Niin kuin me kaikki muutkin.
Kaipa tämän voi jakaa tännekin.
Näin Minna Canthin päivänä, Tapparahan on ainoa vaihtoehto tuon nimeksi.
Koitetaan nyt hoitaa tämä kotiin, ettei tarvi hävetä eikä hävitä.
Ida Hulkko ja Manse PP miesten porukka. Ei tarvi hävetä.
Äänestetty Anton Levtchiä ja Tapparaa. Barkovia olisin voinut myös äänestää, mutta vaatimattomana miehenä antaisi varmaan itsekin saamansa äänet Levtchille.
Tässä suora linkki.
Olisi sen valinnan voinut lainatakin.
Historian ensimmäinen Vuoden Tamperelainen Joukkue on valittu lukijaäänestyksellä. Ääniä annettiin yhteensä 3 051 ja voittajaksi selvisi Tampereen Tapparan jääkiekon miesten edustusjoukkue. Joukkue keräsi äänestyksessä 21 prosenttia annetuista äänistä.
Häh? Mikä tsoukki. Muistuttaisin, että Manse vei mestaruuden. Ei ainakaan oikeus toteutunut.
Käykäähän äänestämässä. Minun puolesta voitte äänestää vaikka Ilveksen paitaa, jos se mielestänne on hienoin.
Minä äänestin sitä, jossa on kirves logossa.
Tämä on hyvä linkki. Siellähän on palkintojakin. Eikai sitä nyt muuta voi äänestää. Mainokset häiritsevät. Niiden alta TPS:lle hopeaa ja HIFK:ille pronssi.
Ässät kahteen kertaan. Niin ruma vai hieno, että pitää laittaa kahdesti
Enpä ole ennen pannut merkille, mutta tuo HPK:n paita on ruma. Pelicans, Sport, Saipa ovat omaan mieleen. Sen ainoan vihreän jälkeen tietysti.
Jukureiden paita näyttää tuossa hienolta, mutta ei kentällä. Pelicans Tapparan jälkeen lemppari.
Täältä lähti ääni yhdelle sinioranssin väriselle paidalle…
Minun ääneni meni omalle suosikkijoukkueelleni. Tapparan, Sportin ja Ilveksen paidat ovat tyylikkäitä myös.
Itse jakaisin sivuosuman HIFK:n paidalle.
Tämä pisti myös oman silmään. Ilveksellä on liigan toiseksi tyylikkäin paita, logo on toki ruma, siitä ei pääse mihinkään mutta jos sen unohtaa niin värit ja muotojen asettelu on silmän mukainen.
Tapparalle luonnollisesti ääni kun pelkästään logo ja värit riittävät viemään voiton. Mutta jos näitä arvioisi ilman tunnesidettä mihinkään joukkueeseen, tapahtuisi valinta varmaankin Ilveksen, SaiPan ja TPS:n väliltä.
e: Äänestykseen olisi hyvin voinut laittaa kaikki paidat kaikilta joukkueilta. Nyt tuossa on pelkästään kotipaidat + JYPiltä kolmospaita.