. IFK-ketjuun kuuluu mielestäni IFK:n joukkueeseen liittyvät asiat, fanien kirjoittelut taas mielestäni Jatkoaika-ketjuun.

7 tykkäystä

En minä ainakaan millekkään HIFK:n tilanteelle nauranut, vaan noille sangen humoristisille kirjoituksille Tompasta ja Tompan joukkueen rakentamisesta.

Toki sen sinne Jatkoaika -ketjuunkin olisi voinut laittaa, mutta toisaalta mielestäni HIFK fanien ajatukset kuuluu kyllä myös HIFK -osioon.

Mutta mennään näillä eteenpäin. :slight_smile:

4 tykkäystä

IFK:lla on just parhaat fanit :smiley: Jatkoajassa kannattaa vierailla pelkästään siitä ilosta, että saa kuunnella IFK-fanien karua keskinäistä ja korutonta huumoria surullisista tilanteista :smiley: Mikään muu alue jatkoajassa ei yksinkertaisesti viihdytä yhtä paljoa kuin IFK:n keskustelu. IFK:n faneille tämä on ennen kaikkea kunnianosoitus, ei mitään sen vähempää tai enempää. Itseeni uppoo kuin veitsi sulaan voihin tuollainen koruton ja loistava ironia. :smiley:

10 tykkäystä

Kyllä tää on raskasta, mä vannon.

4 tykkäystä

Ensinmäinen kommentti oli kaverille, täytyy mennä heti lukee IFK:n jatkoaika osioo. Parasta​:joy::joy:

1 tykkäys

13 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Liputuksesta ja yhteisön valvonnasta