Kävin äänestään kannatuksen vuoksi. Musiikki ei uppoa, mutta alan harrastajille tulee aina sympatiat.
Haluasiko joku auttaa ja lähettäisi YV:nä Mää ja Tapparan mies biisin soinnut? Ei löydy netistä ja itsellä ei vielä korvakuulolla oikein lähde.
Alex Harvey Bandin The Tomahawk Kid on alkuperäisbiisi. Siitä löytyy haulla parista paikasta soinnut.
Merkillinen netti sulla… paras ostaa uudempi netti…
Tässä nyt muutama linkki:
Koska tämä foorumi on luonnollisesti paras markkinointikanava tämmöiselle “musiikille”, niin tässä muutama biisi meidän ensi kuussa ilmestyvältä 7" EPltä:
Jos on biisin tekemisestä kiinnostuneita, niin mun kaveri Joonas Angeria avaa sitä parhaillaan facebookissa.
Muistuipa tästä ja eräästä toisesta tänään pinnalla olleesta ketjusta keskustelu, mitä jouduin joskus kuuntelemaan.
Keskustelun aihe oli kolme kielinen bassokitara.
Onko kokemusta tällaisesta?
Mulla oli junnuna sellanen basso muutaman viikon kun G-kieli meni poikki ja ei ollu hetkeen varaa ostaa uutta
Mutta balalaikkana ainakin on kolme kieleinen bassolaikka… Ja onhan jotkus sellaisia rakennelut itselleen…
Venomin Kronos tais vetää jonkun keikan kaks kielisellä bassolla
Yhdelläkin pärjää…
Näyttää lyijykynältä mitä pureskeltu…
Mä oonkin mainostanut täällä omaa vähän “melodisempaa” bändiä, mut tuli tossa soiteltua vähän raaempaakin settiä. Suomen Lopunajan Puolue on nimi ja tyyli on sataprosenttinen noisecore, eli kuuntelu omalla vastuulla.
Pitäiskö tästä meitsien Tamperefunkista tehdä suomiversio tyyliin “Taklaa - Laukoo - Voittaa - TAPPARA” tai jotain ton tyylistä? Toimisko?
Toimii hyvin näin. Hyvää funkkia. Kaikesta ei tarvii mun mielestä vääntää väkisin Tapparaa
Nostetaas tätäkin ketjua. Tehtiin kavereiden kanssa tämmönen. Ohan tää aika lälly - haitari ja kaikki - mut tarkoitus olis kannustaa jengiä baarikierrokselle. Kaupungista riippumatta. Joko napsaa?
Noniin Pirkanmaan kaverit!
Nostetaas tätä ketjua ylös ja lisään tähän thrashmetal bändini ensimmäisen EP:n ja linkin Spotifyhyn. Kyseistä EP:tä on pakko kuunnella.
Mode-edit: kaikki ei osaa lukea porilaisia kohteliaisuuksia.
Kuorolaululla on todettu olevan paljon positiivisia terveydellisiä vaikutuksia.
Itse harrastan kuorolaulua läpi vuoden: Tampereen Tapparan ja Tampere Unitedin otteluissa. Ommeinaan mukavaa touhua ja pitää nuorekkaana!