Just poikkesin DUO:ssa S-Marketissa. Päällimmäinen ajatus oli, että aika tyyristä on. Jatkan Lidlissä, Turtolan Cittarissa ja DUO:n K-Marketissa käyntiä. Se on meidän kannalta paras ja edullisin ratkaisu.
S-Marketissa tuli nyt käytyä kun fondue-juusto (valmis) oli vähän huonosti saatavilla. No, tuo löytyi kyllä nyt melko kohtuuhintaankin, ranskal. President 450g á 5.98€. Lidlistä ostan aina kun on saatavilla, hinta 4 euron pinnassa.