Ei onnistu. Kyllä minä löydän tuon ketjun.
Nyt terveisiä Oulun siivelle.
Tämä on näkymä, miten saan tästä sitten otettua ketjun takaisin?
Ei onnistu. Kyllä minä löydän tuon ketjun.
Nyt terveisiä Oulun siivelle.
Tämä on näkymä, miten saan tästä sitten otettua ketjun takaisin?
Klikkaa Kärppäketju auki ja sen alalaidassa klikkaa sitä missä lukee “Vaimenna”.

Vaihda tilaan “Tavallinen” tai “Seuraa”, niin näkyy taas tuoreimmissa.
10 viestiä siirrettiin uuteen ketjuun: Lukematta-välilehdellä näkyy olevan ketjuja, vaikkei oikeasti olekaan
Yksi viesti siirrettiin toiseen ketjuun: Lukematta-välilehdellä näyttää olevan ketjuja, vaikkei oikeasti olekaan
Firefoxilla jää tuonne ylös se sivun “päivitys” ympyrä pyörimään jatkuvasti. Ihan kuin sivu päivittyisi jatkuvasti? Tarkoituksella vai joku bugi?
Ei toistu minulla Win10 + Firefox. Saatko toistumaan vielä?
Hei. Korjaantui kun suljin sivun ja avasin uudestaan. Siis omaa laiskuutta…
En tiedä kuuluuko tähän osioon, mutta onko sivustosta vai mun androidista johtuva "vika’? Kun painaa viestiketjun loppuun vievää nappia, tapahtuu kuvan mukaisesti. Ja sinne loppuun ei sitten pääse. Rasittava juttu, varsinkin otteluketjuissa. Ei sillä etteikö jokainen viesti olisi lukemisen arvoinen ![]()
Mutta välillä olisi hyvä jos pääsisi oikaiseen niinkuin aiemmin. Onko ylläpito asettanut mulle " PAKKO LUKEA" toiminnon?
Mutta eikös tossa “100/108” “15.” “tammikuuta” rivien vieressä sininen palkki ole millä liuuttaa loppuun?
Mobiilinäkymään tuli tosiaan uusi vierityspalkki, kuten @4_TRA toteaa. Sitä siirtelemällä pääsee ketjussa ylös ja alas. Lisäksi siinä on Hyppää -toiminto jolla voi siirtyä suoraan viestiin numero X.
Tarvii vähän "huoltaa " puhelinta siis, josko liuku alkais pelittään.
Muutenkin näkymä uudistuksen jäljiltä? Sekava kuin Törmäsen pelikirja, mutta kaikkeen tottunee, kunhan rupee liuku luistaan kuin…Saravolla ![]()
Ja lisäyksenä : kiitos “hyppää” huomiosta. Siihen kiinnittänyt kirotessa edes huomiota ![]()
Mielenkiinnosta, mikä luuri? (merkki, malli)
800x480 on tänä päivänä jo niin harvinainen, ettei olisi mahdotonta jos tuohon olisi joku UI bugi lipsahtanut.
Learndiscourse.org on hyvä resurssi, jos alustamme käyttöohjeet tai ylläpito kiinnostaa.
“Sorry ei löydy”!
Jahas, ovat poistaneet sivut. Mutta nyt ne työstää tällaista Learndiscourse.org ohjetta:
Kiitos, mutta miten se menikään se julkinen äänestys, sitä en tuolta keksinyt!
No eipä ollutkaan. Piti ihan Googlettaa “discourse public polls”.
[poll public=true]
- Yes
- No
- Maybe
[/poll]
Helpompi tapa on valita tuosta työkaluriviltä, missä on lihavoinnit ja lainaukset, hammasrataskuvake. On kaikkein äärimmäisenä oikealla siinä rivillä. Sen takana on vaihtoehto “luo äänestys”, jonka avulla voi helposti luoda julkisen äänestyksen tai numeroarviontiäänestyksen tai mitä ikinä haluaakaan kikkailla.
Onko se Discoursen ominaisuus kun Twitter-videot lähtee pyörimään automaattisesti? Avasin äskön Jääkiekkoaiheisia videoita -ketjun taustalle uuteen välilehteen ja icemanin postaukseen upotettu Jagr-video alkoi pyörimään automaattisesti vaikka ko. tabi ei ollut selaimessani aktiivisena. Saako tuota ominaisuutta jostain pois päältä?
On kieltämättä ärsyttävää. Näyttää olleen Metassa esillä pari viikkoa sitten. Käytkö @ljpp bumppaamassa kyseistä ketjua, niin selvinnee tuleeko tähän korjausta.