Sel8nne: Teemu Selänne

Selännehän ylpeili joskus, että ei ole lukenut yhtään kirjaa.

Se kertoo jo jotain.

1 tykkäys

Tämä lähtee näköjään väärälle kierteelle. Sihvonen tai Valavuori ei ole tässä mitenkään olennnainen asia, vaan se että yhtäkkiä Selänne osallistui keskusteluun.

Sihvosen ja Valavuoren vänkäämisessä on vuosien historia ja ovat sitä tehneet televisiossakin.

2 tykkäystä

Kiitos. Sinulta sentään sai vastauksen. Edes jonkinlaisen. Älykkyystestiä tuskin tarvii tehdä liittyen jääkiekkoon.

Joku lukee yhtä sarjakuvaa, toinen omaa raamattuaan, yksi lukee verokirjaa ja niin edelleen.

E. On siellä näköjään Hämeenlinnan porukka myös ihan hyvin edustettuna. Pelkästään hyvä, että Selänne ja Valavuori pistä noille vastaan. En pane pahakseni.

1 tykkäys

Kyllä Selänteestä menee maku noitten some-esiintulojen ansiosta. Samoin Kurri on pilannu mainettaan. Kumpa kaikki osais hoitaa siviiliesiintymisetki niinku esim. Nummisen Teppo, Lumpeen Jyrki jne. Selänteen somekirjoittelut ja Sihvosen kirjoittelut ja keskusteluohjelmat yms. kyllä puoltaa sitä näkemystä, että myös minun mielestä Sihvosen älykkyys on korkeammalla tasolla, kuin Selänteen, niinkuin @cace6969 väitti. Älykkyyttä on toki monenlaista, mutta kyllä mulle tulee semmoinen kuva, että Sihvonen on hyvinkin älykäs, mutta pilaa mainettaan provosoimalla ja luomalla tietoista brändiä nimimerkillä johtavin. Se on tahallista ja tietoista. Sitten, kun Sihvosta kuuntelee jossain ns. asiaohjelmassa, huomaa, että sivistystä miehellä on. Itse en tykkää tuosta provosoinnista ja riidan haastamisesta. Selänne taas ei ulostuloillaan ja provosoitumisellaan anna itsestään fiksua kuvaa. Älykkyyttä on monenlaista, ja nyt on kyse vain mielipiteestä, kun en kumpaakaan miestä tunne. On Selännekin tavallaan varmasti hyvin älykäs, mutta ymmärrän tässä @cace6969 :n kommentin, vaikken minäkään sitä oikeastaan osaa perustella ainakaan faktoilla.

27 tykkäystä

Sihvonen on narsisti joka rakastaa kuulla omaa ääntään. Paljon puhetta mutta vähän asiaa. Täytyy kuitenkin nostaa miehelle hattua. Nettitrollaamisen jalo taito on herralla hallussa.

4 tykkäystä

Oma suhtautuminen on vähän sellainen, että kyllä kiekkomaailmaan puhetta mahtuu. Sihvonen on niitä harvoja, jotka edes jollain tapaa yrittävät analysoida pelin nyansseja.

Aina voi olla montaa mieltä siitä, miten analyysit osuvat ja miten paljon taktisilla asioilla kuten pelitavalla on ylipäätään merkitystä. Sihvonen tietysti ylikorostaa pelitaktisia asioita kaiken muun (joukkueiden väliset taitoerot, tunne, sattuma yms.) kustannuksella. Hän on kuitenkin itsekin sanonut, että ”Johtava analyytikko” on tarkoituksellisen provosoiva rooli.

Selänteellä menee aika pahasti kyllä yli kutsua Sihvosta ”täysin luuseriksi”, joka tarjoaa ”täysin arvotonta skeidaa” urheiluun, vaikka hän ei olisikaan Sihvosen kanssa asioista samaa mieltä.

27 tykkäystä

Jos lyhyesti kommentoi tuota Twitter vääntöä, niin itselleni tuo näyttäytyi lähinnä säälittävänä setämiesten pippelimiekkailuna sosiaalisessa mediassa. Ei näin, ei todellakaan näin. :person_facepalming:

Ja mitä Selänteeseen tulee, niin toivon mukaan tuo kuva ei ole se jolla Jokerit haluaa tehdä uutta nousua ja päästä Liigaan. Toivon mukaan saavat jonkun muun “keulakuvaksi”, koska Teukan peliuran jälkeiset näytöt vain heikkenee koko ajan… :-1:

16 tykkäystä

Jos en väärin muista niin Valavuori ainaskin joskus hoiti Selänteen somehommat. Voisko vielä paljastua se, että Valavuori itse kirjoitellut Selänteen nimellä kun ei itse pärjännyt enää Sihvoselle. :smile:

5 tykkäystä

En seurannut yhtään tätä tapausta ja meni vähän niinkuin ohi koko homa ja eihän minulla Twitteriäkään ole…mutta oliko tässä kaiken keskellä joku Sihvosen kommentti, että Teppo Numminen ei ymmärrä pelikirjasta mitään? Nimittäin tämähän ei niinkuin pidä lainakaan paikkaansa, Numminen on ehkä kaikkien aikojen älykkäin pelinlukija mitä Suomesta on maailmalle mennyt. Vai mikä se juttu oli…?

Joo käsittääkseni Sihvonen oli nimennyt Selänteen ja Nummisen nimiltä. Siitä sitten Selänteeltä meni kuppi nurin, minkä ymmärrän kyllä.

Käsittääkseni se Sihvosen Selänne ja Numminen on vanha juttu. Se nousi nyt uudestaan esille, kun Selänne kommentoi Sihvosen asiantuntijuutta, kun Sihvonen oli kommentoinut Valavuoren mestis twiittiä, joka taas liitty Valavuoren alkuperäiseen twiittiin, joka koski maahantulijoita.

Vähän sama kävi mielessä. Voi olla alkuun vaikea löytää toista henkilöä Jokerit (v3) laivan keulaan kuvattavaksi kuin Teemu? Hjallis tietty vielä kaivetaan varastosta. Sieltä suusta tulee mitä tahansa ja kukaan ei (enää) noteeraa.

Ei varmaan kukaan koskaan joudu niin kovan media pyörityksen alle mitä Jokereiden tuleva GM. Median mielenkiinto tulee olemaan valtavaa jos projekti menee maaliin. Haluaako Teemu todella sitä virkaa? Rahoittajana olisi paljon helpompaa.

1 tykkäys

Teemulla saattoi jäädä opinnot vähälle, mutta hän ehti tienata kiekkourallaan sen verran, että riittää varaa palkata talousammattilainen selvittämään kannattako tuohon projektiin laittaa omia rahoja. Eli Teemusta tulee projektille korkeintaan keulakuva.

3 tykkäystä

Kertoo Teemusta, mutta mun mielestä sopii tähän ketjuun ja mulla on pitkälti samoja ajatuksia ku jutun kirjoittajalla.

2 tykkäystä

Laitoin kuitenkin tähän henkilön omaan ketjuun, koska asiaa on jo täällä käsitelty.

Sashan juttu ei sinänsä sisällä mitään uutta tai edes substanssia. Teemun some-käytöstä ihnetellään ja kyseenalaistetaan sopivuus Jokerien paluun nokkahahmoksi.

MEDIAVAIKUTTAJA Ari Mennanderin yhtiö Mennu Productions Oy vaatii Helsingin käräjäoikeudessa lähes 220 000 euroa Teemu Selänteen yhtiöiltä TS Holding Oy:ltä sekä TS Promotions Oy:ltä. Kanteen vaatimukset perustuvat seitsemään vuosina joulukuussa 2019 ja tammikuussa 2020 päivättyyn laskuun.
Mennanderin mukaan laskut perustuvat Selänteen elämäkerran englanninkieliseen versioon sekä kolmeen muuhun yhtiöiden väliseen projektiin.

HELSINGIN käräjäoikeus on tuominnut Teemu Selänteen yhtiöt TS Holding Oy:n ja TS Promotion Oy:n maksamaan mediapersoona Ari Mennanderin yhtiölle Mennu Productions Oy:lle yhteensä 64 125 euron edestä korvauksia korkoineen.

1 tykkäys

Tohtisiko uskoa?

Oikeuden tuoreiden asiakirjojen perusteella Teemu Selänne suunnitteli tosissaan lähtemistä mukaan pakotelistattujen venäläisoligarkkien rahoittamaan Jokereihin vuonna 2015. Lopulta hän vetäytyi ja tilalle nostettiin Jari Kurri.

Selänteen omia kommentteja tähän Twitterissä:

1 tykkäys

Kirjoittaako mies itse näitä / noin?

3 tykkäystä