Selvitelläänpä hieman onko täällä naitu, vai eletäänkö vapaana kuin taivaan lintu. Entä onko onnistuttu hankkimaan jälkikasvua?
Olen toista kertaa naimisissa, ensimmäisestä liitosta kaksi jo aikuista poikaa. Enempää tuskin tulee ottaen huomioon nykyisen vaimon ikärasitteen. Lastenhoito onnistui hyvin mieheltäkin kuten kuvasta näkyy!
Vielä tämäkin. Meillä on kolme lasta -93, -94 ja 99. Keskimmäinen on kiekkomaalivahti, nuorimmainen likka on joukkuevoimistelija ja minä olen perheen ainut, jolla ei ole henkilökohtaista SM-mitälia, toki joukkueen valkkuna löytyy.
Jopa vaimoltani löytyy pari mitalia pingiksessä. Ollaan oltu porukassa jo yli 30 vuotta. Vaimoni ymmärtää maalivahtipelistä keskivertoa enemmän
Naimisissa vuodesta 1997 ja yhdessä vuodesta 1987, pari lasta poika -03 ja tyttö -00.
Pienenä lisäyksenä jotta voidaan ihmetellä urakalla,ensitapaaminen rouvan kanssa elokuussa 1976 eikä olla edes 50 vielä! Huh
Seuraava ketju on varmaa tapparasenssit Ja ens kesänä tanssitaan ekoja foorumihäitä!
Itsellä 10v poika, pelaa tietty Tapparassa ja avovaimo kuuluu kanssa perheeseen!
Ikää kertynyt 40, toista kertaa naimisissa. Omat lapset tyttö 20 ja poika 16. Puolison pojat 6 ja 4. Tyttö asuu omillaan, me muut koiran kanssa Haukiputaalla