Onhan naisia paljon… mutta kiakkonaiset onkin sitten eri juttu… omat kaverit kattoo aina kieroon kun ne ei tätä oikein ymmärrä. Onneks siskon kanssa ollaan Tappara-kirjan samalla sivulla
Hyvä että olette siskon kanssa samalla sivulla. Kun meikäläinen viime vuonna itki tuskan ja epätoivon kyyneliä hävityn seittemännen finaalin jälkeen, oma sisko kehui vain että “se on vain peli”. Ei varsinaisesti lohduttanu.
Sinkku joten kuuma kesäkissa voi ilmestyä, mutta syksyn tullen saa potkun persiille.
Jos joku palstan nainen haluaisi minun kanssa iltanuotiolle, laita YV. Pukan pelipaita, Tapparan värinen taivas ja kitaran yhdellä kielellä " Mää ja Tapparan mies " , avot
Taas sinkkuna, kesäksi pitäis taas joku kottarainen ettiä
Naimisissa,jotain vuosia,tarvii varmistella vaimolta vuosi koska näin pääsi käymään. Tosin se väittää ,että olen nykyään enemmän aviossa Tappara.con kanssa. Tyttöjä x 3. Syntyneet -99,-01 ja iltatähti -12. Unohtu se Tappara sängyn alta niitä tehdessä kun tuli pelkkiä tyttöjä.
Naimisissa jo edelliseltä mestaruuskeväältä ja 2 tytärtä 00 ja 03 joita ei jääkiekko vois vähempää kiinnostaa ja emäntää sen verran että loppuottelut kiinnostaa.
Seuraava ketju sitten strategiset mitat😂
Naimisissa vuodesta -96 ja tavattu -93. Yhteisiä jälkeläisiä kaksi poikaa vm 95 ja 98 ja tyttö vm 00. Vaimolla vielä kaksi exänsä kanssa. Kaksi nuorinta asuu vielä kotona. Ja muuten kaikki on Tapparalaisia. Jopa junan tuoma vaimoni
Singlenä pelataan.
Sinkkuna mennään. Voisi sanoa, että sen verran on tullut oltua naimisissa erilaisten pelien kanssa (joskus nuorempana tietokonepelien ja aikuisiällä jääkiekkopelien kanssa) että jotenkin niin paljon onnistuu hukkaamaan tähän aikaa, että jää kaikelle muulle aikaa kovin vähän ja vielä vähemmän lähteä sellaisiin paikkoihin, joissa niitä ihmisiä oikeasti voi kohdata. Ystäväpiirikin on aika stabiloitunut ja sitä kautta uusia ihmisiä tulee hitaalla viiveellä elämään. Noh, ehkä sit joskus
Siihen asti taidan pysyä mestaruussaunassa!
Kyllähän sitä ollaan naimisissa jo jonkin aikaa oltu. Lapsia kaksi ja vaimoja yksi Nämä siis toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella
Kuulostaa ehkä säälittävältä mutta ikä on sen 27-vuotta enkä ole koskaan edes seurustellut. Monta ihastuksen kohdetta on kyllä ollut tässä vuosien varrella mutta enpä mitään ole saanut tehtyä asialle ujo ja saamaton kun olen, heh.
19 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalaisten parisuhdetarinat ja neuvot
Rakkaus on ikuista, kohteet vaihtuu.
Hei jätkät. Mulla oli treffit sillon tappara-kärpät matsissa ku haapala ratkas jatkoajalla välierissä tälläkaudella. Misukka oli kärppä fani . Katsottiin siis peliä tv
Oliko vielä toisetkin?
Tulossa on viellä
Eronnut pari vuotta sitten, sen jälkeen ollut sinkkuna, varattuna, sinkkuna ja nyt taas varattu. Katsotaan taas miten homma etenee
Varattu. Turha yrittää. Kaksi poikaa. 4-vuotias henkeen ja vereen Tapparan miäs. Torijuhlien Tapparalauluja laulelee kovasti. Saravopekkaa, live Is life ja Tappara on terästä. Toinen on vasta vauva, mutta ei oo epäilystä etteikö Tapparan miäs tulisi.