Pienten ei-jääkiekkoaiheisten kysymysten ketju

Hei @Kilo, kuvan muokkaamisen Jukka Peltola, olisko intoo jossain kohtaa (ei kiirettä) auttaa muokkaan yhtä futislogoo sopivammaks. Homma osaajalle varmaan ihan yksinkertanen, mutta itselle ei.

1 tykkäys

En lupaa mitään, mutta lupaan katsoa. Kuulostaako tarpeeksi ympäripyöreältä?

3 tykkäystä

Lasketaanko the joulukalenteri -ohjelma ikäluokkakokemukseksi? Katselen jaksoa numero 5 ja oon vieläkin ihan innoissani :smiley: Edelleen paras joulukalenteri ikinä :smiley:

4 tykkäystä

En tiedä miksikä kokemukseksi lasketaan, mutta on kyllä mahtava joulukalenteri. 2007 tuli viimeksi telkkarista ja silloin katsoin ekan kerran ja samana vuonna oli ilmestynyt ne dvd-levyille, niin laitoin heti tilaukseen ja siitä asti tullut katsottua joka joulukuu joulukalenterina :smiley:

1 tykkäys

En tiedä, minä vuonna tuo alunperin tuli, mutta itse taisin olla ala-asteella. Puhutaan ehkä 2000-luvun alusta, jos edes siitä. Joka tapauksessa se on jäänyt mieleeni niin hyvin, että oon useasti hörähdellyt noille nykyisille joulukalentereille. On vain yksi the joulukalenteri.

Ohjelmassa yhdistellään aika taidokkaasti monia eri teemoja ja toisaalta siinä on jotain niin perin suomalaista taustalla. Mulla on muuten fiilis, että tuo olisi ohjelma, jolle ainoastaan suomalaiset osaisivat nauraa - ulkomaalaiset eivät nauraisi. :smiley:

1 tykkäys

1997 tuli ensimmäisen kerran, ja seuraavana vuonna uusintana, ja seuraavan kerran 2007 ja nyt 2017.

Sarja on aluperin tanskalainen The Julekalender, jonka Jukka Virtanen käänsi Suomeksi.

3 tykkäystä

Ketäs muita palstaveljiä pelaa sunnuntain fanipelissä? :slight_smile:

Minulla on nyt sellainen kysymys, johon en ihan oikeasti osaa itse vastata. Joku asiantuntija voisi tähän vastata. Goolle Chrome kaatuilee jatkuvasti. Mitä tehdään?

Tulee pienehkö ikkuna:

  Google Chrome

Google Chrome lakkasi toimimasta.

Ongelma keskeytti ohjelman virheettömän toiminnan. Windows sulkee ohjelman ja ilmoittaa, onko ongelmaan käytettävissä ratkaisua.

Itsellä tehnyt joskus samaa. Poistin Chromen ja latasin uudelleen, alkoi toimia. Eiköhän täältä joku osaavampi anna paremmatkin ohjeet.

Onko tosiaan niin, että tuommoseen yksinkertaiseen kysymykseen ei saa vastausta, mutta jos joku kysyy, että mikähän mahtaa olla bugin n.o 1725.000007 asetusten konfiguraation development status tällä hetkellä? Niin jo tulee vastausta kuin liukuhihnalta.

E:Juissi 27 sentään yritti

1 tykkäys

Tuo voi johtua niin monesta eri syystä että ilman tarkempia tietoja on vaikea lähteä arvailemaan. Niissä virhekoodeissa on se etu, että ne yleensä kertoo suoraan mikä on ongelma. :smiley:

Suosittelen siis samaa kun @Juissi27 , poista Chrome, asenna uudelleen ja katso että siinä ei ole mitään höpöhöpö-lisäosia mukana. Siis näitä kaikenmaailman toolbareja sun muita mitä monessa paikassa tarjotaan.

1 tykkäys

Minulla taisi olla vanhassa koneessa samantyyppinen ongelma joka johtui flash playeristä. Muistaakseni korjaantui ihan päivityksellä. Mutta en todellakaan ole asiantuntija.

1 tykkäys

Poistin chromen ja latasin googlen sivulta uudelleen. Suosikitkaan eivät häipyneet. Katsotaan mitä tapahtuu, vai tapahtuuko mitään.

1 tykkäys

Onko soveliasta nukkua yö hotelli Ilveksessä ja mennä kattomaan samana päivänä paikallismatsia? Hyi minua.

1 tykkäys

On, jos ei kerro sitä täällä.:laughing:
Osta nyt edes peliin lippu oikeaan päätyyn.:tappara:

1 tykkäys

Pääty on oikea :tappara:

2 tykkäystä

Olisko jotain Omenagurua vähän jeesaamaan?

iPhonessa on lukitusnäytöllä oleva päivämäärän esitystapa muuttunut.
Pitäisi olla lauantai 9.12.2017 mutta jotenkin olen sen saanut muutettua muotoon la 9.12.
Puhelimen asetuksista en löytänyt kohtaa mistä tuon saa muutettua.

Miten saan tuon päivämäärän esitystavan muutettua?

Mulla on sanatarkasti: lauantai 9. joulukuuta

Joo, tuokin kelpaisi.:slight_smile:
Mulla on nyt la 9.12.

Kun tulee kommentti “Nyt Yle Uutiset alueeltasi”, niin miksi minulle tulee uutisia Hämeestä eikä Pirkanmaalta?

Onhan tästä 10km matkaa keskustorille…