Ei ole haltija enää. Markus Palmroth on.
Mutta itse äänestykseen, en minä ainakaan pysty valitsemaan millään. Eli jätän äänestämättä.
Ei ole haltija enää. Markus Palmroth on.
Mutta itse äänestykseen, en minä ainakaan pysty valitsemaan millään. Eli jätän äänestämättä.
Vielä ehtii äänestämään…
Nyt koko yhteisö hereillä! Ollaan erittäin tärkeän asian äärellä. Miten SINÄ käyttäisit 450 000€ euroa Tamperelaisten lasten ja nuorten hyväksi? Käy antamassa äänesi : mun.tampere.fi
Äänestysaikaa kuun loppuun asti!
Tamperelaisen ykköskenttä-äänestys on päättyny ja ainaki neloskenttä ja kolmoskenttä on julkastu.
Neloskenttä:
Hyökkääjät: Theo Fleury – Steve Kariya – Timo Susi
Puolustajat: Pekka Saravo – Martti Järventie
Maalivahti: Juha Metsola
Maltan tuskin odottaa, minkälaisia nimiä löytyy kolmesta aiemmasta ketjusta, kun kerran Suden Timppa on nelosessa. Onko koko punakone pelannu Tampereella aikanaan, vai mikä moisen voi selittää.
Joukkueen kolmosketju on tässä:
Hyökkääjät: Kristian Kuusela – Eemeli Suomi – Ville Nieminen
Puolustajat: Risto Siltanen – Allan Measures
Maalivahti: Tuukka Rask
Siinä kolmosketju. Ei mitään pois esim. Villeltä tai Kuuselalta, mutta Susi nelosessa ja tommonen kolmosketju! Kyllä meni maku tästäkin äänestyksestä. Joko äänestäjät on “jonneja, jotka ei muista” tai sitte kaks ekaa ketjua on innokkaitten Ipan fanien äänestyksen tuotosta. Maltan tuskin odottaa noita kahta ekaa ketjua, mutta sanomista niistä tulee ihan varmana. Miettikää: 6 mestaruutta, olympia hopea, 295+245 pistettä jne. jne. Ja nelosketjussa.
Saattaa löytyä niitä joiden paidat on katossa ja muita mestaruuksien takuumiehiä ja ehkä joitain Supertähtiä?
En tiedä ketä tarkoitat supertähdillä mutta ei ole ainakaan Sashan/Paten paikka vielä 2 kärkiketjussa.
Arvelinkin että somekansa ja nuoremmat innokkaat saattaa äänestää isosti niitä.
Joukkueen kakkosketju on tässä:
Lasse Oksanen – Risto Jalo – Patrik Laine
Pekka Marjamäki – Teppo Numminen
Lukas Dostal
Näinhän siinä näyttää käyvän…
Onko isä ja poika Barkov ykkösessä?
Eiköhän ykkösessä ole hyökkäyksessä ainakin Ojanen ja Helminen. Saattaisiko nuorempi Barkov olla kolmas? Toinen pakki on todennäköisesti Jutila. Maalivahtia on vaikea sanoa… Lehto, Hrachovina, Karhunen?
Nii tai Jukka Tammi…
Mihinkäs allstar-ketjuun sitte Lehtosen Ekku laitetaan?
Antti Leppänen ja Hannu Kamppuri ovat myös hyviä vaihtoehtoja tolppien väliin.
1.Ketju julkaistu…
Pakko maalivahtipelin ns. osaajana sanottava, että Tammi ei kyllä tuohon kenttään kuulu. IMO
Joukkueen odotettu ykkösketju on tässä:
Hyökkääjät: Aleksander Barkov Junior – Raimo Helminen – Janne Ojanen
Puolustajat: Timo Jutila – Jyrki Lumme
Maalivahti: Jukka Tammi
Valmentaja: Rauno Korpi
Kolme sentteriä, muttei yhtään Erkkiä?
KirvesLivestä tuttu Kimmo Hoivassilta ehdolla vuoden radiojuontajaksi. Käykää antamassa Kimmolle ääni: https://www.radiogaala.fi/
Ääni annettu mutta nyt kävi niin että mun ääni meni entiselle naapurin likalle.
Kirvescastia voi äänestää Suomen parhaaksi podcastiksi:
Omalta osaltani varmistamassa demokratian toteutumista