Palstalaisten parisuhdetarinat ja neuvot

Tuliko sanottua jotain hauskaa ja nasevaa, kuten @tappawafanfoeva ? Tai muuten vain sattui joku tapahtuma, jonka haluat jakaa? Jaa ne toki meidän kansamme! :smiley: Vai tarvitsetko neuvoja seurustelun suhteen? Apu siellä missä kysyjä, eli täällä!

Ps. Voisiko joku ylläpitäjistä siirtä osan viesteistä tänne, tuolta toisesta ketjusta?

Palstan anti rupee olemaan pian sellainen, ettei täältä puutu enää kuin Kari Salmelainen ja Sami Kuronen… :heart_eyes:

6 tykkäystä

Höpöhöpö, ei siinä mitään säälittävää ole. Joskus se ei vaan natsaa. Ja toisaalta joskus se sitten natsaa. Vuosia on sinullakin vielä mittarissa ja varmasti osuu kohdalle, jos on osuakseen. Sen kyllä tietää sitten, kun osuu. Luulisin, että silloin sisältä kumpuaa sellainen luontainen, ihmiseen koodattu tekemisen meininki, että ujouskin väistyy.

8 tykkäystä

Toivotaan niin vaikka vähän epäilen.

Rohkeasti vaan tykö, kyllä sinullekin varmasti se oma kulta jossain tällä hetkelläkin odottaa aloitettasi!

Kevennykseksi asiaan voin kertoa eräästäkin periksiantamattomasta kaverista, jonka taktiikka oli ravintolatansseissa kysyä aina daameilta lähettäisiinkö panemaan. Useasti oli saanut korvilleen, mutta joskus sentään oli lohjennutkin. Tämä lienee urbaanilegenda ja kaiken lisäksi mauton, mutta menkööt nyt. Anteeksi!

2 tykkäystä

Muistaakseni kuuluisa dokkariryhmä nimeltä Kummeli teki hänestä ohjelmaa. Lopulta se jäi muutaman minuutin pituisiksi pätkiksi, jotka kiertävät nykyään Youtubessa.

1 tykkäys

Suomessa vain tuntuu olevan se ongelma ettei sitä mahdollista kumppania tai seksiä voi oikein etsiä mistään muualta kuin baareista koska se on ainut ns hyväksyttävä ympäristö. Itsellä on haittanana sekin ettei alkoholikaan tee minusta mitenkään huomattavasti rohkeampaa joten minun kaltaisen ujon miehen voi olla Suomessa lähes mahdoton löytää naista edes baarista.

Sitten ongelmana on vielä sekin että useimmiten naiset viihtyvät baareissa omissa tyttöporukoissaan ja milläs siihen änkeät ja alat tuomaan itseäsi tykö? Joskus koitin mennä juttelemaan yökerhon tanssilattialla tanssiville naisille mutta niinhän siinä sitten kävi että yksi niistä naisista ilmoitti että he viettävät iltaa tyttöporukassa ja antoi eleillään ymmärtää että häivy siitä. Ei ihme että tuntuu jokseenkin toivottomalta yrittää pariutua.

1 tykkäys

Mä kehuin kerran baarissa erään neitokaisen ulkonäköä. Oltiin aika tuiterissa ja ilta alkoi tummuun. Leidi jaksoi paasata hyvästä lihaksistostaan ja muutenkin kehui itteään kovasti. Mä sit sanoin sille, että sulla varmaan erittyy jotain hormonia enemmän kuin normaalisti, kun sulla kasvaa jopa noi viikset.

Sain, mutta pelkkää avaria ja loput kaljasta naamalle. Ansaitusti tietenkin.

21 tykkäystä

Niin, baarit taitavat korvata melkoisesti tuon entisen ajan tanssilava-kulttuurin. Ei itselläkään liiemmin ole noita onnistumisia ollut, yrityksiä kyllä. Ja yritykseksi on myös jäänyt. Nettikanavia nyt riittää kyllä, jos niitä uskaltaa ja osaa käyttää. Ne vähäiset yritelmät, jotka itsellä on ollut, on syntynyt kyllä aina muualla kuin baarissa.

Baareista en silti suosittele kenellekään sitä etsimistä. Toiset toki ovat löytäneet oman paremman puoliskonsa sieltä, mutta itse en kyllä baareiluun syty juurikaan. Baarissa olen itsekin usein kaveriporukassa jo valmiiksi, harvoin sitä tulee yksin lähdettyä mihinkään.

Sanotaanko, että seurustelukin on pitkälti sitä kuin työnhaku nykyään. Pitää tuntea ihmisiä, jotka tuntevat toisia ihmisiä. Sieltä taitaa ehdottomasti suurin osa suhteista alkaa, tuolta erilaisista verkostoista jossa erilaiset ihmiset tuntevat jälleen kerran lisää muita ihmisiä.

Sosiaalisten verkostojen rakentaminen on vaikeaa ja työlästä, mutta usein jopa työpaikat tulevat irtoamaan tätä reittiä. Täytyy olla pirun pätevä ja pirun hyvä, että ilman verkostoa löytää ketään. Pätee niin työnhaussa kuin seurustelussa. Verkostot tarvitaan ja sieltä sit irtoaa, mitä irtoaa. Toki nettiverkostoja voi luoda ihan itsekseen kuten vaikka tämä meidän Tapparan yhteinen tuki ja turva, mutta viime kädessä tällainen verkosto harvemmin tuottaa sen enempää.

Toki täytyy nyt nostaa esille, että eivät nämäkään verkostot ole turhia. Pari hyvää tyyppiä tarttunut jo peleistä tuttavaverkostoon. =)

No kerrottakoon nyt sen verran että olen kuitenkin tällä hetkellä eräänlaisessa tapailusuhteessa erään naisen kanssa mutta tiedän ettei tästä koskaan tule parisuhdetta koska tätä on nyt jatkunut noin 3 vuotta. Enempää en kyllä paljasta, heh.

Tärkeintä “Orange” ettet itse vaivu sääliin ja ala asiaa miettimään liikoja. Itseluottamusta pitäisi saada jotenkin kerättyä, en toki tiedä miten asiasi koet itse tällä saralla. Miehellä toki vaikeampaa tuo “saaminen” kuin naisilla, vaikka mies olisi kaikin puolin kelvollinen tapaus.

Itsekin olin ylä-aste/lukion alkuna melkoinen pallonorsu ja puberteetti kukoisti, mutta siitä sitten laihdutin ja olemukseksi alkoi kuoriutua ihan kelvollinen miehen alku. Mutta täytyy tunnustaa että kyllä nuo teinivuodet itseluottamuksen puuitteeseen vaikutti, se jätti aika kovan muistomerkin korvien väliin. Ja sitten se alko siitä pikkuhiljaa nousta kun muijat ei karkuun lähtenytkään yökerhosta niitä lähennellessä.

Toisaalta eipä se seurustelun vakavalla asteelle eteneminen ottanut tulta purjeisiin useampaan vuoteen.

Harrastatko mitään urheilua fyysisessä muodossa? Jos ei niin sieltä voisi hakea piristystä ja vähän pyörähtää esim. salilla. Tiedän kokemuksesta et pienistä asioista se lähtee liikkeelle, vähän niinku maalinteko.

Itseluottamus ja rohkeus tutustua. Näitä pitää saada jotenkin kerrytettyä ja ensimmäisestä pakista ei saisi vaipua epätoivoon.

Tärkeintä toki, että itse olet onnellinen. Naisen kanssa tai ilman. Miten sen parhaaksi kokee.

Tällä hetkellä en oikeastaan harrasta mitään mutta on joskus tullut harrastettua.

Sinkkumiehiä ja nyt kun keskustelu kääntyi baarijuttuihin, niin yhden blondin kanssa tuli juteltua kerran ja paljastuikin ilvesläiseksi. Sanoin ehkä vähän (oikeastaan todella) ivalliseen sävyyn että “jaa ilves okei”. Sitten tyttö vähä kiivastu ja sano että laske kuule ne viirit katosta ja ala sit v@ttuileen. Vastasin että ilveksessä ei muuta tehäkkään ku lasketaan viirejä ja sen takia viimekerrasta on kulunu 30v. En saanut avarista enkä kaljoja päälleni mutta todella myrkyllinen katse tuli jutustelu päätty siihen…

10 tykkäystä

Sinkkuna: ikävämpi juttu
Tapparafanina: tilanneälysi oli kerrassaan mainiolla tasolla. :smiley: Enpä paljoa paremmin olisi voinut muotoilla kuin “eipä Ilveksessä paljoa muuta tehdäkään kuin lasketa viirejä katossa” - Se saattaa muuten olla yksi ongelma, jonka vuoksi jutilais-tapparalainen ajattelu mennään eteenpäin ei tunnu koskaan uppoavan ilvesfaneihin.

3 tykkäystä

Hyvin sanoit, ei voi muuta sanoa :joy:

Noni. Nyt sitte vaikka vähän salille jumppaamaan. Siellä pystyy tutustumaan ihmisiin melko helposti. Varsinkin, kun oot ‘aloittelija’, niin neuvoa kysymään rohkeasti. Toisaalta aina voi pyytää varmistajaakin tai avittajaa muuten. Näissä tilanteissa sitten jutustelee samalla niitä näitä ja kas, joskus ne jutut natsaa ja löytyy paljon jutunaiheita.

Pukeudut vaan jotenkin fiksusti eli ei mitään show off-gaspia tai mitään limasta sali-Markku lookkia. Rennot tavalliset vaattet päälle ja reipas sekä avoin mieli. Oot vaan oma ittes.

Näistä haiventen kasvuista… tupakkapaikalla kaverilta tuli leidi pyytämään tulta tupakkaan, kaveri toki gentlemannina tarjosi sanoen jotta varo ettei viikses syty palamaan. lopputulemaa ei tarvinne selittää…

1 tykkäys

En mäkään käy baareissa, mut ei tartte todellakaan puutteessa elää :joy:
Ei sole poka mikhään, pokaus onnistuu ihan vaikka ruokakaupassa, tai salilla, ja jos ei muualla ni instassa :wink:
Aina parempi, jos et luuhua baareissa, kuka sellasista välittää???

1 tykkäys

No ei se nyt ainakaan minun tapauksessa ihan noin mene. Jotenkin tuntuu siltä että suurimmalle osalle se seuran löytäminen on jotenkin ihan naurettavan helppoa paitsi itselle.

@Orange ja muut joilla on haku päällä. Katsokaa tämä, ajatuksella:

Pätkä on hiljattain kuolleen tiedemiesnero John Nashin elämänkertaelokuvasta A Beautiful Mind.

1 tykkäys