Palautetta kanssakeskustelijoille

Tätä en ymmärrä! Moinen toiminta olisi mielestäni pahimman luokan itsesaastutusta. Miksi ihmeessä muuttaisit? Muita miellytääksesi? Sen jälkeen et olisi enää @peterra vaan joku köyhän miehen jäljitelmä. Sinulla on vahvat perustellut mielipiteet mikä on mielestäni suurin vahvuutesi, ja varmaa on, että jatkossakin saat niihin niin positiivista kuin negatiivistakin palautetta. Koita jaksaa jatkaa tätä välillä vaikeaa, mutta pääosin antoisaa matkaa!

8 tykkäystä

Pakko kyllä nostaa @Virvelia_kainaloon hattua sanamäärän ilmoittamisesta viestien lopussa. Siitä jokainen voi kätevästi tsekata, jaksaako lukea viestiä loppuun ja missä se oma maksimisanamäärä menee :wink:

3 tykkäystä

No mutta eikös tuohon päde juuri tuo mainitsemani “Kirjoitat omalla tyylilläsi ja jos toiset ei arvosta niin se on oma mokansa :).” Ymmärrän että nuo korpeaa, mutta jättää omaan arvoonsa. Itse ainakin arvostan kirjoittamaasi todella paljon ja voin ihan suoraan myöntää että moni asia pelin seuraamisessa ja ymmärtämisessä on mennyt niiden ansiosta eteenpäin itselläni, samoin @Virvelia_kainaloon kirjoittaa tosi hyviä pointteja jatkuvasti. Älkää siis lopettako tai vaihtako tyyliänne vaan samoilla eteenpäin. Vihaajat vihaa, teet niin tai näin ja aina ne kaivaa jostain juuri tuollaisia älyttömiä pointteja mihin ei voi enää vastata :).

Tämä siis vaan oma näkökantani miten käsitellä moiset, tosin olen nettikirjoitteluissa jo niin monessa liemessä keitetty vuosien varrella että selkäranka on aika kova, kiitos juuri vuosien moderoinnin ja ylläpidon.

2 tykkäystä

Nyt, kun olet nostanut hattusi, voit pudottaa sen eteesi ja hyppiä sen päällä tasajaloin. Sanojen lasku nimittäin loppui ennen kuin se edes alkoikaan. Syynä mielen heikkous. Lisään tähän nyt vielä mieliksesi numeroita. (32 sanaa)

6 tykkäystä

En odottanutkaan sen jatkuvan määräänsä enempää. Hauska idea siitä huolimatta.

2 tykkäystä

Kirjoita teksti vaikka Wordillä. Siinä voi tallennuksen jälkeen katsoa sanojen määrä, ei tarvi laskea itse.

Sitä varten pitäisi ladata kännykkään Word tai alkaa kirjoitella tänne koneella. Ei tule tapahtumaan.

Ei muuten tarvi tallentaa Wordilla nähdäkseen sanamäärän.

Aika paljon puidaan nyt joidenkin kirjoittamista ja siihen liittyvää ilmaisua. Melkoisen hyvin silti ihmiset osaa käyttätyä.

Vähän tuntuu, että nyt kun Tapparalla on ollut niin sanotusti heikompi kausi, se näkyy myös palstalla käytävissä keskusteluissa. Käsitellään ja anysoidaan paljon sellaisia asioita jotka sitten aiheuttaa jonkinsortin konflikteja.

Mä oon täällä ollessani oppnut sen, että välillä on ihan parempi olla hiljaa. Ei jokaiseen itselle suunnattuun kommeenttiin tarvitse vastata.

14 tykkäystä

@rizka pamautti huippuluokan lisäarvoa tuottavan (otteluohjelma) ketjun avauksen! Kovaan käyttöön tulee. :+1:

3 tykkäystä

@Messi Mä tiedän missä sun autos on.

1 tykkäys

Son Turus

Ei vaan mun perseen alla

3 tykkäystä

Taitaa tuo @Kissapeto olla huumorin ystäviä. Pakko arvostaa :+1:!

Tai ainakin kestää takaisin kuittaamisen kuten pitää.

3 tykkäystä

Juu pilke silmäkulmassa tuo eilen kirjotettiin. :smiley:

4 tykkäystä

Niin arvelin. Keskustelupalstalla sen tietäminen on vain mahdotonta, kun toisille kiekko on elämää suurempi asia. Onneksi se ei ole sitä kaikille.

Hyvässä jutussa on aina vähintään pieni osa totuutta ja nyt tuon pilkkeen silmäkulmassa tietäen, se oli hyvä juttu.

2 tykkäystä

Juu olis pitäny ehkä laittaa vähän hymiöö perään nii olis viesti välittyny paremmin. Sen kun helposti unohtaa laittaa.:smile:

Mihinkäs hauskaan juttuun tässä viitataan? Minäkin haluun lukea :grinning:

@Tapsu palstan maskotiksi oot melko negatiivinen kirjoittelija. Arvostan mielipiteitä mut tunne on vähän sama kun että teletappi tulis meidän rappukäytävään kertoon kuinka lapset on hirveitä. Nähtiin Tapsu hallissa taas. Huikee tyyppi.

4 tykkäystä

Ilveksen eilisen JYP voiton jälkeen tuli tällainen viesti.

Tänään kuittasin JYP voittaneen CHL mestaruuden takaisin ja Kissapeto tykkäsi viestistä. Kissapedolta hyvä kuitti voitetun ottelun jälkeen ja kun siihen vastattiin niin ei suututtu.

3 tykkäystä

Tässä viestissä on avauslause, joka nostaa aina verenpainettani:

@Maikki: Jos et itse ”jaksa”, niin se käytännössä tarkoittaa, että jonkun muun pitää jaksaa. Jos ei kukaan jaksa, niin sitten voidaan laittaa vaikka pillit pussiin.

18 tykkäystä