Palsta tökkii tai hidastelee?

Pientä hitautta havaittavissa. Tappara pyörii ja pyörii poikkeuksellisen paljon. Välillä väläytti 502 Erroria. Palvelinvirhe.

2 tykkäystä

Olikos muilla vaikeuksia päästä palstalle puolenpäivän aikoihin? Ei tullut mitään virheilmoitusta, mutta ei jaksanut latautua.

5 tykkäystä

Ainakin itsellä ei avautunut, kun puhelimella lounaalla kokeilin. Nyt tuntuu toimivan normaalisti.

Oli. Palvelinvirhettä herjasi ja sivulle pääsy ei onnistunut. Muut sivut toimi ihan normaalisti.

E. Ja nyt iski taas uudestaan ja taas ongelmia.

Tässä näkymä tappara.co

2 tykkäystä

Täällä porsii edelleen. Tuli palstan oma pahoitteluviesti.

1 tykkäys

Huomasin juuri saman. Elisalla tökkii, mutta oman kännykän Telialla toimii.

Serveri on kyllä pystyssä, eli odotellaan.

1 tykkäys

Itse olen Telian varassa kaikilla laitteilla (kännykkä + kotiliittymä) ja juuri äsken tuli taas sama ilmoitus vastaan.

Eli ei taida johtua liittymistä.

Nyt on taas väkeä sisällä noi 115 henkeä, joten tilanne näyttäisi normalisoituneen.

Enhän minä osaa antaa mitään tarkkoja aikoja ja/tai tietoja.
Minulla on tänään vielä aikaa notkua palstalla ja tämä kyykkäys on klo 11-14 tapahtunut kolme kertaa.

1 tykkäys

Sulaako kamiina vai mistä johtuu tuo yläreunan “korkean kuormituksen takia tämän näytetään kuin uloskirjautuneelle…” ja piti kirjautua uudestaan sisään?

2 tykkäystä

Erroria löi minulle tossa jossakin vaiheessa, vissiin tuli pönttöön liikaa puuta? No tämä selvisi sillä kun kävi palstalta pois ja tuli takas.

Minä sain tänään myös pari erroria.

Täälläkin pelin aikana tuli pari kertaa erroria ja muutenkin palsta hidasteli. Välillä lopetti ketjun automaattisen päivittämisen, että piti klikata etusivun kautta takaisin, että sai uudet viestit taas näkyviin.

Ensimmäistä kertaa tällä kaudella tunnetta kaukalossa kun Poly luutusi Suomella jäätä. Heti foorumi nurin ja serveri höyryää :+1:

Cloudflare kertoi äsken, että 503:a olis tarjolla kun koitin editoida viestiäni. Jotain on nyt tekeillä.

Ei oikeen päässy äskön foorumille. Tuli erroria, että ruuhkaa palvelimilla yms. Oliko muilla samaa?

Juu oli samaa.

Mulla oli. Tällainen näkyi koko tunnin ajan kun yritti päästä palstalle:

1 tykkäys

Jep. Ja sitte tuli sivu näkyviin sillain, ku ei olis kirjautuneena ollenkaan.

1 tykkäys

Sama näytti täällä.

1 tykkäys