Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Kanariaa ehdottaisin siedettävän lentomatkan ja länsimaisen kulttuurin takia. Ihan alkuvuosi on keleissä epävarmaa, voi sadella, eikä niin lämmintä. Maaliskuussa on jo hyvät kelit. Teneriffan Americas on aika aurinkovarma paikka ja Teidelle vuokra-autolla pääsee näppärästi.

2 tykkäystä

Samasta syystä päädyttiin valitsemaan joku Kanarian kohteista.

Otetaas tuo harkintaan, kiitti.

Heh…Arvaas kumpi ajaa jos vuokra-auto otetaan.:laughing:

10 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalaisten parisuhdetarinat ja neuvot

Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Palstalaisten parisuhdetarinat ja neuvot

Tuleeko idästä muuta hyvää kuin aurinko?
Nimimerkillä "Hirvi"kärpästen herra

3 tykkäystä

Mikä ihme kissoissa kiehtoo ihmisiä? @BlueOval?

Mää tykkään kissoista kun niillä on ihan oma show.:slight_smile:

1 tykkäys

Asia selvä. :smile: Mä taas melkeinpä inhoan kissoja.

4 tykkäystä

Makuasia, mut epäilen johtuvan jääkiekosta?
Mää en tykkää näätäeläimistä…

1 tykkäys

Se on varmaan yksi monista syistä! :joy: Kissat on muutenkin jotenkin ärsyttävän ylimielisiä… varsinkin hesalaiset. :wink:

2 tykkäystä

Onko @Treppu paljonkin kokemusta ylimielisistä hesalaisista kissoista?

2 tykkäystä

Kyä niiden kanssa on tullut aikaa vietettyä muutamana viime keväänä. :rolling_eyes:

1 tykkäys
2 tykkäystä

Pitäisikö jo perustaa oma ketju “Kaikenkarvaisille ja karvattomille lemmikeille”?

Onko meillä vielä sellaista? :smile:

2 tykkäystä

6 viestiä siirrettiin toiseen ketjuun: Älypuhelimet ja muut mobiililaitteet

Näkyykö Tampan ja Floridan matsi mistään. Tai siis streemaako Tampa sitä?

Kehys vinyylilevyille,mistä saa edullisesti? Onhan noita kauppoja mitkä myy 30-40 e/kpl. Se on vähän liikaa kun pitäisi joku 20 kpl hankkia.

Ikeassa on ainakin ollut. En tiedä sitten, että onko sellainen, jota haet, mutta kannattaa vilkaista.

Meinasin sieltä itse sellaisia ostaa, mutta en löytänytkään haluamiani levyjä vinyylimuodossa.

Joo Ikeassa on, eikä maksa muistaakseni kuin muutaman euron, olen jokusen ostanut. Lisäksi olen joskus nähnyt Tigerissa mutten ole siellä käynyt vähään aikaan. Kaikki nuo ovat kyllä kehyksiltään mustia, joskus kaipaisi muunkin väristä riippuen levynkannesta.

1 tykkäys