Palautetta palstan henkilökunnalle

@peterra En kommentoinut Aapelin aatemaailmaa — kehuin hänen harkitsevaa ulosantiaan.

Edit: linkki viestiin

@S.T Sinä sensijaan tartuit hänen aatemaailmaan ja käänsit ketjun suuntaan joka ei ole sallittua. Räsäsellä on oikeus olla mitä mieltä hän haluaa.

Se ei ollut millään tapaa provokaatio, vaan mielipiteeni Aapelin kahdesta twitter-viestistä. Keskustelu olisi varmasti mennyt hyvin, jos kaikki samanmieliset olisivat keskustelleet hesarin jutusta.

Anteeksi. Ajattelevaisen kuvan voi käsittää monella tavalla.

Minun mielestäni Aapeli Räsäsen ketju ei enää lopussa liittynyt ihan hirveästi itse Aapeliin, vaan enemmän haluttiin tuoda omaa ideologiaa esille.

Jos kaveri ottaa kantaa politiikkaan, niin ei se mielestäni tarkoita sitä, että siitä on pakko jatkaa.

Halla-ahokin osaa halutessaan esittää mielipiteensä ajatuksella ja perusteltuna. Arvostan tässä asiassa häntäkin.

Eli Aapelin ulosannissa on vikaa (sinun mukaasi) vai onko hänen mielipiteensä vain väärä? Viitaten siis @Ljpp kommenttiin.

Minulla ei juuri ole ideologiaa tai mielenkiintoa Amerikan politiikaan. Lähinnä ärsyttää valtamedian öyhötys Trumpista. Tähän liittyy olennaisena somessa tapahtuva irtopisteiden kerääminen parhaalla Trump-letkautuksella.

Irtopisteiden kalastelua ja mielestäni Trumpin vertaaminen diktaattoriin ei ole mielestäni järkevää.

Eli Aapelin mielipide on väärä ja siksi ei olisi pitänyt linkata. Et edelleenkään vastannut, oliko Aapelin ulosannissa vikaa. Jos Aapelin ulosannissa on vikaa niin sano se ja ole siitä eri mieltä. Siitä voidaan keskustella Aapelin ketjussa.

Jos olet sitä mieltä, että vain mielipide on väärä, mutta ulosanti on hyvä niin sitten keskustellaan politiikkaketjussa. Onko tässä nyt vielä jotain “epäselvää” näiltä osin? :slight_smile:

En jankkaa enempää, mun mielestä tää on nyt aika rautalangasta väännetty.

On hyvä, ettei ole liikaa ideologiaa. Somessa tapahtuvalle irtopisteiden keräämiselle ja median öyhytykselle liittyen Trumpiin, ei varmasti saa muutosta aikaan tappara.co palstan Aapeli Räsästä koskevassa ketjussa…
Eikä varmaan muutenkaan tällä palstalla. On aika paljon asioita maailmassa, mitkä on vain nieltävä tai sitten on parempi antaa mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta silmästä ulos.

Ei niistä kannata määränsä enempää mieltänsä pahoittaa. Itsekin sorrun välillä, mutta parempi päästä yli…

Ulosanti oli valtavan hyvää kahteen twitter-viestiin, jos tarkoitus oli mustamaalata Trump diktaattoriksi.

Ei varmasti ja siksi kerroinkin mielipiteeni vain Aapelin twitter-viesteistä. Keskustelu lähti jatkumaan minun mielipiteestä ja minulle esitettiin tarkentavia kysymyksiä.

@S.T. ok vänkäämiseksi menee, kuitattu ja eteenpäin.

Niin ja sinun mielipiteesi ei sitten enää varsinaisesti liittynytkään itse Aapeli Räsäseen ja ohjasi ketjua vahvasti politiikan suuntaan ja siitä on kyse (etkä ollut ainoa). En oikein ymmärrä mikä tässä on nyt vaikeaa?

Ei mikään. Hesarin juttu on poistettu Aapelin ketjusta ja rauha palannut ketjuun.

(Petri) #976

Miten käyttäjä voi ansioitua niin, että pääse näkemään myös poliittisen keskustelun?

• välttele liputuksia

• ole aktiivinen kolme kuukautta putkeen

(Petri) #978

Kaipaisin vielä tarkennusta, että mitä tarkoittaa aktiivinen kolme kuukautta putkeen?

Luet, tykkäilet, kirjoitat. Sinusta tulee Mestari ennen kuin huomaatkaan.

Muistaakseni se nyt tarkoittaa sitä, että käyt palstalla, kirjoitat jotakin + tykkäät jostakin. Pelkkä tykkääminen ei mestariksi vie (esim. @Steve) eli kirjoittaakin pitää.

Kyllä tuonne ihan huomaamatta ylenee, jos nyt välttelee liputuksia ja pääsääntöisesti osallistuu keskusteluun.

@henkilokunta

Olisiko mitenkään mahdollista että saataisiin edes 1 viikko täysin politiikkavapaaksi?
Kaikki politiikkaan hiemankin viittaavat ketjut viikoksi lukkoon, niin meillä on kaikilla paljon helpompaa.
Jos koko viikko tuntuu täysin ylitsepääsemättömältä niin edes maanantaista perjantaihin…

Hiljennä ko. alue viikoksi, tai kuinka pitkäksi aikaa tahansa.