Palstalaiset, varmistakaamme demokratian toteutuminen

Näähän äänestystulokset on sinällään ihan vääristyneitä, koska (kuten joku jo mainitsikin) äänestämään pystyi monta kertaa. Lisäksi hyvin usein tällaisissa äänestyksissä eri futisfoorumien jantterit yhdistävät voimansa verkossa, jotta jalkapalloilijat menestyvät tai mikä tietysti pahempaa, ettei vaan joku “kendojanari” voittaisi. Niin tässäkin tapauksessa. Hienoa sinänsä että sieltäkin puolelta löytyy aktiivisuutta, mutta jotenkin näiden futisfoorumilaisten subjektiivisuus paistaa vahvasti läpi juuri tällaisissa äänestyksissä
esim, sekä ehkä tietynlainen alemmuudentunne jääkiekkoa kohtaan. Vie kyllä pohjan näiltä äänestyksiltä, mikä on harmi. Onnittelut kuitenkin Soisalolle hienosta kaudesta, ei mitään pois häneltä.

Nappasin kymmenen viestiä Laineen ketjusta tänne, koska sopivat keskustelun jatkoksi. Ja tosiaan, ei näitä kannata vakavissaan ottaa. Näitä nettiäänestyksiä manipuloidaan tämän palstan lisäksi muuallakin. Futisforumilla on populaa monin verroin tähän palstaan, mutta iso osatekijä oli myös potkupallo-Ilveksen some-kanavat. Jos Tappara olisi vaivautunut linkittämään äänestyksen omaan Facebookiinsa, äänestystulos olisi keikahtanut toiseen suuntaan hyvinkin nopeasti.

Hauskaa ajanvietettä nämä ovat. Monet naurut olen saanut muun muassa viitatusta FutisForumin ketjusta vuosien varrella.

PS. NHL on kovempi urheilusarja kuin Veikkausliiga.

Juu, olihan tämä ihan puhtaasti Futisforumin Ääriliikeen masinoima juttu tämä Ilveksen äänestäminen. Tällä hetkellä yrittävät äänestää Hradeckyä Bundesligan vuoden maalivahdiksi. Onhan se mukavaa, että kavereille riittää tekemistä, kun selkeästi löytyy ylimääräistä vapaa-aikaa käytettäväksi, kun Veikkausliika on tauolla. :grinning:

Sillä tällaisesta voisi päästä, että äänestykseen täytyy tosissaan ilmoittaa tietonsa, kuten esim. Vuoden Tamperelaisen äänestyksessä vaaditaan. Siellä olis muuten Pate myös ehdolla Vuoden Tamperelaiseksi.:wink:

Tämä joidenkin futisheppujen alemmuuskompleksi lätkää kohtaan on kyllä hellyttävää. Vai kuinka usein täällä tai vaikka Jatkoajassa masinoidaan äänestyksiin jääkiekkoaiheista voittajaa ihan vain siksi ettei futis saisi huomiota?

Itse en tosiaan pysty näkemään tätä vastakkainasettelua jalkapallon ja jääkiekon välillä, vaan seuraan kumpaakin lajia(sekä monia muitakin) innokkasti.
Olen ehkä sitten futisfoorumin Ääriliikeen mielestä väärinkannattaja ja miesh***a, mutta mitä sitten.:smile:

Itse aiheeseen liittyen, pidän kyllä tällaisten äänestysten voittamista melkoisen yhdentekevänä, ja olihan mielestäni tuossa Tamperelaisen jutussa Ilveksenkin edustaja vähän kieli poskella heittäessään noita juttuja. :slight_smile:

1 tykkäys

Onhan nyt Pate ja Sasha huomattavasti lähempänä maailman kärkeä, kuin joku puoliammattilainen jalkapalloilija, joka ei ole 100 000 parhaan joukossa lajissaan. Mutta antaa futisforumilaisten hassutella näiden äänestyksien kanssa, ilonaiheita elämässään kun ei ilmeisesti ole turhan paljon.

Nohnoh tämä “puoliammattilainen” on huhujen mukaan tekemässä sopimusta Valioliigaan :grinning: Jalkapallon harrastajamäärätkin ovat niin paljon suuremmat, että sinun vertailutapa ei ehkä ole reiluin. Siitä olen kuitenkin samaa mieltä, että olisihan Laine tuon ansainnut, mutta eipä tuosta mieltä kannata pahoittaa :slight_smile:

1 tykkäys

Ruudu liigasyke-sivulla kysellään sarjan parasta maalivahtia. Domi ehdolla. Tiedätte mitä tehdä.

Edit. Hyvä me. Domi karkaa, mutta selkä ei saa suoristua. Pitää jaksaa painaa.

5 tykkäystä

Onneksemme äänestys on jo valmiiksi toteutettu Domia suosien, samalla rivillä ns. tusinavahteja ja kakkosriviä ei näe vierittämättä (jolla mm. Eero Kilpeläinen). Tämä ei muuta sitä, ettei selkä saa suoristua, ÄÄNIÄ DOMILLE!

1 tykkäys

Domi voitti äänestyksen sillä kun katsoin tänään tilanneta niin sivusto http://www.ruutu.fi/liigasyke34
tiesi kertoa että äänestys on päättynyt.Propsit kaikille äänestenäille.Itse myös äänestänyt.

5 tykkäystä

Äänestyksessä Vili Sopanen on muka Liigan paras pelaaja, ja paskat. :smiley:

Liigasyke | Ruutu Käykää antaa ääni sille se kenelle kuuluu.

2 tykkäystä

Tuossa taitaa olla mahdollista antaa 5 ääntä. Käykääs nyt hoitaa tuo homma, ettei mene ihan naurettavuuksiin

1 tykkäys

Joo annoin tuossa nopeasti Haapalalle 15 ääntä.

1 tykkäys

Tärkeää keskustelua tärkeästä äänestyksestä.

Sama, kolmella laitteella.

1 tykkäys

Hanaa nyt, kohta menee Henkka Pyörälän ohi.

Annoin vahingossa Pyörälälle pisteitä, kun paikat vaihtui reaaliajassa Hapsun kanssa.

Incogniton kautta voi kans tuupata ääniä.

1 tykkäys

Demoktratia toteutuu Henkka mennyt Pyörälän ohi

2 tykkäystä