Joku tässä kyllä haisee, jos firman toimitusjohtajalle ja Seiskalle on soitettu tuoreeltaan tapahtuman jälkeen, mutta poliisille ei. En sano että raha, mutta niin…
Mistään mitään tietämättä vituttaa silti tämä Vainion kitiseminen Tapparan toiminnasta.
Eiköhän Tappara käy asian työnantaja läpi ensin itse Heljangon sekä mahdollisesti poliisin kanssa, jos asia on sinne asti edes edennyt ja tämän jälkeen vasta tiedottaa, jos tiedotettavaa on…
14.2 - Nyt starttaa mun oma sarja jossa kerron paljastuksia mun elämästä.
Samalla viikolla rikosilmoitus kehiin.
23.2 - Deittailen vähän kaikkia hyvällä omallatunnolla ja nautin nuoruudesta.
Ilmeisesti jonkun Ilveksen pelaajan kimppuun myös käynyt kun siitä saanut palautetta.
Nyt vähän valoja päälle. Tapparalle tulee varmasti monen näköisiä yhteydenottoja joka taholle ympäri vuoden.
Suomessa ei olisi yhtään johtajaa, jos ajattelemallasi tavalla keskeneräisiin asioihin reagoitasiin.
Ennen vanhaan ensin tutkittiin ja sitten vasta hutkittiin.
Nykypäivänä ensin hutkitaan, leimataan, mustamaalataan ja sitten vasta tutkitaan asioiden oikea laita.
Onneksi myös Vainiolla on vastuunsa tässä tapauksessa, mikäli Heljanko todetaan syyttömäksi.
Tapahtui pelireissulla joten onko se vapaa-aikaa. Seuroilla taitaa olla aika tiukkojakin ohjeistuksia pelimatkoihin liittyen. Ja kyllä jokainen toimitusjohtaja tekee parhaansa jotta tällaisia kohuja ei syntyisi. Nykyisin kun ei aina ole niin väliä onko kohu oikeutettu vai ei.
Liputtakaa rauhassa seuraava, jos tuntuu siltä.
Tuo naishenkilö on todella eksynyt maalmasta. Vanhemmille iso peukku hienosti kasvatetusta henkilöstä.
Tällä viestillä teen itsekin sitä mitä en halua tuolle henkilölle antaa. Julkisuutta.
Meinasin kirjoittaa aika paljon pahempaakin, mutta maltoin pitää sormet kurissa. Toisin kuin henkilö.
Noh, tästä Iida kuittaa sen että kohta kukaan suuresti ihailemansa lätkänpelaaja ei edes katso häneen päinkään kun juttu menee aina näin. Oletettavasti sekin on jotenkin muiden vika ja syrjivää.
Täällä palstalla ollaan tutkailtu pitkään ja hartaasti pelaajien tekemisiä kentällä ja sen ulkopuolella. Omasta mielestä Heljanko on kyllä jonon hännillä, kun miettii kuka voisi tupeksia omassa elämässä tämmöisen julkisuushakuisen ”Iidan” kanssa.
Siinä se ongelma taitaa just ollakkin nyt jo, kun kukaan ei katso enää ees samaan suuntaan.
■■■■■ mitä paskaa. Heljangon takana ollaan 100% ja jos tuomio tulee ja lakia on rikottu, niin sitten ei olla 100%.
Tässä on varsin hyvin päivän aikana jo ehditty pureutumaan aiheeseen. @rizka onnistuneesti tässä asian tiivisti kohtalaisen selkeästi ja ihan suomeksi, sen kummemmin sanavalintojakaan häpeilemättä. Kun ei oikein ole mitään rikosta tapahtunut niin eihän tämä juttu mihinkään tule etenemäänkään. Ainoaksi haitaksi tässä jää juuri se haitta, jota sillä nyt saadaan eli jonkinlainen lovi Heljangon kilpeen ja pystytään häiritsemään joukkueen valmistautumista playoffeihin.
Surullinen tapaus kaiken kaikkiaan.
Nimenomaan, hyvä twitterissä leimata meitäkin tämän takia. Eiköhän meistä jokainen ole sitä mieltä, että väärin on tehty jos tuomio tulee. Ilman todisteita en sen koommin avaa tilannetta.
Jos nuori ja kaunis nainen kyselee kiekkoilijalta, että lähdettäisiinköhän tekemään jotain kivaa huoneessa, moniko vastaa siihen “ei”?
Näitä tapahtuu kiekkopiireissä harva se viikonloppu. Yleensä niistä ei kirjoitella lehtiin, mutta Iidan kaltaiset tapaukset ovat oma valitettava lukunsa.
Heljankohan ei ole lähtökohtaisesti rikkonut mitään lakia, jos he ovat päätyneet harrastelemaan hauskuuksia sulassa sovussa. Iät ovat lain mukaan ok.
Onhan tämä niin naurettava tapaus, että veikkaanpa siitä jäävän syksyllä jäljelle vain joku koppiherja.
Ihan tämmöisenä yleismaailmallisena kommenttina, että meidän aikuisten miesten on kyllä ihan fiksua pysyä erossa alle parikymppisistä naisista ja tytöistä. Maailma on kuitenkin aikuisia naisia täynnä.
Kirjoitetaan sama tänne mitä Jatkoaikaan.
"Mitähän Vainio on kuvitellut, kun on hotellihuoneeseen mennyt. Että siellä juodaan muumilimpparia ja luetaan raamattua? Eiköhän se ole ollut harvinaisen selvää mitä siellä oletettavasti tapahtuu, eikä Vainio kaikesta päätellen miltään pyhäkoulutytöltä itsekään vaikuta, kun panemista oli huutelemassa viimeksi urheilugaalassakin.
Tarkoin täytyy nyt harkita sanamuodot, ettei tule penaltia taikka väärinymmärryksiä.
Siinäkin mielessä huvittava tarina, että itse vielä kertoi juorun seiskalle sähköpostitse, mutta rikosilmoituksen sitten vasta vuoden kuluttua. Ei paljon vaikuta siltä, että olisi elämä mennyt päin helvettiä, kuten itse antaa ymmärtää. Ainakaan itselleni ei tulisi mieleenkään lähetellä itse johonkin helvetin juorulehteen vinkkejä, jos minua olisi käytetty seksuaalisesti hyväksi.
Tulee aika paljon mieleen vuosia sitten tapahtunut Jagrin tapaus, missä joku daami otti selfien nukkuvan Jaromirin kanssa ja uhkasi levittää sen julkisuuteen jos ei maksa hänelle tarpeeksi korvauksia, niin Jagr sanoi että voi sen lähettää vaikka itse.
Tässä kohtaa on hyvä lopettaa kirjoitus, ennen kuin tulee sanottua mitään tyhmää enempää."
Huomiohuora sai haluamansa.
Näinhän se on ollut iät ajat. Keekoilijat kuorivat kerman päältä ja me muut palloilijat tullaan perässä.
Tosin moni kiekko nuorukainen on ”eläkeiässä” parikymppisinä.
Eihän tässä ”syytöksessä” ole juridisesti mitään eväitä ja tapaus vaikuttaa me too- henkiseltä hyödyntavoittelulta ja julkisuusyritykseltä (ei siis tietojen valossa mitään valta-asemaa kumminkaan päin tai henkilökohtaista ammatillista yhteyttä ”syytöksen” kohteeseen). Henkilö tarvitsee ja haluaa julkisuutta ja hakee sitä näillä keinoilla ”kiss & tell” + syytökset päälle.
Tuollaiseen on kuitenkin julkisuudessa vaikeaa vastata. Luultavasti selittämään ei kannata eikä pidä ryhtyä lainkaan, koska siten lähinnä ikään kuin antaa vahvistusta ja pontta ”syytöksille” ja ylläpitää julkisuutta. Kunnianloukkaussyytettä voi vastineena toiminnallisesti harkita.
Niin,kukaanhan täällä ei tiedä totuutta. Eli tässä vaiheessa tilanne on täysin auki. Odotellaan mitä tuleman pitää!