@peterra yllytti mut tekeen pahoja.
Ottakaa se oikeus sit pois, jos meidän oikeudet on rajattu tuollaiseen nypräilyyn itseohjautuva yhteisö taitaa olla melkoista sanahelinää lopulta kuitenkin. Luotto jäsenistöön ei ole kovin korkealla, jos annetaan koko otsikon muokkaukseen mahdollisuus ja sitten sitä ei oo tarkoitettu kuin muiden virheiden korjailuun.
Eiköhän ne oikeudet oteta pois kun riittävän monta kertaa käy sorkkimassa otsikoita uuteen uskoon.
Kyllä tuo muutettu ja palautettu otsikko jotain pientä viilausta kaipaa.
Keskustelu rönsyilee paikka paikoin sen verran etäälle, että aika monta viestiä saisi liputtaa hyvällä omatunnolla aiheesta eksyväksi.
Itse asiassa ongelma on tekninen, sillä pelikiellot eivät nollaudu rikosrekisteristä koskaan, eikä ominaisuus ole edes konfiguroitavissa. Eikä meillä ole mitään raporttia tai muutakaan mekanismia jolla asiaa voisi seurata.
Kyllä minä olen tästä tietoinen kuten alla olevasta viestistä voi todeta.
En tiedä miksi ylläpitäjänä juttelet aidan seipäistä, kun minä puhun aidasta.
Kesäkuussa -18 kirjoitit näin:
Jos olet varma, että sinulla ei ole pelikieltoja sataan päivään,mutta sitä vanhempia on ja et siksi pääse enää kolmannelle tasolle, niin lähetätkö yksityisviestin käyttäjäryhmälle @valvojat. Putsaamme rekisterisi. Jatkossa, uusien pelikieltojen suhteen, emme näin enää toimi, eli yksikin pelikielto estää tasolle 3 nousun.
Lisäksi @Naapuri oli saanut banaania lokakuussa -18, jonka jälkeen rikosrekisteri putsattu. Minkä takia @Naapuri :n rikosrekisteri putsattiin toistamiseen, vaikka olit ohjeistanut toisin?
Onko @Naapuri :n provoaminen palstalla niin rikastuttavaa, että saa erikoiskohtelua? Minkä takia vetoat alustan ongelmiin, kun selvästikin palstalla käytössä hyvävelikerhot ja kulakki-kortit? Mielestäni olisi reilumpaa, että säännöt olisivat samat kaikille käyttäjille, olkoon ne mitkä tahansa.
Edit: Korjattu lainaus ym.
Nyt en taas kyllä ymmärrä mikä aiheutti liputukset Hugo Hašin ketjussa
Kävin lukemassa kommentin. Tuossa liputuksessa ei ole järjen häivää, ei edes hiventä.
Koulukiusaamista, saatana.
Olen itsekin monta kertaa ihmetellyt palstan liputuksia. Nyt en ymmärrä enää sitäkään vähää!
En ole liputtanut, mutta käsitykseni mukaan aika selkeä sääntö on se, että pelin ollessa käynnissä ei lähdetä kommentoimaan pelaajien ketjuihin. Tämä käytäntö on ollut voimassa koko ajan.
Vissiin kun Hugon ketjussa on kertaalleen mainittu Tuukka?? Siis ei kai tämmöistä liputeta, höh.
Aika usein kuitenkin henkilökunta on noissa hereillä ja laittaa ketjun lukkoon pelin ajaksi.
Totta. Mutta sittenhän tämä keskustelu kuuluu toiseen ketjuun? Vai ehkä pitäisi myös meidän joskus oppia, kun asiat toistuu…
Jos näin on, niin pitääpä alkaa katsomaan mikä peli on juuri menossa. Ainakin minulle hyvä muistutus.
Jos Tapparan peli on käynnissä, niin pelin aikana ei kommentoida pelaajia, ei Rautakorpea, ei huoltajia ja Leinosta. Näin olen ymmärtänyt. Ja kyllä kai sinäkin tiedät milloin Tappara pelaa?
Niin tai näin, mutta hiukan on ollut liputussormi jollain herkässä.
Ja liputuksen hyväksyy lopulta se toinen ketju.
Liputuksen yksi funktio on, että sillä saa henkilökunnan paikalle. Sen saa tulla ite selvittään, että miksi ei lyöty ketjua lukkoon vaan jätettiin sinänsä asiallinen viesti liputetuksi.
Olenko ymmärtänyt väärin?
Olen siinä käsityksessä että riittävä määrä liputuksia riittää ilman että henkilökunnan tarvitsee tehdä mitään?
Yllä olevan viestin päällä lukee sinisellä pohjalla “ei pelaajaketjuihin kommentteja kesken pelin.” Se on henkilökunnan nootti. Nopea tapa ohjata keskustelua. Mutta tässä kohtaa mennyt kirjoittajalta luultavasti ohi ja kirjoittanut väärään paikkaan väärään aikaan. Sen myötä viesti on liputettu.
En nyt ihan ymmärrä tätä kommenttien määrää tämän asian ympärillä. Syy, miksei pelaajien ketjuihin kirjoiteta kesken ottelun, on koska meillä on seurantaketju, joka on tarkoitettu liveseurantaan.
Joo, yleensä tiedän. Mutta joku meidän liigan ulkopuolinen peli voi mennä ohi. Kai tämä rajoitus koskee kaikkia Tapparan esiintymisiä. Näköjään säännöt pitäis kerrata useammin…