Palautetta palstan henkilökunnalle

Tämä pyyntö voidaan toteuttaa myös muuttamalla @BlueOval statusta viikoksi. :laughing:

Mua ei haittaisi, jos poliittiset ketjut poistettaisiin kokonaan tai siitä vaikka äänestettäisiin, mutta en usko homman toimivan jos ne poistuu, aina on joku joka vie homman poliittiseksi. Sen takia on varmaan hyvä, että tuo alue on.

Poimintoja uutisvirrasta -ketjun saisi avata.

Yritän pitää aktiivisuuden matalalla etten joudu politiikan pyörteisiin.

Minuakaan ei haittaisi, jos osiot poistettaisiin. Itseasiassa olisi foorumin kannalta parempi, kun keskityttäisiin urheiluun. Itse uskoisin, että kurinpidolla foorumi saataisiin pidettyä puhtaana politiikasta. Olin tätä mieltä myös toukokuussa 2017.

Saataisiin kyllä, mutta en sitten tiedä kuinka paljon se teettää hommia, kun ajoittain homma lähtee laukalle. Kaippa jengi oppisi ajan kanssa.

Minusta tästä voisi tehdä demokraattisen äänestyksen, jos palstan hallitukselle käy. :slight_smile:

(aka Henkke) #988

En pysty ymmärtämään, mikä tuon politiikan kanssa on niin vaikeaa. Jos lähtee vaikka siitä liikkeelle, että tiedostaa ihmisten ajattelevan asioista eri tavalla ja mikäli tuo lääke ei riitä, vaimentaa politiikkaketjut.

Mun miälestä tän foorumin rikkaus on just siinä, että voidaan keskustella muustakin ku kiekosta. Off-seasonilla kiekkojuttuja ei kauheesti kukaan kirjoittele, eli palsta kuolisi kesiksi. On siis hyvä, että aktiivikäyttäjät pääsee purkamaan kirjoitteluintoaan omien mielenkiinnon kohteidensa äärellä.

Politiikka-väännöissä netissä on se ongelma, että ääripäät lopulta heittävät natsikortin.

Viesti, jonka kirjoitin TPS 2018-19 ketjuun (ja joka btw on kerännyt ainakin 10 tykkäystä) on siirreety johonkin politiikkaketjuun. Eli viesti kelpaa, mutta kirjoittaja ei.
Lähinnä haluan tuoda ihan yleisellä tasolla sellaisen näkökulman esille että eikö ole hiukan ongelmallista että viesti joka poikii mahdollisesti kasan vastauksia, kritiikkiä ja/tai kehuja on siirretty kirjoittajan ulottumattomiin?

Sitä paitsi siirrettyyn viestiin kirjoitetut vastaukset (@gatecrasher & @kaxyx) jäivät siirtämättä…

Siirsin sen politiikkapuolelle, koska viestin sisältö on poliittinen. Sinänsä hauska, että käytit tematiikkaa “jätetään poliittiset kannanotot muille foorumeille”. Poliittista keskustelua on rajoitettu. Syy ei ole sinun.

Portinmurtaja puhuu mun mielestäni yleisesti TPS:n panostuksesta/markkinoinnista. Kaxyx siinä rajoilla, miten tulkitsee.

(Kuntopiiriä, hei) #993

Juu, itse ihailin lähinnä sitä teemapelien graafista ilmettä joka linkin takaa paljastui. Aivan ylivoimaista Liigassa tähän asti. Huomasin kyllä että se yllä oleva viesti oli poliittissävytteinen enkä siihen ottanut kantaa.

Taitavasti, suorastaan poliitikkomaisesti kiersit kysymyksen, jonka esitin joten tässä se uudestaan:

Olet oikeassa. Kyseinen viesti oli väärälle alueelle kirjoitettu ja siksi olisi kuulunut suoraan roskakoriin. Poistin sen siis nyt. Jatkossa ei politikoida yleisellä alueella niin ei tarvitse näitä miettiä.

Niin, pitäiskö muuten perustaa sellanen politiikka ketju, jotta pysyy ne siellä samassa paikassa :thinking::sunglasses:

Mestari titteli on minulta poistettu ja mitään syytä siihen ei pitäisi olla. Ylläpito voisi tarkistaa taas, mitä ohjelman asetuksissa on vialla.

(Mika) #1001

Sama täällä, mutta eikö tuo johdu ihan aktiivisuudesta? Olenko ihan väärin ymmärtänyt, että alusta tarkistaa nämä n. 100 päivän välein ja sen mukaan sitten ansiomerkit, kuinka aktiivinen sillä välillä olet ollut? Eli discourse on madaltanut luottamustasoamme automaattisesti. Voin olla ihan hakoteilläkin tässä, en tiedä.

Teillä kummallakaan ei vaan kaikki aktiivisuuskriteerit täyty tällä hetkellä @Naapuri ja @Superturbo.

Systeemi tarkistaa kriteerien täyttymisen aina kerran vuorokaudessa ja tarkastelee aina edellistä 100 päivää.

(Toni) #1003

Eikös liputukset vaikuta aika rankalla kädellä?

(Mika) #1004

Ah oorrait se meni niin. Joo ei tuo minua haittaa, sen tiesin kyllä, että aktiivisuuden takia laskenut. :smile:

Luin jokuaika sitten tuosta aktiivisuuskriteeristä ja omalta kohdaltani tuo alentunut
aktiivisuus ei voi pitää paikkaansa tai sitten aktiivisuus pitää olla todella huikeaa.
Ehkä en ole ihan niin paljoa kommentoinut tänne, kuin talvella…sattuneesta syystä.
Mutta liputuksiakaan en muista saaneeni kuin yhden koko urani aikana. Miltei jokapäivä
kesänkin aikana täällä on tullut käytyä.