No mutta eikös tuohon päde juuri tuo mainitsemani “Kirjoitat omalla tyylilläsi ja jos toiset ei arvosta niin se on oma mokansa :).” Ymmärrän että nuo korpeaa, mutta jättää omaan arvoonsa. Itse ainakin arvostan kirjoittamaasi todella paljon ja voin ihan suoraan myöntää että moni asia pelin seuraamisessa ja ymmärtämisessä on mennyt niiden ansiosta eteenpäin itselläni, samoin @Virvelia_kainaloon kirjoittaa tosi hyviä pointteja jatkuvasti. Älkää siis lopettako tai vaihtako tyyliänne vaan samoilla eteenpäin. Vihaajat vihaa, teet niin tai näin ja aina ne kaivaa jostain juuri tuollaisia älyttömiä pointteja mihin ei voi enää vastata :).
Tämä siis vaan oma näkökantani miten käsitellä moiset, tosin olen nettikirjoitteluissa jo niin monessa liemessä keitetty vuosien varrella että selkäranka on aika kova, kiitos juuri vuosien moderoinnin ja ylläpidon.
Nyt, kun olet nostanut hattusi, voit pudottaa sen eteesi ja hyppiä sen päällä tasajaloin. Sanojen lasku nimittäin loppui ennen kuin se edes alkoikaan. Syynä mielen heikkous. Lisään tähän nyt vielä mieliksesi numeroita. (32 sanaa)
Aika paljon puidaan nyt joidenkin kirjoittamista ja siihen liittyvää ilmaisua. Melkoisen hyvin silti ihmiset osaa käyttätyä.
Vähän tuntuu, että nyt kun Tapparalla on ollut niin sanotusti heikompi kausi, se näkyy myös palstalla käytävissä keskusteluissa. Käsitellään ja anysoidaan paljon sellaisia asioita jotka sitten aiheuttaa jonkinsortin konflikteja.
Mä oon täällä ollessani oppnut sen, että välillä on ihan parempi olla hiljaa. Ei jokaiseen itselle suunnattuun kommeenttiin tarvitse vastata.
@Tapsu palstan maskotiksi oot melko negatiivinen kirjoittelija. Arvostan mielipiteitä mut tunne on vähän sama kun että teletappi tulis meidän rappukäytävään kertoon kuinka lapset on hirveitä. Nähtiin Tapsu hallissa taas. Huikee tyyppi.
Ilveksen eilisen JYP voiton jälkeen tuli tällainen viesti.
Tänään kuittasin JYP voittaneen CHL mestaruuden takaisin ja Kissapeto tykkäsi viestistä. Kissapedolta hyvä kuitti voitetun ottelun jälkeen ja kun siihen vastattiin niin ei suututtu.
Tässä viestissä on avauslause, joka nostaa aina verenpainettani:
@Maikki: Jos et itse ”jaksa”, niin se käytännössä tarkoittaa, että jonkun muun pitää jaksaa. Jos ei kukaan jaksa, niin sitten voidaan laittaa vaikka pillit pussiin.
Voi veljet, yritän ens kerralla jaksaa :)). Jos nyt elämäs ottaa verenpainetta sanoista, teoista niin Tapion juna pysähtyy asemalle. Eteenpäin ja nallekarkkia pirunpesän pohjaan. Kyllä sieltä kraaterijärvestä joku vuosi nousee iso asteroidi nou hätä