Palautetta palstan henkilökunnalle

Minä niin mieleni pahoitin, jos valitaan joku linja niin siitä sitten pidetään kiinni. ”Laiskuuden” vuoksi sitten päätettiin sallia politiikka( vaalivalvojaiset) yleisellä puolella. Valitussa linjassa pitäis pystyä pysymään tai sitten vapautetaan koko politiikkakeskustelu kaikille.

1 tykkäys

Pistetään nyt muistutus henkilökunnalle, että “kunniamerkit” näistä jakamatta:

Seuraavana vuoroon tulee naisten MM fantasiarosterikisan merkit, jonka tulokset ilmestyy varmaan tämän päivän (ma) aikana.

2 tykkäystä

Kiitos muistutuksesta! Täytyypä lisäillä tuossa huomenissa, kun on paremmin aikaa.

3 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Tämä oli kokeilu ja toisaalta vastataklaus mahdollisesti niin kuumottavalle vaalitulokselle joka innostaisi käyttäjät politikoimaan yleisillä alueella. Kokeilu oli onnistunut:

  • Chat meni 95% hyvässä yhteishengessä ja tunnelmassa.
  • Viimeisen tunnin aikana alkoi esiintymään turhaa provosointia ja kärjistämistä, joka valitettavasti todisti sen ettei politiikkaa voi keskustella kaikille avoimilla alueilla jatkossakaan.

@Henkilokunta harkitsee samaa menettelyä myös vähemmän kiinnostavien eurovaalien osalta.

9 tykkäystä

Voi voi meidän valvojien viestin siirtelyä. Metsolaan liittyvä menneisyyden keskustelu kuuluu toiseen ketjuun kuin Juha Metsolan ketjuun. Jotain rajaa nyt näihin :slight_smile:

3 tykkäystä

Ilmainen vinkki: te ette olleet Metsolan ketjussa. En tiedä miksi lähdin moista roskaa siirtämäänkään, se oli virhe. Käyn oikaisemassa virheeni ja lyön viestit roskiin.

Edit. Antaa olla. Jatkakaa uudessa paikassa.

Ei oltukaan - enkä minä ystävä @rizka siitä edes valittanut. Minä siirryin Metsolan ketjuun ja jatkoin keskustelua mielestäni oikeassa paikassa. Olen kanssasi samaa mieltä, että siirron sijaan olisit voinut lämätä meidän keskustelun roskikseen.

1 tykkäys

Joo väärinymmärrys minun puolestani. Tässä yritän sohia tiukasta paikasta eikä kaikkea noteeraa.

Tuosta virisi ihan hyvä keskustelu, joten hyvä että siirsin. :slight_smile:

Siirsin sen viestin siksi, että samaa keskustelua ei käytäisi ns. useammassa tasossa, kun viestejä oli laitettu jo muisteluketjuun. Tietynlaista nuorallatanssimistahan se on, missä ja miten keskustelua käydään.

2 tykkäystä

Tämänkin ymmärsin vasta, kun pohdin hetken asiaa. Minulla on selkeää ylilyönnin vaaraa nyt illan ottelua odotellessa. Hieman harkitsematon ulostulo tähän kohtaan ja tähän ketjuun. Eteenpäin jne. etten hommaa itselleni bannia vielä.

1 tykkäys

Lisätään listaan:

2 tykkäystä

Tervetuloa palstalle!

Se on liputettu syyllä eksyy aiheesta, koska ei käsittele Tapparan rosteria vaan ainoastaan kenkii valmennusta. Vaikka harmittaa niin kirjoitellaan oikeiden otsikoiden alle.

Yritin etsiä sopivaa ketjua koskien Tapparan tulevaisuutta. Onko tuo “kohti avaruusaikaa” -ketju vain liigan vaihtoon liittyville jutuille? Mua kiinnostais nostaa esiin, millä Tappara vois jatkossa saada kilpailuetua Liigassa.

Riippuu tietenkin vähän sisällöstä, mutta tosiaan tuo mainitsemasi ketju on enemmän “missä sarjassa pitäisi pelata” -vatuloinneille. Tuli ihan ekana mieleeni, että yksi vaihtoehto ajatuksillesi voisi olla tämä @peterra’n ketju:

3 tykkäystä

@Fever taisi mennä mun viesti muiden joukossa vahingossa koulutus ja opiskelu ketjuun tuolta harmitusketjusta. :smile:
https://tappara.co/t/koulutus-ja-opiskelu/5761/125?u=superturbo
Tai jos tuo jotenkin liittyy koulutukseen tai opiskeluun, niin ei sitten mitään…:joy:

4 tykkäystä

Palautin alkuperäiseen osoitteeseen. :+1:

1 tykkäys

Minä heitän ajatuksen talkoista ja sinä väännät sen joksikin juopotteluksi?
Talkoissa on aina joskus tapana ottaa talkoo-olut ihan puhtaaseen janoon.
Niin ja joo…Tipatonta huhtikuuta vietellään joten ehdottamasi ketju ei nyt sovi mulle.

Oli vain villi oletus, että ainakin osa keskustelijoista vietti pääsiäistä. Yhtä kaikki, ei ole chättiketju tuo.

Tiedätkö miten yleensä käy kun aletaan olettamaan asioita?:laughing:
Aika usein menee metsään ja pitkälle.:blush: