Satunnaiset ihmettelyt Discoursesta

Joo, toi on UI ongelma jota itsekkin painotin kehittäjille. Eivät löytäneet otsikolle paikkaa/tilaa, joten kompromissina se tuli ”viestihissiin”.

Minulle tuli useampi ilmoitus kun sain samasta viestistä tykkäyksiä. Siis erikseen kolme kertaa peräkkäin kun joku tykkäsi. Yleensähän tulee ilmoitus vain ensimmäisestä tykkäyksestä ja jos tulee sitten pidemmän ajan kuluttua, mutta nämä tulivat muutaman minuutin sisään.

Siirtyikö se viesti välillä toiseen ketjuun? Silloin kai ainakin voi käydä noin.

1 tykkäys

Olen vaimentanut aikanaan tuon Sipilä+hallitus (tai jotain ketjun). Nyt @iceman siirsi viestejä (hyvä niin) tuohon Sipilä ketjuun tuolta “asiat, jotka harmittavat” ketjusta. Samalla siirtyi myös minun paimennus/itsemoderointi viestini.
Nyt huomasin, että tuon siirron seurauksena tuo vaimentamani Sipilä+hallitus ketju ei ollutkaan enää minulla vaimennettuna.

Onko tullut vastaan aiemmin?

Ei siis iso ongelma, koska vaimensin Sipilän ketju uudestaan. Kunhan kyselen.

Lienee suunniteltu toiminnallisuus, koska siirretyn viestisi myötä ”osallistuit” uudestaan ko. ketjun keskusteluun.

1 tykkäys

Miksei tämä linkki oneboxaudu?

Tuon pitäisi näkyä näin:

Ehkä ketju on niin uusi, ettei joku taustaprosessi ole ehtinyt tehdä jotain? Tarkkaillaan.

1 tykkäys

Voisiko tuon tykkäyksen laittaa niin että raja nollautuisi puolelta öin Suomen aikaa?
Tai voisiko sen poistaa kokonaan?

Nim. Sain eilen tykkäykset täyteen ennen Pelicans - HPK pelin loppua ja tuo oli tämän päivän ensimmäinen tykkäys kello 13:56

1 tykkäys

Tälle komppia.

nimim. Eilinen seuranta ilman tykkäyksiä hiersi

Näemmä tohon tykkäyksien loppumiseen riittää 3 eri aikaan alkavaa lätkäpeliä saman päivän aikana.

5 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Virheilmoitus: Kaikki avatarit eivät aina näyttäydy

Mulla sivu ilmoittaa uudesta lukemattomasta viestistä, mutta kun klikkaan sitä palkkia, niin yhtään lukematonta ketjua ei ole. Välillä kun painaa refreshiä, niin ketjut joissa noita lukemattomia on, pomppaa esille.

Luurina Iphone 6, selain perus Safari. Olen kirjautuneena sisään aina.

Tämä toistunut satunnaisesti muutamien päivien ajan. Onko muilla ilmennyt vastaavaa?

Mulla tätä tulee hetken sen aikaa kun olen vaimennan jonkun ketjun. Hetken aikaa Discourse syystä x muistaa että ketju on päivittynyt mutta kun klikkaan sitä “Näytä uudet” niin Discourse muistaakin että ahaa ole vaimentanut ketjun.
Päivä tai pari ketjun vaimentamisen jälkeen lakkaa tulemasta tuo ilmoitus (ellei sitten hiljennä uutta ketjua).

Toki en tiedä onko näin vielä, en muista milloin viimeksi vaimensin ketjun.

Discourse tekee tiettyjä asioita taustalla ei-reaaliajassa. Tämä on välttämätöntä suorituskyvyn kannalta.

Eipä toimi vieläkään. Siksi vilkaisin sivun lähdekoodia ja syy löytyi heti: pakollinen kuvaus (og:description) puuttuu. Siihen pitäisi näemmä tulla avausviestin tekstiä, mutta nyt kun avausviestissä oli pelkkä linkki, koko kuvaus jää muodostamatta.

Edit. Mikään viesti jossa on pelkkä linkki ei oneboxaudu. Ei siis koske vain ketjun avausviestiä tämä.

Lainauksissa olevat linkit ei myöskään oneboxaudu. Eiks ne kuitenkin pre-1.9 laatikoituneet?

Laittamalla rivin alkuun risuaidan tai risuaitoja. Mitä enemmän, sitä pienempi otsikko. Risuaitojen jälkeen tulee välilyönti ja sitten otsikon teksti.

# Tappara on Suomen mestari!
## Tappara on Suomen mestari!
###### Tappara on Suomen mestari!

Tappara on Suomen mestari!

Tappara on Suomen mestari!

Tappara on Suomen mestari!

Ai niin, lainauksen saa otsikkokokoon näin:

> ## Tappara on Suomen mestari!

Tappara on Suomen mestari!

@Tartsa Täältä lisää ohjeita tekstin muotoiluun:

2 tykkäystä

Hojohojo! Tässä rupesin miettiin, että kun mulla menee palstalta vaimennukseen pääosin kaikki muut kun kiekkoon tai urheiluun liittyvät ketjut. Niin oisko mahdollista saada tohon ketjun otsikkoon jo valikko, mistä aukeis tää kuinka haluaa ketjua seurata elikkä vaimentaa? Ei tarttis aina avata ketjua, rullata alas ja vaimentaa.

Jos tietokoneella käytät niin riittää kun menee ketjuun ja painaa mm eli kahdesti näppäimistön m-kirjainta. On yksi näppäinoikoteistä, joihin löytyy linkki purilaisvalikon alimmaiselta paikalta. Tai siihenkin listaukseen löytyy oma näppäinoikotie: shift+?.

Päävalikkoon tuollaista toimintoa tuskin voi saada.

1 tykkäys

Puhelimella käytän pelkästään, ja juurikin päävalikkoon tätä haikailin. Kiitos vastauksesta!

1 tykkäys