Ei näemmä mikään enää. Oli varmaan joku välimuistihäiriö tai jotain. Oli sivuston ylälaidassa punainen palkki, joka ilmoitti että tämä on sivuston ylläpitäjille näkyvä huomautus siitä, että Battle Axe Home -teema olisi rikki. Ja etusivu näyttäytyi ilman meidän kustomointeja.
En nyt millään tahdo löytää vaimennettuja ketjuja, kun haluaisin kattoa, onko joku väärä vahingossa tullu klikattua vaimennukseen. Macci ja selaimena Chrome.
En pääse nyt kiinni palstan haku toiminnan logiikasta. Laitan hakukentään tekstin Tapparan pelitapa. Ensimmäisenä vaihtoehtona tulee Sihvosen ketju. Sitten palstalla lääkäreitä ketju. Sen jälkeen muita ketjuja mihin itse olen kirjoittanut ja satunnaisia ketjuja ottellu seurannoista.
Miksi ketjut joihin oken kirjoittanut pomppaa aiheesta riippumatta esiin?
Eikö palstalla ole muka Tapparan pelitapa ketjua? Selasin haku tuloksia aikapitkälle sellaista löytämättä.
Olen huomannut, että haku ei enää löydä yhdyssanojen seasta.
Esim. pelitapa* in:title ei löydä tuota ketjua ainakaan ilman tunnin skrollausta. Annettujen parametrien pitäisi hakea ketjujen otsikoista sanaa pelitapa ja * on jokerimerkki, joka voi olla mitä vain.
Koska muistin ketjun nimen suurimmilta osin, löysin sen haulla pelitapakeskus* in:title.
Kiitos vastauksesta. Jotenkin tuntuu että haku toiminto on mennyt huonompaan suuntaan aikaisemmasta. Onkkohan kieli kysymys? Ja se myös ihmetyttää että tarjoaa aiheesta riippumatta noita ketjuja mihin itse on osallistunut.
Joo, en tiedä mistä johtuu, että haku on usein toimimaton. Hakua pystyy jotenkin säätämään ja säätöehdotuksille on myös hiljainen ketju Hakutoiminnon säätäminen ja kehittäminen
Välillä tuntuu, että hakua ei moni käytä, mutta eilen törmäsin tilastoon, jota tulkitsin, että kyllä sitä joku käyttää.
Itse käytän hakua aika usein. Kun tulee kirjoiteltua monista ei jääkiekkoon liittyvistä asioista ja ketjujen nimet hukkuu. Enkä halua turhaan perustaa uutta ketjua.
Skaalautumis ongelma mobiililla. Android ja Sony, palstalle tullessa näkyy todella pienellä tekstillä ja suuri alue, lähinnä kuten tietokoneella olisi. Onko muilla vastaavaa, kuvakaappaukset otin.
Viestiin vastaaminen eli tämä tekstin käsittely ruutu.
Vastasin deljampen HIFK huhuihin etsimällä pelaajien tämän vuoden seurat… tai yritin kunnes hermostuin ja poistin viestin.
Syy, että en sitten millään saanu lainausta näkymään lainauksena, vaan ne hakasulku määritteet näkyi tekstinä. Toki olin editoinut lainauksen sisällä. Ja niihin lainausmäärityksiin oli tullu ylimääräisiä kenoviivoja (”/”). Poistin ne mutta ei auttanu.
Mikä vipu pitää olla ja miten? Vai onko tää ihan vaan käyttäjän taitamattomuutta
Ööö, en ihan saa kiinni sitä syvintä syvää, mutta viestieditorin työkalupalkissa ensimmäisenä on nappi, jossa M↓-symboli ja A-symboli. Ehkä siitä klikkaaminen ratkaisee asian.
Markdown M↓ kaiketi se parempi.
[/quote/].
”
Viesti oli edelläolevan näköinen, olin saanu aikaan kenon alkuun ennen [quote=”Kilo…” tekstiä ja loppuun quote sanan ja hakasulun väliin. Siis jotenkin tekstiä muokkaamalla mutta en niitä itse lisännyt kirjoittamalla. Poistin ylimääräiset kenot mutta ei auttanut.
Tietenkään en saanu toistettua testialueella
Edit: Ehkä tähän ei kannata uhrata aikaa. Jotain tein kun pompin selaimen sivuilla siellä täällä ja välillä kirjoitin viestiin. Käyttäjä tunaroinu.