Palautetta kanssakeskustelijoille

Tässä viestissä on avauslause, joka nostaa aina verenpainettani:

@Maikki: Jos et itse ”jaksa”, niin se käytännössä tarkoittaa, että jonkun muun pitää jaksaa. Jos ei kukaan jaksa, niin sitten voidaan laittaa vaikka pillit pussiin.

Voi veljet, yritän ens kerralla jaksaa :)). Jos nyt elämäs ottaa verenpainetta sanoista, teoista niin Tapion juna pysähtyy asemalle. Eteenpäin ja nallekarkkia pirunpesän pohjaan. Kyllä sieltä kraaterijärvestä joku vuosi nousee iso asteroidi nou hätä

(Kolonia) #1577

^^ “Jaksaa, jaksaa…!”

Kiitokset @1ohjari hyvästä julistamienvaihdosta sieltä suunnalta Peliesitykset-ketjussa!

(Mukahauska juttu) #1578

Tänne on tullut hyviä uusia kirjoittajia tällä välin kun vähän huilasin, kuten tuossa yllä.
Ihan tuubaa ne mun viestit oli, että aiheesta huilasin. Tauko oli paikallaan.

@nuti @terppp Missä viipyy Kärpät 2018-19 ketju? Pientä huhua, että kärkiosaamisen pajatso saattaa tyhjetä.

Terpppihän niitä Kärppä-ketjuja on availlut. (Minä olen ymmärtänyt, että ensi kaudelle olisi ihan hyvin jo pelaajia.)

(Kolonia) #1581

Pahoittelut & tervetuloa vaan takaisin!-)

@Dominik49 alustaa matsiketjut aika jäätävän hyvällä tasolla!

Kilpailee jo aika vahvasti legendaarisien Screamager / Sekera -avauksilla. Enää laukaisukartta puuttuu.

(#TeamRosolli) #1584

Hyvällä tasolla. Pieni rakentava kritiikki @Dominik49: pitkiin tekstipätkiin pari kappalevaihtoa eli enteriä, niin ei tule liian pitkiä tekstiseiniä vastaan. Helpottaa lukemista.

Oliko Trafan joka Infoon ketjuja aukoi? Vai muistammeko molemmat oikein?

(Make) #1586

Juu, totta. :smiley: Voisin vaikka noissa aiemmissa kohtaamisissa erotella kaikki pelit omiin kappaleisiinsa.

Kuten @rizka jo edellä antoi ymmärtää niin kyllä nyt peterra’lla meni hiihtoladut sekaisin. Karttoja kyllä laittelin aikanaan, mutta otteluketjujen avausherra oli Trafan. Kunnia legendaarisuudesta sille kelle se kuuluu, vaikka Trafan täällä ei tietääkseni oleilekaan.

“Kiitos” lipusta kipinävahtiketjussa.

Viestini muille siitä, ettei kyseiseen ketjuun suollettaisi ihan kaikkea mitä sylki suuhun tuo, palkittiin lipuilla ja vielä saatesanoilla:

"Kun eivät liity ketjun aihepiiriin mitenkään. Löytäkää asialle joku parempi ketju tai avatkaa uusi.

Edelleen @Recoil, lopeta metakeskustelu tässä ketjussa. Mene vaikka antamaan Palautetta kanssakeskustelijoille esimerkiksi."

Millä helvetin logiikalla te siellä liputatte tai jätätte liputtamatta??
Ko. ketjussa on suurin osa ihan täysin ohi aiheen, ja sitten kun siitä huomauttaa, niin se liputetaan kyllä ja syytetään “metakeskustelijaksi”. Itse huomautuksen antaja on harrastanut sitä kyllä itsekin, mutta eipä kai siitä sen enempää.
Mielestäni oli omalta osaltani ensimmäinen viesti ohi aiheen tuossa ketjussa.

Pitäkää tunkkinne!

(#TeamRosolli) #1589

Kipinässä ohi aiheen on vain muutamat asiat. Yksi niistä on juuri tuo metakeskustelu siitä, onko Kipinä aiheellinen ketju tai onko sinne kirjoitetut viestit aiheellisia. Eli Kipinän olemassa olosta tai muodosta ei käydä keskustelua kipinässä. Tästä syystä liput.

Kipinässä käydää humoristista, lähes rajatonta ja mautonta keskustelua mahdollisista vahvistuksista. Se on kuin informaatiosodankäyntiä, jossa ei tiedä, mikä on totta ja mikä ei. Valheellisen tiedon tahallinen levittäminen on kuitenkin edelleen vastoin sääntöjä.

Älkää nyt suuttuko jos liputetaan ja varsinkaa uhkailko pois lähtemisellä :grinning:

Mun mielestä kipinäketjun idea on hauska ja viihteellinen siirtomarkkinoiden seuranta. Seassa on sitten kakki maailman oikeat huhut ja jopa faktat. Siihen ei nähdäkseni kuulu ***tu mitä paskaa tyyppiset viestit ja kyllä mun viestit on parempia kuin melkein kaikki muut. Ylipäätään ketjun olemassaolon arvostelu ei kuulu kyseiseen ketjuun.

Itse en juuri lue täällä lainkaan muuhun kuin jääkiekkoon liittyviä viestejä. Yhteiskunta alueen olen blokannut kokonaan. Toinen vaihtoehto tietty olis käydä siellä valittamassa kuinka turhia ketjuja tai ainakin paskaa sisältöä.

Kukaan suuttunut ole. Liputukset kyseisessä ketjussa tekosyineen ei vain ole linjassa muun palstan ja muiden ketjujen kanssa.

Viimeinen liputtamaton viesti on tällainen laadukas “Enteilevästi nimenä imurimerkki”.
Ja keskustelu pyörii jossain Skinnereissä yms.
Vetäkää sitten joku linja niille lipulle tai olkaa kokonaan liputtamatta.
Tasapuolisuutta, kiitos.

En ymmärrä. Mutta ei kaikkea tarvitse kai ymmärtäkään.

Se on sitä huumoria hei :wink: :joy: