Poliittiset ketjut on siirretty uudelle Yhteiskunta-alueelle

Sitä se juuri symboloi kuten itse asiassa ehdin jo aiemmin mainita. Ominaisuus, ei bugi. Pyytäkää, että @ozzi tutkii, saako sen pois hämäämästä. :slight_smile:

2 tykkäystä

Toisaalta haittaako tuo… Kuvastaa vain, että on jollain tavalla rajattu alue - samoin kuin VIP.

2 tykkäystä

Lukko-kuvake on ihan paikallaan, koska se indikoi sitä, että rekisteröimätön käyttäjä ei aluetta näe. Et siis voi esim. jakaa viestiä/ketjua linkillä somessa tehokkaasti tai vinkata kaverille joka ei ole jäsen.

5 tykkäystä

Tein ohjeen mukaisesti ja vaimensin yhteiskunta alueen, mutta silti minulla näkyy alueen ketjut “Tuoreimmat” näkymässä etusivulla? :confused: Koitin vaihtaa näkymästä pois ja takiasin. Koitin myös kirjautua uudelleen sisään, mutta silti alueen kirjoitukset näkyvät etusivullani.

Edit. Ongelma oli siinä että parissa yksittäisessä ketjussa alueella oli “seuraa” valinta päällä. :sweat_smile:

2 tykkäystä

Etsinkin pitkästä aikaa tuota uutta Yhteiskunta aluetta ja ainakaan
minulla se ei toimi. Tulee vain sivu, jossa lukee pääsy estetty…Mene takaisin tai
yritä uudelleen…sangen kummallista?

Tämän ketju informaatio on vanhentunutta. Jo pitkän aikaa alue on ollut nimeltään Politiikka ja sinne on pääsy vain luottamustasolla 3 olevilla käyttäjillä.

Ahaa…minulla vain tuolla ansioissa lukee luottamustasona konkari?
Mitäs tuohon kolmoseen vaaditaan ja mistäs nämä nykyään näkyy, ainakin
jokuaika sitten minulla viellä näkyi tuo yhteiskuntaosuus…?

Et taida olla ainoa, joka on näinä päivinä tippunut mestaritasolta konkariksi ihan ilman syytä. Minullekin on nimittäin käynyt taas näin. Viimeksi kun näin tapahtui, niin kyseessä oli ohjelmavirhe, joten luultavasti nytkin sama kyseessä.

Ahaa kiitos infosta, mä sitä aloin ihmettelemään, kun tuolla jossain ketjussa
oli mainintaa, että on ollu kiivasta poliittista depattia…ja itse ihmettelin, että enpä
ole moista nähnyt. Mitenköhän tuon ohjelma virheen tms…pystyisi korjaamaan?
@rizka

Ketju suljettiin automaattisesti 12 tunnin kuluttua viimeisestä viestistä. Uusia vastauksia ei voi enää kirjoittaa.