Positiivisuusharjoitus: kun Tappara seuraavan kerran häviää

Talukossa 2 pinnaa neljän sakkiin. Eihän toi ole mitään.

1 tykkäys

Kahteen peliin päästetty alle 20 laukausta maalia kohti :+1:

Punalamppu ei enää pala, niin ei tarvitse niskaan aurinkorasvaa

2 tykkäystä

Positiivinen kierros meidän kannalta.

3 tykkäystä

Ei vaan enää kykene.

Rautiainen palaa seuraavaan peliin :muscle:

3 tykkäystä

Kannattaa suorittaa intti sielä VMTK:ssa niin voi katella pelit.

2 tykkäystä

Mitä et aikaisemmassa viestissä ymmärtänyt?

Vitsi. Ps luultavasti kirjuri

Kyllä tuonkin saaminen vaikealta tuntuu. :slightly_smiling_face: Mutta koska ollaan positiivisuusketjussa, niin yhdyn että eihän tuo mitään todellisuudessa tosiaan ole.

Herätäänkö siellä intissä nykyään joskus lounasaikaan, kun vielä voi tsättäillä netissä?

Ihan hyvä, että täällä on kuitenkin kohtuu positiivinen meno.

2 tykkäystä

Muistetaan kuitenkin koko järjestelmän perustarkoitus, varsinkin “näinä aikoina”.

Itse olen menneisyydessä tehnyt pitkän rupeaman pelailujen jälkeen vapaaehtoistyötä jalkapallossa ja jääkiekossa. Kaippa sitä voi jälkikäteen pitää urana.

Johdannon jälkeen voin jo puhua kokemuksesta jotain ja tästä aasinsiltana kokemusta häviämisen välttämättömyyteen silloin, kun yritin valmentajana opettaa pelaajille melkein ihan mitä vain. Tuollaiset alle kymmenen vuotiaat sankarit eivät valmentajaa juuri kuuntele tai se keskittyminen on huomattavasti heikompaa jos joukkue menee voitosta voittoon.

Tämä on osa ihmisen luontoa aikuisempanakin ja parhaimmin opit saa perille kun joukkue kyntää syvissä vesissä. Esimerkiksi nyt ja Tapparan joukkue !!

3 tykkäystä

Kärpät on selvästi alempana sarjataulukossa, mikä merkitsee Tapparalle kotietua finaalisarjassa.

3 tykkäystä

Tasan vuoden päästä eräs ikikannattaja täyttää 60v, mikäli saa olla täällä planeetalla teidän seurassanne!

5 tykkäystä

Olin Lempäälässä katsomassa Pyryn voittoa jostain siitä paikallisesta seurasta, hyvä fiilis jäi illasta.

onnittelut.

Pelattiin ihan hyvää peliä puoli erää.

1 tykkäys

Seuraava ottelu vasta ensi perjantaina.

1 tykkäys

Korvaan partakoneenterät juustohöylällä.

Seuraavaksi vastaan pinna-automaatti Ilves. Sitten HPK. Itseluottamus nousuun ja kurssia korjataan.

Kaikesta huolimatta Rauhala jatkaa meillä viä ainaki vuoden!

7 tykkäystä