Erikoinen laskelma. Miksi sitä pitäisi laskea vs sijoitettuun tuottoon? Tuolla tyylillä aika monikin perusremontti, ja kodin parannus olisi huonosti kannattava.
Ei kait kukaan osta aurinkojärjestelmää tienatakseen, joka taas on sijoituksen tavoite.
Otitko myös kotitalousvähennyksen huomioon?
Typerintä aurinkosähkössä on se, että se ei tuota mitään sähkökatkon aikana. ![]()