Palsta tökkii tai hidastelee?

Sama vika tuntuu olevan täälläkin. Samsungin luuri ja puhelimen oma selain selain. Ilmenee varsinkin, kun viestejä tulee lyhyessä ajassa paljon.

1 tykkäys

Ja sama täällä. Ei päivity automaattisesti ja hitaalla mennään. Sekä palsta että minä.

1 tykkäys

Sama homma täälläkin. Puhelimella seuraan foorumia ja yhtäkkiä aina ilmestyy kasa viestejä ennen omaani.

1 tykkäys

Ei päivity ei. Hidastelee paljon Samsungin puhelimella.

1 tykkäys

7 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: VIRHE: Live-seurannan satunnainen päivitysviive

Otteluseurannan aikana minut kirjattiin automaattisesti ulos palstalta monta kertaa ja aina tuli näkyviin teksti “Rajun kuormituksen vuoksi tämä näytetään väliaikaisesti kaikille niin kuin uloskirjautunut käyttäjä näkee sen” :confused:

5 tykkäystä

Host erroria tullut sivustolta useampaan kertaan viimesen 24h aikana. Muilla samaa?

Laitappa vähän kuvausta eli missä tilanteissa virheilmoitus tulee eli tuleeko virheet kännykällä selatessa mobiiliverkossa vai tietokoneella (kiinteä nettiyhteys).

Jos mobiiliverkossa, niin onko ruuhkaa (esim. keskustassa Blockfestin läheisyydessä ja paljon mobiiliverkon käyttäjiä).

Mikä selain on käytössä?


Edit.

Itse en ainakaan toistaiseksi ole huomannut kyseistä virhettä - toki kännykkä tällä hetkellä Wifi/valokuituyhteydessä kiinni kotona [Android/mobiili Chrome]

Normaalisti on toiminut eilen ja tänään. Useamman kerran on tullut käytyä ja kirjoitettuakin. Elisan verkko.

Kännykällä eilen kotona valokuitu wifissä, ja tänään 4g mobiili elisa ei ruuhka alueella.

Chrome selain Samsung S10

Pitää ottaa screenshot ens kerralla.

Edit: Sivua kun päivitti niin ei auttanut, mutta selaimen osoitekenttään tappara.co ja pääsee heti. Eli herja tulee kesken näiden sivujen selauksen.

Minullakin Elisan verkko ja Elisan valokuitu ja normaalisti toiminut.

Joo näyttää että on kännykässä/selaimessa vika, kun muilla ei samaa.


Tämmösiä nää on…

Tappara.info johtaa nykyään 'co:hon? @ljpp

On aina johtanut, mutta @Wrathchild miksi selaimesi osoittaa .info/index.php?

Nuo on Cloudflaren ilmoituksia, .infon puolelta.

Aaaa, aivan. Multa aivopieru. Sekoitin hetkellisesti old.tappara.infoon.

En tiedä, chromen etusivuna google. Se tekee yleisimmistä sivustoista missä käyn pikavalinnat. Siitä olen monta vuotta tullut palstalle. Ja tosiaan joskus kesken sivuilla olon tulee tuo. Pitänee poistaa evästeet…

Edit: Testasin uudelleen muutaman kerran, niin tosiaan siinä vilahtaa toi info osoite minkä se korjaa sekunissa .co sivulle. Välillä ei sitä sit tee…

Edit2: Mun kirjanmerkeissä (mitä en yleensä käytä) oli info sivusto. Korjasin sen, niin muuttui googlen pikavalintaan heti oikeaksi.

2 tykkäystä

Toivottavasti nyt homma toimii :+1:t3:

2 tykkäystä

Palsta on toiminut ainakin minulla tämän viikon ihmeellisen hitaalla. Varsinkin sivulle kiejautuessa kestää kauan. Yleensä pyörii kirves. Mutta pari kertaa on ollut myös neljä eri väristä palloa. Käytän palstaa siis puhelimella ja 5g liittymällä. Eikä nopeudessa pitäisi olla vikaa kun jaoin samaan aikaan puhelimen netin CClle ja katsoin cmorelta peliä. Eikä se rökkinyt yhtään. Hidastelu ollut siis jatkuvaa tämän viikon aikana.

Niistä erivärisistä palloista mullakin satunnaisia havaintoja. Käsittääkseni Cloudflaren tekosia. Sen toimintaperiaate kenties vaan muuttunut.