MTV Rikospaikka 26.09.2018: Poliisi epäilee Jori Lehterän sekaantuneen kokaiinivyyhtiin

Korostan, että kyseessä on vasta epäily.

Jorikin on varmaan tienannu sen verran, että ei olisi pahemmin järkeä lähteä tälläsiin temppuiluihin mukaan.

Mutta epäilyhän tuo vasta.

Ei kai näissä tapauksissa järjellä ole mitään tekemistä?

Epäily joo… Täytyy olla aika vahva epäily kun oikein nimellä mainitaan.

3 tykkäystä

Eiköhän epäily koske käyttöä tai ostamista. Harmillinen juttu.

3 tykkäystä

No ei tavallaan, mutta ymmärrän paremmin, jos “perseaukinen” tai muuten tukalassa tilanteessa oleva lähtee huumehommiin mukaan.

Kurja uutinen.

Flyers pääsee ilman korvauksia kalliista sopparista eroon?

Veikkaan että kyse on ostamisesta, hallussapidosta jne.

Onhan sitä rahaa Siltsullakin…

1 tykkäys

Päivän huonoin uutinen. Muistelen vaan, että aika vähäisillä uutisoinneilla Jere Karalahdenkin lähtö nahilasta aikanaan alkoi. Olkoon Lehterä-uutinen epäilyineen liioittelua.

2 tykkäystä

En olisi uskonut, mutta kärsikööt seuraukset. :bus: linnaan.

1 tykkäys

Täytyypä illalla katsoa tuo ohjelma. Epäiltyinä Maikkarin mukaan on mm. entinen vapaapainin SM-mitalisti sekä meikän ammattikunnan edustajakin.
Jos tuohon jotain selvyyttä tulisi, ettei lähde ihan lapasesta koko juttu, toki erittäin vakava sellainen.

Lehterää epäillään käyttörikoksesta ei diilaamisesta. Toi kokkeli ny vaa o aika helvetin suosittu viihdehuume nykyään sitä liikkuu todella paljon yöelämässä.

2 tykkäystä

No jos käyttörikos kyseessä niin sitten antaisin anteeksi. Flyersin kanssa sopimus, että Jori tulee loppukaudeksi kuntoutumaan Tapaaraan ja siitä sitten uuteen lentoon.

4 tykkäystä

Voi kilin vehje. Ei tälläisiä uutisia halua lukea. No tuomitaan myöhemmin jos aihetta on.

1 tykkäys

Kai tuossa on sekin mahdollisuus että siellä on Jorilla ollut isot bileet missä on näitä käyttäjiä yms ollut mukana ja bileiden pitäjänä ja porukassa olleena on automaaisesti joutunut epäillyksi ja kuulluksi. Yleensä rikkaat on keskenään kavereita ja yleensä näitä koksu bileitä pitää rikkaat.

2 tykkäystä

Käytöstä linnaan? Minun mielestäni esim. autolla ylinopeutta ajaminen on vakavampi rikos, siinä kun voit tehdä hallaa muille. Päihteidenkäyttäjä ei kuin itselleen.

4 tykkäystä

Ainakin kesällä oli mökillä bileet missä kävi myös virkavalta.
Olisko sit siitä kyse.

Mode-edit: ei metakeskustelua

2 tykkäystä

Tästä keskustelusta ei tehdä huumeiden glorifiointi- eli ylistyskeskustelua. Ei se demonisointikaan ketään kiinnosta. Vaikea sanoa, mikä on jutun keskiö, mutta koitetaan välttää sellaista liian pitkälle menevää “huumeet vs. joku muu asia” -keskustelua. Muu asia voi olla vaikkapa alkoholi tai kofeiini tai ylinopeus.

Lehterää ei myöskään saisi moraalisesti tuomita ennen virallista päätöstä asiasta.

5 tykkäystä

Niin no joku 70% suomen henkirikoksista tehdään päihtyneenä. Toki niistä osa on semmosia että varmaan tapahtuis selvinpäinkin, mutta en mä ny ihan lähtis väittään että päihteidenkäyttäjä ei aiheuta hallaa muille. :smiley:

Siitä olen kyllä samaa mieltä että vankilatuomio käyttörikoksesta on vähän liiottelua, mut tuo argumentti on vähän hassu.

5 tykkäystä

Kannattaa myös muistaa, että tämä on julkinen palsta eli toisinsanoen näkyy kaikille. Eli miettikää ensin mitä kirjoitatte.

Perättömiä huhuja ja epäilyjä ei kannata tuoda julki.

3 tykkäystä

Ei syyllistetä ketään ennen kuin on oikeasti tietoa asioista. Tosin pitäisin sitä aika erikoisena, jos kiekkoporukoissa ei huumeet liikkuisi. Noilla on kuitenkin ostovoimaa ja varaa pitää vähän paremman luokan bileitä.

Viihdekäyttöön tulevat huumeet ovat mielestäni jokaisen oma asia. Itse en ikinä koskisi pitkällä tikullakaan, mutta jokainen ratkaisee asian ihan itse.

2 tykkäystä