Seiska: Tapaus Iida Vainio ja Christian Heljanko

Seiskan mukaan Heljanko viestitellyt alaikäisen Iida Vainion kanssa.

Tuskin sattumaa, että asia nostetaan juuri nyt pleijareiden alla otsikoihin.

82 tykkäystä

Tästä on sattuma kaukana. Tämä tyrkky saa taas näkyvyyttä ja pyritään vaikuttamaan Tapparaan.

31 tykkäystä

Ihan itse ollut Seiskaan yhteydessä ja Twitteriä jos viitsii lukea niin kertoo, että Ilves on ykkönen. Harmillista toimintaa.

7 tykkäystä

Mitäs laki sanoo tosta, että henkilö näyttelee omia tekstiviestejään, joissa myös toinen osapuoli, medialle noin vaan? Saanko määki jakaa minkä vaan viestittelyn, jossa itse olen toisena osapuolena?

6 tykkäystä

Ja tälle sitten tuli annettua klikkaus :smiley: Kaikenlaista sitä…

Hyvä kysymys. Joku lakia tunteva varmaan tietää tästäkin.

Itse ajattelin olla antamatta.
Haluaisiko joku, joka erehtyi klikkaamaan, vähän avata tuota niin ettei tarvitsisi antaa juorulehdille klikkejä?

2 tykkäystä

Tuutit esillä ja rahat loppu.

46 tykkäystä

Saat. Kirjesalaisuus koskee vain sellaisia viestejä, joissa et ole itse osapuoli.

10 tykkäystä

Näinhän se menee. Ihan mitä vaan ei kuitenkaan saa julkaista eli arkaluontoiset tai yksityisyydensuojan piiriin kuuluvien julkaiseminen voi olla laitonta. Tässä nyt ei kuitenkaan siitä ole kyse.

Tarinan opetus kaikille: iidavainioiden kanssa ei kannata olla missään tekemissä missään olosuhteissa, jos ei halua päätyä roskalehtien sivuille.

32 tykkäystä

Heljanko oli viestitellyt 16-vuotiaan Vainion kanssa ja “järkyttynyt” hänen iästä. Myöhemmin keväällä -21 Vainion ollessa 17-vuotias Heljanko oli kutsunut hänet hotellihuoneeseen Tapparan Lappeenrannan reissun yhteydessä. Semmoista draamaa. Lopputilitys Seiskasta.

8 tykkäystä

Tämä Vainio ilmeisesti haluaa urheilutoimittajaksi, jossain oli. Selkeästi freekun ainesta, nyt jo myy uutisia lehtiin.

2 tykkäystä

Tämä on tosiaan hyvä opetus. Edelleen vain ihmetyttää, että näihin mennään, kun esimerkkejä on lähivuosiltakin monia. Koskien niin poliitikkoja ja muita esillä olevia henkilöitä. Jokainen tekee omat päätöksensä, mutta niin kauan näitä tyrkkyjä on, kun heille vain jääkiekkotermein “syötetään lapaan”. Aina jostain saa muutamat kahisevat, kun ilmiantaa jutun ja esittää viestit.

EDIT: Hyvä vain, että asia tutkitaan viranomaisten taholta ja saadaan sitä kautta asiaan ratkaisu.

5 tykkäystä

Tää emäntähän on lujaa vauhtia perimässä Maisa Torpan aseman. Nyt ei muuta kuin valeraskautta ja korvausvaatimuksia vaan ilmoille. Ennen pitkää joku urheilija tai it-miljonääri nappaa…

7 tykkäystä

Runojako se sinne luuli menevänsä lukemaan :smiley:

3 tykkäystä

Jaaha nytkö se alkaa. Hei media, yrittäkää edes, 2 mestaruutta vuoden sisään!

Kuuluuko 7 päivää Sanoma-konserniin?

3 tykkäystä

Ähh, ikävät otsikot tärkeällä hetkellä kaudesta. Toivottavasti Heljangolla kaikki hyvin kotona.

7 tykkäystä

Kevät on täällä, kun negatiiviset Tappara-otsikot lisääntyy. Harmi vain otsikoiden tekijöitten kannalta, että nämä käännetään Tapparassa voimavaraksi. Niin tehdään joukkueen sisällä, kuin myös kannattajayhteisössä. Eiköhän näytetä huomenna Areenassa, kuka on Tampereen suosituin maalivahti!

10 tykkäystä

Pyydän todella paljon anteeksi, että tämän roskan Twiitin tänne nostan, mutta tässä sellainen. Voisi laittaa myös Tappara somessa ketjuun, mutta ei roskata kaikkia ketjuja.

2 tykkäystä

Siirtäkää jo nämä roskat pois täältä.

6 tykkäystä