Palstalaiset, varmistakaamme demokratian toteutuminen

Nostin 51.27% → 51.37% tauon aikana.

2 tykkäystä

Facebookkiin oli tullu viel linkki, sieltä vissiin tullu taas kasa ääniä

51.50% jo. Ei silti voi antaa selän suoristua vielä tai kaveri voi tulla rinnalle.

51,82%-48.18% :tappara: :muscle:

E. Oho, hetkessä noussut 51,88%-48.12%
E2. Ja tasan 52%-48%! Nyt on porukkaa liikkeellä :tappara: :kannu:

1 tykkäys

Tätä sitten klikkailemaan että jotain voitetaan Tapparalle tänään. :grin:

3 tykkäystä

Painetaan loppuun asti. Come on!

https://bracketpro.omnigonprosuite.com/?clientId=11564&bracketId=20092544&langCode=en

2 tykkäystä

Tappara taistele loppuun asti! clap clap clap clapclap clap clap clapclap :clap:

4 tykkäystä

Lomalla kun ollaan niin on aikaa. Sveitsissä laitettu ilmeisesti linkkari nippuun ja taskuun: 52,3% meille. Viimeinen tunti menossa.

1 tykkäys

Demokratia on toteutunut.

https://bracketpro.omnigonprosuite.com/?clientId=11564&bracketId=20092544&langCode=en

21 tykkäystä

Onneksi olkoon. Itse videohan oli niin huono, että äänestin vain kerran ja senkin logolle.

3 tykkäystä

Itse tykkäsin videosta. Eihän noita nyt tosissaan voi tehdä. :smiley:

1 tykkäys

Olikohan ennen Salzburg -peliä, kun näytettiin heidän vastaava. Oli nähty vähän vaivaakin :smiley:

Olihan se Salzburgin filmi ihan hyvä. Mutta tosiaan joka vuodelle pitäisi keksiä jotain uutta kulmaa noihinkin. Monilla niissä oli sama logiikka kuin edellisenäkin vuonna, ja samalla kaavalla kaikki. Tapparalta hyvä veto tehdä erilainen tällä kertaa. Kyllä ne hallit ja tornit ja neulat ehtii.

Tämä taisi muuten ensimmäinen kerta kun itse äänestin tämän tyyppisissä jutuissa.

Kuinkahan moni edes katsoi noita videoita :smiley:

Melkoista tarmokkuutta kyllä teiltä, jotka satoja-tuhansia kertoja jaksoitte tuon palapelin ratkoa ennen äänestämistä :thumbsup:

1 tykkäys

Aiheellinen kysymys, itse katsoin Tapparan videon. Bernin videota en kyllä katsonut lainkaan eli tulikohan nyt äänestettyä väärin? Olkoon, eiköhän tuo Tapparan video ollut parempi joka tapauksessa.

2 tykkäystä

Pakollinen:

:muscle:

4 tykkäystä

Se Bernin vai kenen se video, oli varmaan niin huono, ettei sitä kannattanut ees kattoa.

6 tykkäystä

Jutun lopussa äänestys.Tiedätte mitä tehdä.

8 tykkäystä

Tilanne nyt:

Ilves vai Tappara?
Tappara
53.9%
Ilves
46.0%
Ääniä yhteensä: 5830

3 tykkäystä

Äänestystä CHL -parin JYP - Tappara jatkoon menijästä twitterin puolella:

(2 päivää äänestysaikaa jäljellä)

1 tykkäys