Palstalaisten musiikkiharrastukset

Kävin äänestään kannatuksen vuoksi. Musiikki ei uppoa, mutta alan harrastajille tulee aina sympatiat.

5 tykkäystä

Haluasiko joku auttaa ja lähettäisi YV:nä Mää ja Tapparan mies biisin soinnut? Ei löydy netistä ja itsellä ei vielä korvakuulolla oikein lähde.

Alex Harvey Bandin The Tomahawk Kid on alkuperäisbiisi. Siitä löytyy haulla parista paikasta soinnut.

4 tykkäystä

Merkillinen netti sulla… paras ostaa uudempi netti…

Tässä nyt muutama linkki:

6 tykkäystä

Koska tämä foorumi on luonnollisesti paras markkinointikanava tämmöiselle “musiikille”, niin tässä muutama biisi meidän ensi kuussa ilmestyvältä 7" EPltä:

3 tykkäystä

https://fb.watch/36LXFHmlhf/

Jos on biisin tekemisestä kiinnostuneita, niin mun kaveri Joonas Angeria avaa sitä parhaillaan facebookissa.

3 tykkäystä

Muistuipa tästä ja eräästä toisesta tänään pinnalla olleesta ketjusta keskustelu, mitä jouduin joskus kuuntelemaan.
Keskustelun aihe oli kolme kielinen bassokitara. :thinking:
Onko kokemusta tällaisesta?

Mulla oli junnuna sellanen basso muutaman viikon kun G-kieli meni poikki ja ei ollu hetkeen varaa ostaa uutta :joy:

Mutta balalaikkana ainakin on kolme kieleinen bassolaikka… Ja onhan jotkus sellaisia rakennelut itselleen…

4 tykkäystä

Venomin Kronos tais vetää jonkun keikan kaks kielisellä bassolla :rofl:

3 tykkäystä

Manowarin basistilla ei ole keikan lopussa ainuttakaan kieltä jäljellä kun on repinyt ne irti :smiley: .

Kypckin J. T. Ylä-Rautio vetää yksikielisellä.

5 tykkäystä

Yhdelläkin pärjää…

3 tykkäystä

Onko tuttu laite?

Näyttää lyijykynältä mitä pureskeltu…

2 tykkäystä

Mä oonkin mainostanut täällä omaa vähän “melodisempaa” bändiä, mut tuli tossa soiteltua vähän raaempaakin settiä. Suomen Lopunajan Puolue on nimi ja tyyli on sataprosenttinen noisecore, eli kuuntelu omalla vastuulla. :smiling_face_with_three_hearts:

Pitäiskö tästä meitsien Tamperefunkista tehdä suomiversio tyyliin “Taklaa - Laukoo - Voittaa - TAPPARA” tai jotain ton tyylistä? Toimisko?

1 tykkäys

Toimii hyvin näin. Hyvää funkkia. Kaikesta ei tarvii mun mielestä vääntää väkisin Tapparaa :ok_hand: :love_you_gesture:

1 tykkäys

Nostetaas tätäkin ketjua. Tehtiin kavereiden kanssa tämmönen. Ohan tää aika lälly - haitari ja kaikki - mut tarkoitus olis kannustaa jengiä baarikierrokselle. Kaupungista riippumatta. Joko napsaa?

5 tykkäystä

Noniin Pirkanmaan kaverit!
Nostetaas tätä ketjua ylös ja lisään tähän thrashmetal bändini ensimmäisen EP:n ja linkin Spotifyhyn. Kyseistä EP:tä on pakko kuunnella.

Mode-edit: kaikki ei osaa lukea porilaisia kohteliaisuuksia.

6 tykkäystä

Kuorolaululla on todettu olevan paljon positiivisia terveydellisiä vaikutuksia.

Itse harrastan kuorolaulua läpi vuoden: Tampereen Tapparan ja Tampere Unitedin otteluissa. Ommeinaan mukavaa touhua ja pitää nuorekkaana!

1 tykkäys