Santtu Silvennoinen, erikoistoimittaja

Itse mietiskelin, että jaksaisiko faktabaari kiinnittää asiaan huomiota. Heillä taitaa kyllä olla sen verran kiirettä poliitikkojen kanssa, että ei “urheilujournalismi” kiinnosta.

Mun mielestä vois pistää koko iltalehti linkkikieltoon tällä sivustolla, ei noihin kaksinaismoralisteihin pure muu kuin raha. Ei osteta tuotetta, eikä linkata.

17 tykkäystä

Mä blokkasin Amppareista Iltalehden.

6 tykkäystä

Ei taida Tapparan mestaruuksien määrä olla ihan riittävän vasemmistolainen aihe…

1 tykkäys

Tai käyttäkää mahdollisuuksien mukaan adblockkia tai ublockkia. Jäävät tulot saamatta kun ei näy mainokset.

Asiallista toimintaa Sardion👍

1 tykkäys

Ei nyt varsinaisesti liity Silvennoiseen tämä Kiekkoareenan juttu, mutta tässä kuitenkin viitattu tuohon Santun Iltalehdessä julkaistuun kirjoitukseen ja kerrankin tuotu esille myös tätä toista näkökulmaa.

6 tykkäystä

Voisin kuvitella, että Santtu nauttii arvostusta myös pelaajien ja valmentajien keskuudessa. En tiedä tekeekö yleensäkään enää mitään haastatteluja vai keskittyykö pelkkään taustalla trollaamiseen, mutta tämä Mikko Saarisen avautuminen on jääny mieleen. Hieno mies

8 tykkäystä

Voisin kuvitella Santun olevan yleinen vitsi pelaajien keskuudessa jonka jutuille lähinnä naureskellaan.

Hirveästi kunnianhimoa ei Santulla toimittajana kyllä ole, kun keskittyy lähinnä epäolennaisuuksiin ja trollaamiseen. Mutta kaippa se jonkun täytyy tuokin rooli täyttää ja saahan noilla jutuilla klikkauksia.

2 tykkäystä

Ylen toimittajan blogi mestaruuksien määrästä :Jari Korkki: Mää ja Tapparam miäs

26 tykkäystä

Hyvin kiteytetty kirjoittajalta tuossa lopussa,
“Painukaa reenaan siittä, jos tasoihin meinaatte!”
Ja tämä olisi siis tarkoitettu naapurin leirille…

4 tykkäystä

Eihän Tapparan tarvitse enää voittaa kuin kolme mestaruutta lisää, niin sitten loppuvat nuokin ihmeelliset jutut toimittajilta ja kaikilta muiltakin mestaruuksien määrästä. Siihen ei mene kuin 5-10 vuotta enää. Minimissään kolme.

11 tykkäystä

Muut mediat kyllä nollaanneet Santun “faktat” ihan pystyyn. #17

10 tykkäystä

Eli Santtu lyöty 17-0.

Toki U-sanomat Juha Hiitelän johdolla jatkaa vaihtoehtoisen totuuden levittämistä, mutta kun kyseessä on toinen katkera ilvesläinen niin ei siitäkään kannata välittää. Tosin on hauskaa, kun Ilja, korjaan Juha itse vaatii medialta faktapohjaista uutisointia niin itse ei sitä kuitenkaan viitsi tässä(kään) asiassa tehdä.

11 tykkäystä

Mikä tää logon raiskausjuttu oikein on? Kuullut aikaisemminkin, mutta en ite muista sitä

Tätä Mikko Saarisen antamaa palautetta oli seuraamassa muistaakseni joku Jatkoajankin tyyppi. Mistään sekoamisesta ei todellakaan ollut kysymys vaan Mikon antaman palautteen jälkeen Santtu oli kuulemma luikkunut pois paikalta häntä koipien välissä. Ja lehteen tietysti kääntänyt koko homman toisinpäin.

2 tykkäystä

Pieni sielu.

Vosiko tuon otsikon vaihtaa?

5 tykkäystä

Oisko jääkiekkotoimittelija?

7 tykkäystä

“Jääkiekkotoimittaja” vai tyhjäntoimittaja?

1 tykkäys