Palsta tökkii tai hidastelee?

2 tykkäystä

Onko @Virvelia_kainaloon Telian liittymä ? Sillä täällä on. Oliko eilen normaalia enemmän käyttäjiä kirjautuneena noin klo 21:01?

1 tykkäys

Pelin loppuratkaisut aiheuttivat ison viestiryöpyn. Mehupillistä ei mene määräänsä enempää läpi.


29.02.2020 sivut tai oikeammin datakeskus oli hetken nurin.

UpCloud julkaisi tästä post mortem raportin. Fukushiman tyyliin, siellä meni enemmän kuin yksi asia pieleen. Sähkönjakelusta ongelma sai alkunsa.

Ping @ylläpitäjät

3 tykkäystä

Tuossa kymmenen aikoihin oli käyttökatkos @ljpp.

3 tykkäystä

Kesti noin vartin. Ei päässyt lainkaan palstalle.

5 tykkäystä

@Oijennus @rizka

Juu, robotit vahtii tätä sivua ja saan muutamassa minuutissa hälyt puhelimeen jos ei toimi.

Näyttää taas siellä Saksassa olevan jotain häikkää. Vikaa ei ole vielä klousattu, että voi tulla lisääkin katkoja. Mikä lie nyt mättää kun on toiminut vuosia putkeen 99,999% ja nyt jo toinen vikaantuminen pariin viikkoon.

3 tykkäystä

En tiedä liittyykö tähän, mutta illalla lueskelin puhelimella palstaa (klo 19-20 noin), tänä aamuna kun avasin palstan tietokoneella niin illalla luetut oli lukematta- tilassa!
Voi olla että liittyi tuohon katkokseen, eikä kenties toistu, mutta muistaesani kirjoitin ylös!

2 tykkäystä

Cloudflaren 503:sta palsta heittänyt tähän suuntaan oikein urakalla lähiaikoina. Käsittääkseni Cloudflaren ddos protection. Itsekkin joskus omilla sivuilla saanut tuosta valitusta käyttäjiltä aikanaan ja laskin suojaustasoa joka korjasi tilanteen.

Mikäs nyt kun otteluseurantaketju ei päivity aina itsestään?
IPhone8 ja Safari käytössä.

1 tykkäys

Olin aika paljon ketjussa, mutta en huomannut vastaavaa (Android). Joku kommentoi saaneensa kuormitushuomautuksenkin.

Liikaa maaleja.

En nyt päätäni pistä pantiksi mutta tämä ilmiö on ehkä ollut mulla jo jonkun aikaa?
Otteluseurannassa sen huomasi hyvin kun uusia viestejä tuli nopeaan tahtiin.

Täällä ilmeni samaa tänään muutamaan otteeseen. Piti poistua päävalikkoon ja palata takaisin, niin taas toimi.

2 tykkäystä

Samaa vaivaa oli minullakin.

2 tykkäystä

@ljpp

Otteluseuranta ei päivity itsestään tänäänkään.

1 tykkäys

Takkuillen päivittyy.

Minulla on tässä tekninen seuranta menossa ja kyllä täällä päivittyy.

Haetaanko vikaa seuraavaksi puhelimesta vai Safarista?

Tuliko tähän ongelmaan mitään tolkkua?
En onneksi ollut ainoa jolla oli ongelmia.

Ping @ljpp

Taas sama tuttu vika vaivaa.
Palsta ei päivity itsestään.
iPhone ja Safari käytössä.

1 tykkäys

Mulla sama ongelma tuossa otteluseurannassa.

2 tykkäystä