"Saa ottaa talteen.." eli talteen otetut

Ari-Pekka Selinin sanoin:
Jäähyjä ei vihelletä, jos ei olla vaarallisia.

Tallessa.

2 tykkäystä

Mitäs laitetaan panokseksi? Viimeksi oli Ilves-avatar ja, noh, sitä maalia metsästettiinkin sitten hetken aikaa kaikenlaisilla juonenkäänteillä. Taisi vaikuttaa jo palstalaisen ja palstalaisten henkiseen hyvinvointiin.

4 tykkäystä

Kärpät-avatar niin kauan kunnes maali syntyy?

Jos nyt ei kuitenkaan. Virvellä eli @Virvelia_kainaloon jo moinen on ollut ties kuinka pitkään. Ei logo-hommia enää, kiitos! :smile:

On tässä ollut kuvan päivitys mielen päällä jo jonkun aikaa. Tarvis vaan tulla oikeasti hyvä inspis, ja kyllä sellainen varmasti tulee.

2 tykkäystä

Mun mielestä jos väite on ns. ”Saa ottaa talteen” -tyyppinen, siihen pitäis kuulua joku panos. Muuten se on vähä nollatason tietämistä tai arvaamista. Siis niissä tapauksissa, että ne tähän ketjuun tuodaan.

No ei siinä mitään, voi tää ketju tämmösenä panoksettomana väittämien kerääjänäkin toimia, mutta mua tää ketju kiinnostais huomattavasti enemmän jos olis jotain panosta niissä sanomisissa.

2 tykkäystä

Pidän tuon avataren niin kauan kunnes Kassu painaa kaapin. Tuli vaan mieleen kun tuon näin että Jukan ainokainen tuli Pirneksen Esan myötävaikutuksella

3 tykkäystä

Tämä tallessa.

2 tykkäystä

Tämä tänne kun ilmat ovat viilenemässä…

2 tykkäystä

Kiitos tämän talteenotosta! Kunnioituksella alkuperäiseen viestiin. Hattu päästä!
Muokkaus
Ljpp n? viesti Tapparan putken aukeamisesta

Otan tän talteen. :smiley:

6 tykkäystä

Otetaan talteen.

1 tykkäys

Check :heavy_check_mark: :smiley:

4 tykkäystä

Joo… nää pitää tietää :sunglasses::wink::muscle:

6 tykkäystä

Johonkin tämä on arkistoitava.

:mikki: sanoi:

Mennään nyt näillä vähän aikaa.

Lähde:
https://www.aamulehti.fi/a/201295215
(Viitattu 9.11.2018 18.36)

2 tykkäystä

Jatkoa ketjulle Turnausseuranta: Karjala-turnaus 8.-11.11.2018:

Tämä tähän ketjuun.Vaikka en mä nyt vielä julistaisi.

Otetaan tämä.

2 tykkäystä

Otetaan näin 3kk myöhässä talteen. :joy:

5 tykkäystä

Ainoa analyysi ja meriselitys on, että meripoiju pilasi Antonin kehityksen ja Rasmus pääsi valmennukseen, joka saa hänet ylisuorittamaan.

Tämä talteen.Katsotaan tilannetta.

1 tykkäys