Palautetta palstan henkilökunnalle

Miksi mun viesti on liputettu haaveilu ketjussa? Vai eikö minulla ole oikeutta haaveilla Kärppien ensi kauden joukkueesta?

Iso perseen näyttö sille joka liputti ton.

Edit ja tämä oli syy? Eksy aiheesta?

“Viestisi liputettiin eksyvän aiheesta: koetaan, ettei se ei kuulu ketjun aiheeseen, jonka määrittelevät sen aloitusviesti ja otsikko.”

1 tykkäys

Viestisi käsitteli Kärppiä, tuolla alueella käsitellään vain Tapparan pelaajia.

2 tykkäystä

Sitten varmaan perustan oman haaveilu ketjun Kärpille? Ennenkin saanu, nimenomaan noihin haaveilu ketjuihin Kärpistä kirjoittaa.

Nyt on kyllä liipaisin sormi tiukassa…

En henkilökuntaan kuulu mutta varmaan parasta tehdä Liiga-alueelle haaveiluketju. Jos nyt Kärppien ensikauden ketjuun ei saa haaveilla/ spekuloida.

Jos @Kilo sait äskeisestä jotain kiksejä niin :+1:
Noukit YHDEN aika isosta porukasta…

Tuota noin. Luulen että vuonna 2016 meillä ei riittänyt kaukonäköisyys sille että muutamia vierasfaneja kotiutuu tänne näin hyvin. Vanhalla palstalla pyöri vain 1-2 Ilvestä. Sikäli vähän kohtuuttoman kova liputus tuo.

Pitäisikö sitten tosiaan olla joku muiden joukkueiden haaveiluketju, jos sellaiselle on kysyntää?

Ping @henkilokunta, @terppp

Eipä sinne toiseen ketjuun tulisi kuin muutama hassu viesti. Eipä tuo maailmaa kaada vaikkei haaveilla voi. :joy:

Olisin muiden joukkueiden haaveiluketjun kannalla, onhan jo olemassa parikin “muiden joukkueiden” ketjua. Saattais jopa paremmin viritä keskustelua kuin jos on tuolla Tapparan haaveilujen seassa.

2 tykkäystä

Itse näkisin, että voisi olla kaikille muille joukkueille yhteinen haaveiluketju tai sitten haaveilevat joukkue kohtaisissa ketjuissa, mutta ei tuossa ketjussa mikä on nyt ja minun mielestä on vain ja ainostaan Tapparaa koskeva. (En ole mitään koskaan liputtanut)

6 tykkäystä

2 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Tulisiko Vapaan keskustelun ketjut piilottaa etusivulta?

Eli alla oleva ketju pitäisi varmaankin avata jos kiinnostusta ilmenee laajemminkin @valvojat.

Kisaseuranta: U18 MM-kisat 18.4.-28.4.2019 - #2 käyttäjältä Raumalainen

Ja tuossa tänään pelattavat ottelut.

Joo avasin. Yritin eilen katsoa milloin tämän päivän ensimmäinen peli alkaa, mutta katsoin ilmeisesti väärin. Ketju oli pakko sulkea, koska porukka ei sitten millään malta olla kirjoittelematta sinne pelien välillä.

1 tykkäys

S E U R A N T A A U K I!!! Virke

Jotain tainnu taas unohtuu :joy:

2 tykkäystä

Laitetaas hälytys huomiselle niin muistaa. Varmaan joitain muitakin on rästissä. Ainakin Tappara-veikkaus.

Ihmettelen ja haluan tähän jonkinlaisen toimintamallin @henkilökunta osalta. Ketjussa:

Kaksi viimeistä viestiä käyttäjältä @Desperado, joista molemmat ovat vahvistamattomia huhuja.
Vain toinen näistä liputettu ja toisesta on perustettu oma ketju ja toinen on saanut jäädä ketjuun.

Kumpaa mallia meidän käyttäjien tulisi noudattaa, koska mielestäni tämä ei voi olla niin, että toinen kelpaa ketjuun ja toinen ei kelpaa ketjuun. Aiemmin on ollut esillä, että muiden joukkueiden huhuista ei tehdä omia ketjujaan ja näistä voidaan keskustella ko. joukkueen omassa ketjussa. Keväällä on nähty etevissä määrin myös muita joukkueita koskevia huhuja omissa ketjuissa. Minusta ei ole mitään merkitystä, kumpaa systeemiä käytetään, kunhan valitaan yhteisötasolla selkeä vaihtoehto.

Nähdäkseni tässä tapauksessa kummastakin tulee tehdä itsenäinen ketju TAI vaihtoehtoisesti jättää molemmat Kärppien kausiketjuun.

Eikö nuo molemmat ole jokatapauksessa väärässä ketjussa? Eivät liity millään tapaa kauteen 2018-2019.

3 tykkäystä

Lähtökohtaisesti juu. Näihin kaipaan semmosen selkeän ohjeistuksen, auttaa meitä offtopic-ihmisiä valtavasti ns. selkeät ja yksinkertaiset ohjeet. :slight_smile: Minäkin oon yrittänyt opetella kirjoittaan oikeisiin ketjuihin :slight_smile:

Joo näihin kaipaisi selvennystä mihin ketjuun kirjoittaisi. Esimerkiksi Hakanpää huhukin on tuotu nyt moneen ketjuun. Itse toin tämän huhun tänne ensimmäisenä ja valikoin ketjuksi NHL huhut, pelaajasiirrot ja sopimukset 2019-20 koska tämmöinen ketju on nimetty nimenomaan NHL huhuille joka tämä Hakanpää keissi on.

2 tykkäystä

Onko ketju Tappara Roster 2019-2020 tarkoituksella laitettu johonkin mappiööhön toistaiseksi?