Palstalaiset, varmistakaamme demokratian toteutuminen

Nostin 51.27% -> 51.37% tauon aikana.

Facebookkiin oli tullu viel linkki, sieltä vissiin tullu taas kasa ääniä

51.50% jo. Ei silti voi antaa selän suoristua vielä tai kaveri voi tulla rinnalle.

(Mika) #267

51,82%-48.18% :tappara: :muscle:

E. Oho, hetkessä noussut 51,88%-48.12%
E2. Ja tasan 52%-48%! Nyt on porukkaa liikkeellä :tappara: :kannu:

Tätä sitten klikkailemaan että jotain voitetaan Tapparalle tänään. :grin:

Painetaan loppuun asti. Come on!

https://bracketpro.omnigonprosuite.com/?clientId=11564&bracketId=20092544&langCode=en

Tappara taistele loppuun asti! clap clap clap clapclap clap clap clapclap :clap:

(Kudit loppu) #271

Lomalla kun ollaan niin on aikaa. Sveitsissä laitettu ilmeisesti linkkari nippuun ja taskuun: 52,3% meille. Viimeinen tunti menossa.

(Kudit loppu) #272

Demokratia on toteutunut.

https://bracketpro.omnigonprosuite.com/?clientId=11564&bracketId=20092544&langCode=en

Onneksi olkoon. Itse videohan oli niin huono, että äänestin vain kerran ja senkin logolle.

Itse tykkäsin videosta. Eihän noita nyt tosissaan voi tehdä. :smiley:

Olikohan ennen Salzburg -peliä, kun näytettiin heidän vastaava. Oli nähty vähän vaivaakin :smiley:

(Kudit loppu) #276

Olihan se Salzburgin filmi ihan hyvä. Mutta tosiaan joka vuodelle pitäisi keksiä jotain uutta kulmaa noihinkin. Monilla niissä oli sama logiikka kuin edellisenäkin vuonna, ja samalla kaavalla kaikki. Tapparalta hyvä veto tehdä erilainen tällä kertaa. Kyllä ne hallit ja tornit ja neulat ehtii.

Tämä taisi muuten ensimmäinen kerta kun itse äänestin tämän tyyppisissä jutuissa.

Kuinkahan moni edes katsoi noita videoita :smiley:

Melkoista tarmokkuutta kyllä teiltä, jotka satoja-tuhansia kertoja jaksoitte tuon palapelin ratkoa ennen äänestämistä :thumbsup:

Aiheellinen kysymys, itse katsoin Tapparan videon. Bernin videota en kyllä katsonut lainkaan eli tulikohan nyt äänestettyä väärin? Olkoon, eiköhän tuo Tapparan video ollut parempi joka tapauksessa.

(Titta på ylähylly!) #279

Pakollinen:

:muscle:

Se Bernin vai kenen se video, oli varmaan niin huono, ettei sitä kannattanut ees kattoa.

Jutun lopussa äänestys.Tiedätte mitä tehdä.

Tilanne nyt:

Ilves vai Tappara?
Tappara
53.9%
Ilves
46.0%
Ääniä yhteensä: 5830

Äänestystä CHL -parin JYP - Tappara jatkoon menijästä twitterin puolella:

(2 päivää äänestysaikaa jäljellä)